fena deil şık durmuş ama biraz çıkıntısını abartmışlarmı??
arkadaşlar dün tatsız bi kaza yaşadım cbr ımla![]()
![]()
kontrolsüz kavşağa en az 70-80km hızla giren bir ford connect bni alıp götürdü![]()
sağ bacağmın kaval kemiğinin bulunduğu yerde ödem oluştu ayağım davul gibi şiş..
üstüne birde durmadan kaçtı şerefsiz
plakasını aldım..
motorumun sol aynası ve sol sinyalin camı kırıldı..
ön çamurluğumdada küçük bir çatlak var.. resmleri yüklerim birazdan...
BÜYÜK GEÇMİŞ OLSUN ............ler allah bilir bilerek çarpıp kaçmıştır::angry2::::eviiil::
cok gecmiş olsun dostum.:rendeer::rendeer: doktora gittinmi snn tarif ettiğin sey benim diz kapagımda olmusdu kosarken kaymısdım. içerisindeki sıvıyı küçük bi operasyonla alıyorlar. ağrı sızı kalmıyo tavsiye ederim:bounce:
neresindensin:silent:
bugun arkadasın motorunu servisinden almaya gittik içeride dolanırken aynlar gözüme çarptı modellerine bakarken arasından birisini beğendim SS aynasına çok benziyordu benım motora olur mu diye sordum olur dedıler bende taktırdım bakalım beğenecek misiniz? uzun zamandır aynaları değiştirmeyi düşünüyodum tam denk geldi....
![]()
arkadaşlar dün tatsız bi kaza yaşadım cbr ımla![]()
![]()
kontrolsüz kavşağa en az 70-80km hızla giren bir ford connect bni alıp götürdü![]()
sağ bacağmın kaval kemiğinin bulunduğu yerde ödem oluştu ayağım davul gibi şiş..
üstüne birde durmadan kaçtı şerefsiz
plakasını aldım..
motorumun sol aynası ve sol sinyalin camı kırıldı..
ön çamurluğumdada küçük bir çatlak var.. resmleri yüklerim birazdan...
arkadaşlar dün tatsız bi kaza yaşadım cbr ımla![]()
![]()
kontrolsüz kavşağa en az 70-80km hızla giren bir ford connect bni alıp götürdü![]()
sağ bacağmın kaval kemiğinin bulunduğu yerde ödem oluştu ayağım davul gibi şiş..
üstüne birde durmadan kaçtı şerefsiz
plakasını aldım..
motorumun sol aynası ve sol sinyalin camı kırıldı..
ön çamurluğumdada küçük bir çatlak var.. resmleri yüklerim birazdan...
Geçmiş olsun kardeş ALLAH şifa versin.Üzüldüm adına.İyiki kırık yok.Bide durmadan gitmiş ş...siz kendi oğluna yapılsa öle bişi kim bilir ne yapardı.Tekrardan geçmiş olsun inş kısa zamanda iyileşir :rendeer:
Beyler motorsuzluk adama koyuyor ya,aşağıda garajda eski motorum duruyor ama sahibi karşı komşum cidden çok duygulu anlar![]()
arkadaşlar bır cbr 125 var motor biraz sesli çalışıyor.sibob ayarlarından dediler yaparsak düzelir dediler.aynı metal sesi çarpması gibi şıngırtılı ve seslı calısıyor birde eksantirikdendir dediler bunun parça fiyatını bilen varmı yada temin edebileceğimiz bir yer
bu arada bosnak_semko kardeş cok cok geçmiş olsun keşke o anda trafik çagırıp tutanak tuttursaydın.masraf için değil en azından böyle şerefsizler vurup kaçmaya cesaret edemesinler diye
arkadaşlar bır cbr 125 var motor biraz sesli çalışıyor.sibob ayarlarından dediler yaparsak düzelir dediler.aynı metal sesi çarpması gibi şıngırtılı ve seslı calısıyor birde eksantirikdendir dediler bunun parça fiyatını bilen varmı yada temin edebileceğimiz bir yer
bu arada bosnak_semko kardeş cok cok geçmiş olsun keşke o anda trafik çagırıp tutanak tuttursaydın.masraf için değil en azından böyle şerefsizler vurup kaçmaya cesaret edemesinler diye
koymazmı kardeşim.Benimkide aşağıda yatıyo ama süremiyom.Önümden mondial fln geçince içim gidiyo.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:36 ----------
şıngırdama ise sübap ayarından olabilir.Benimde başıma geldiğinden biliyorum.Kompresör zayıflıyodu.Cbr 125 e göre emme ve egzost ayarlarını yaptır.Daha iyi bilen arkadaşlarda cvplar![]()
Hadi gelin 1 tur veriyim benim motoru size.:cherry::cherry:
Ama yeni motor alırsanız acımam 100 km benimdir.:queen:
Bosnak_semko geçmiş olsun, plakasını alabilmen iyi olmuş.
arkadaşlar bır cbr 125 var motor biraz sesli çalışıyor.sibob ayarlarından dediler yaparsak düzelir dediler.aynı metal sesi çarpması gibi şıngırtılı ve seslı calısıyor birde eksantirikdendir dediler bunun parça fiyatını bilen varmı yada temin edebileceğimiz bir yer
bu arada bosnak_semko kardeş cok cok geçmiş olsun keşke o anda trafik çagırıp tutanak tuttursaydın.masraf için değil en azından böyle şerefsizler vurup kaçmaya cesaret edemesinler diye