Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
bencede aynaların biraz daha kibar bir görünüme ihtiyacı var selocanların antenleri gibi duruyor bizim aynalar:pr:
 
Katılım
15 Ara 2008
Mesajlar
346
arkadaşlar dün tatsız bi kaza yaşadım cbr ımla :( :(
kontrolsüz kavşağa en az 70-80km hızla giren bir ford connect bni alıp götürdü :mad: :mad:sağ bacağmın kaval kemiğinin bulunduğu yerde ödem oluştu ayağım davul gibi şiş..
üstüne birde durmadan kaçtı şerefsiz :mad::mad::mad:
plakasını aldım..
motorumun sol aynası ve sol sinyalin camı kırıldı..
ön çamurluğumdada küçük bir çatlak var.. resmleri yüklerim birazdan...
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
fena deil şık durmuş ama biraz çıkıntısını abartmışlarmı??

yok dostum abartılı değil bende ondan korkmuştum ama yakından daha ii belli oluyo.. motora tam bi SS havası kattı ama aynanın yapısı itibariyle kütükler yatırdım manetler aşağı sarktı kullanımıda güzelleşti gibi...yanlız aynayı takarken fren hidroliğinin yatağında farklı bi yere takılmış olduğunu gördüm onu yaparken ön fren hava yapıp boşaldı ufak bi uğraşla onuda hallettim.. bu aynadan kullanmanızı tavsiye ederım sadece 25 lira...
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
arkadaşlar dün tatsız bi kaza yaşadım cbr ımla :( :(
kontrolsüz kavşağa en az 70-80km hızla giren bir ford connect bni alıp götürdü :mad: :mad:sağ bacağmın kaval kemiğinin bulunduğu yerde ödem oluştu ayağım davul gibi şiş..
üstüne birde durmadan kaçtı şerefsiz :mad::mad::mad:
plakasını aldım..
motorumun sol aynası ve sol sinyalin camı kırıldı..
ön çamurluğumdada küçük bir çatlak var.. resmleri yüklerim birazdan...

cok gecmiş olsun dostum.:rendeer::rendeer: doktora gittinmi snn tarif ettiğin sey benim diz kapagımda olmusdu kosarken kaymısdım. içerisindeki sıvıyı küçük bi operasyonla alıyorlar. ağrı sızı kalmıyo tavsiye ederim:bounce:
 
Katılım
15 Ara 2008
Mesajlar
346
BÜYÜK GEÇMİŞ OLSUN ............ler allah bilir bilerek çarpıp kaçmıştır::angry2::::eviiil::

salasın..
vuran herif 55 yaşlarında yaşlı bi adamdı :mad: :mad: :mad:
plakasını aldım..
bi ayağa kalkiiim gereken yapılıcak...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:04 ----------

cok gecmiş olsun dostum.:rendeer::rendeer: doktora gittinmi snn tarif ettiğin sey benim diz kapagımda olmusdu kosarken kaymısdım. içerisindeki sıvıyı küçük bi operasyonla alıyorlar. ağrı sızı kalmıyo tavsiye ederim:bounce:

sağol dostum..
doktora gittimm..
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
neresindensin:silent:

pm attım kardeş

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:25 ----------

bugun arkadasın motorunu servisinden almaya gittik içeride dolanırken aynlar gözüme çarptı modellerine bakarken arasından birisini beğendim SS aynasına çok benziyordu benım motora olur mu diye sordum olur dedıler bende taktırdım bakalım beğenecek misiniz? uzun zamandır aynaları değiştirmeyi düşünüyodum tam denk geldi....

aynalar güzel duruyo kardeş hayırlı olsun.Güle güle kullan :wiinkk:
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
arkadaşlar dün tatsız bi kaza yaşadım cbr ımla :( :(
kontrolsüz kavşağa en az 70-80km hızla giren bir ford connect bni alıp götürdü :mad: :mad:sağ bacağmın kaval kemiğinin bulunduğu yerde ödem oluştu ayağım davul gibi şiş..
üstüne birde durmadan kaçtı şerefsiz :mad::mad::mad:
plakasını aldım..
motorumun sol aynası ve sol sinyalin camı kırıldı..
ön çamurluğumdada küçük bir çatlak var.. resmleri yüklerim birazdan...

Geçmiş olsun kardeş ALLAH şifa versin.Üzüldüm adına.İyiki kırık yok.Bide durmadan gitmiş ş...siz kendi oğluna yapılsa öle bişi kim bilir ne yapardı.Tekrardan geçmiş olsun inş kısa zamanda iyileşir :rendeer:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
arkadaşlar dün tatsız bi kaza yaşadım cbr ımla :( :(
kontrolsüz kavşağa en az 70-80km hızla giren bir ford connect bni alıp götürdü :mad: :mad:sağ bacağmın kaval kemiğinin bulunduğu yerde ödem oluştu ayağım davul gibi şiş..
üstüne birde durmadan kaçtı şerefsiz :mad::mad::mad:
plakasını aldım..
motorumun sol aynası ve sol sinyalin camı kırıldı..
ön çamurluğumdada küçük bir çatlak var.. resmleri yüklerim birazdan...

dostum çok geçmiş olsun ya,şu araba sürücüleri varya:pr::pr::pr:çook dikkat etmek lazım çook.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
cbr cılar bilgi

arkadaşlar bır cbr 125 var motor biraz sesli çalışıyor.sibob ayarlarından dediler yaparsak düzelir dediler.aynı metal sesi çarpması gibi şıngırtılı ve seslı calısıyor birde eksantirikdendir dediler bunun parça fiyatını bilen varmı yada temin edebileceğimiz bir yer
bu arada bosnak_semko kardeş cok cok geçmiş olsun keşke o anda trafik çagırıp tutanak tuttursaydın.masraf için değil en azından böyle şerefsizler vurup kaçmaya cesaret edemesinler diye
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
Beyler motorsuzluk adama koyuyor ya,aşağıda garajda eski motorum duruyor ama sahibi karşı komşum cidden çok duygulu anlar :)

koymazmı kardeşim.Benimkide aşağıda yatıyo ama süremiyom.Önümden mondial fln geçince içim gidiyo.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:36 ----------

arkadaşlar bır cbr 125 var motor biraz sesli çalışıyor.sibob ayarlarından dediler yaparsak düzelir dediler.aynı metal sesi çarpması gibi şıngırtılı ve seslı calısıyor birde eksantirikdendir dediler bunun parça fiyatını bilen varmı yada temin edebileceğimiz bir yer
bu arada bosnak_semko kardeş cok cok geçmiş olsun keşke o anda trafik çagırıp tutanak tuttursaydın.masraf için değil en azından böyle şerefsizler vurup kaçmaya cesaret edemesinler diye

şıngırdama ise sübap ayarından olabilir.Benimde başıma geldiğinden biliyorum.Kompresör zayıflıyodu.Cbr 125 e göre emme ve egzost ayarlarını yaptır.Daha iyi bilen arkadaşlarda cvplar :)
 
Katılım
15 Ara 2008
Mesajlar
346
arkadaşlar bır cbr 125 var motor biraz sesli çalışıyor.sibob ayarlarından dediler yaparsak düzelir dediler.aynı metal sesi çarpması gibi şıngırtılı ve seslı calısıyor birde eksantirikdendir dediler bunun parça fiyatını bilen varmı yada temin edebileceğimiz bir yer
bu arada bosnak_semko kardeş cok cok geçmiş olsun keşke o anda trafik çagırıp tutanak tuttursaydın.masraf için değil en azından böyle şerefsizler vurup kaçmaya cesaret edemesinler diye

daha ben yerdeyken bastı kaçtı...
arkasından plakasını alabildim bitek...
eğer dursaydı zaten daha hiç bir yere gidemezdi altındaki arabasını alırdım onun :mad: :mad: :mad:
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
koymazmı kardeşim.Benimkide aşağıda yatıyo ama süremiyom.Önümden mondial fln geçince içim gidiyo.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:36 ----------



şıngırdama ise sübap ayarından olabilir.Benimde başıma geldiğinden biliyorum.Kompresör zayıflıyodu.Cbr 125 e göre emme ve egzost ayarlarını yaptır.Daha iyi bilen arkadaşlarda cvplar :)

Hadi gelin 1 tur veriyim benim motoru size.:cherry::cherry:

Ama yeni motor alırsanız acımam 100 km benimdir.:queen:

Bosnak_semko geçmiş olsun, plakasını alabilmen iyi olmuş.
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
arkadaşlar bır cbr 125 var motor biraz sesli çalışıyor.sibob ayarlarından dediler yaparsak düzelir dediler.aynı metal sesi çarpması gibi şıngırtılı ve seslı calısıyor birde eksantirikdendir dediler bunun parça fiyatını bilen varmı yada temin edebileceğimiz bir yer
bu arada bosnak_semko kardeş cok cok geçmiş olsun keşke o anda trafik çagırıp tutanak tuttursaydın.masraf için değil en azından böyle şerefsizler vurup kaçmaya cesaret edemesinler diye

bu sorun sadece bende var diye hayıflanıyordum yanlız değilmişim:p benimki şıngırtı değilde motor soukken metal metale carpıyor gibi bi ses cıkartıyor ısındıktan sonra ses kesiliyor saat gibi calısıyor motor.hangi servise gittiysem servise gidene kadar motor ısındığı için ses kendini gostermedi hiç.egzantirik zinciri diyen var debriyaj tası değişicek diyen var var olu var yani??ben subab ayarını yaptırdım subabtan değil sen cozum bulursan buradan paylasırsın
 
Katılım
8 Şub 2010
Mesajlar
341
CBR 125 r 'nin 2010 Modeli Çok Güzel Olmuş:cat: Enjeksiyon Sistemi Takmışlar da 100 Km de Kaç Litre Benzin Harcıyo Bilen Var Mı??
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
232
@spawnem @fearlesboyy

dynner zamanında ekzantirik zincir sesi kronik olarak var demişti. bir sorun teşkil etmiyor demişti. haberiniz ola...
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
Güneşli ve sıcak bi havada CıBıR olmasına rağmen motora binememek ne kötü :pr: :salut: :salut: ALLAH kimseye yaşatmasın :salut:
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
az önce cilamı da attım kısmetse yarın BURSA MT ile geziye gidicem.. darısı sizlere....

 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst