Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ara 2008
Mesajlar
346
04.08.2010 tarihinden önce alamazsın ehliyetini dostum ;)
o tarihte yaşını doldurup sınava girmeye hak kazanıcaksın..
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
04.08.2010 tarihinden önce alamazsın ehliyetini dostum ;)
o tarihte yaşını doldurup sınava girmeye hak kazanıcaksın..

tam ben yazacaktım sen benden erken yazmısın :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:35 ----------

evet usta o lastiği biraz araştırdım şimdi önüde değiştir aynı modelle adam yağmurda yanlamaya çalışıyordum kaymıyordu diyor bu lastiği düşünebilirim nasıl memnunsun dimi lastikten ben ön arka almayı düşünüyorum

tabi birde viraja odaklanıp güzel bir şekilde yatıracağını inanırsan çok daha güzel oluyor :wiinkk:

Lastik konusunda olumsuz bişi diyemem motoru aldığımda üzerindeydi.Yol tutuşu fln baya güzel.Ama bi olumsuz yönü bayır yukarı olan bi yerde kalkmayı denesen heleki arkanda ağır biri varsa devir saatini baya yukarda kalkman lazım.
Başıma bi kere böle bişi gelmişti dik bi bayırda kamyonun geçmesi için durmuştum yol dardı arkamda da annem vardı.Kamyon geçemeyince yolun dibinde cukur bi yere girmek zorunda kaldım,toprak bi yoldu.Motoru ordan cıkarmak istedim 7-8bin devirde 5-10 sn yarım debriyajda yürütebildim.
120lik bi lastik takmak istiyorum.130 luk takmam.120lik al ama iyi bişi al :wiinkk: :rendeer:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
bak onu hiç düşünmemiştim emre şu sıralar bir arka lastik alacam ön lastiğin durumu iyide arka biraz pert olmuş daha 8400 km oldu ben max 120 düşünüyorum ama 110 alsam daha iyi motora hammalık yaptırmam.
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
bak onu hiç düşünmemiştim emre şu sıralar bir arka lastik alacam ön lastiğin durumu iyide arka biraz pert olmuş daha 8400 km oldu ben max 120 düşünüyorum ama 110 alsam daha iyi motora hammalık yaptırmam.

bende değiştircem inş.Ama ne alacağıma karar veremedim.Sen ne almayı düşünüyosun.Hangi marka model.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
usta hazır indirim varken anes motorda ya Metzeler Lasertec 110/70 - 17 M/C yada Pirelli 110/80-17 ( MT 75 modeli) ikisinden birini almayı düşünüyorum yakında malatyaya gidecem virajlarda falan motorun üstündeki lastikle gitmem pek sağlıklı olmaz :)
bu arada iki lastikte mt üyelerine 135 lira normalde 157 liraymış falan

işte linkte burda http://www.motosiklet.net/forum/ane...i-lastiklerinde-mt-uyelerine-%10-indirim.html
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648

valla yanlısım olmasın ama sanırım daha önce bu motorla ilgili ya bu sitede yada başka motor sitesinde bir yazı okumustum.sanırım sahibi garaj motoru diyormuş.ama bakın yanlıs olmasın yoksa motor sahibinide zan altında bırak mak ıstemem ama o yazıyı yazan arkadaşın yazdıklarından alıntı yapıyorum.
o istanbuldan antalyaya gitmiş o kadar yol yapmış motor da düşme cizik vs yok demiş ama gittiğinde bayağı cizik ve düşme ebareleri varmış.çünkü adam antalyada 2700 ve sahibinden.com da ve sahibi askere gidecek vs diyordu bu yüzden bu motor olma olasılığı cok yüksek yakın ilde değilsen oraya yakın bir arkadaştan rica et yakından görsün.resimlere aldanma tekrar söylüyorum satanın günahını almayayım.ilan detayları ve yazanın söyledikleri birbirini tutunca aynı motor sandım.
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
141
valla yanlısım olmasın ama sanırım daha önce bu motorla ilgili ya bu sitede yada başka motor sitesinde bir yazı okumustum.sanırım sahibi garaj motoru diyormuş.ama bakın yanlıs olmasın yoksa motor sahibinide zan altında bırak mak ıstemem ama o yazıyı yazan arkadaşın yazdıklarından alıntı yapıyorum.
o istanbuldan antalyaya gitmiş o kadar yol yapmış motor da düşme cizik vs yok demiş ama gittiğinde bayağı cizik ve düşme ebareleri varmış.çünkü adam antalyada 2700 ve sahibinden.com da ve sahibi askere gidecek vs diyordu bu yüzden bu motor olma olasılığı cok yüksek yakın ilde değilsen oraya yakın bir arkadaştan rica et yakından görsün.resimlere aldanma tekrar söylüyorum satanın günahını almayayım.ilan detayları ve yazanın söyledikleri birbirini tutunca aynı motor sandım.

Teşekkürler Fearlesboyy söylediğin gibi gidip görmek lazım.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Teşekkürler Fearlesboyy söylediğin gibi gidip görmek lazım.

ben bunu her zaman soyluyorum net her zaman cok fazla güvenılır değil ordaki resimlere aldanmamak lazım çünkü pek cok kusuru resimde göremeyiz.hele böyle arada 1000 lerce km olan sehirde motor bakıyorsak mutlaka hemen çıkıp gidip o kadar yol gitmek yerine varsa çevrenizde sizin için bakacak birilerine ilk bakışta baktırıp öyle yola cıkmak gerek yoksa bu şekilde coook uzun yol gidip eli boş dönen gördüm(tabi bu bütün satıcılar için geçerli değil içlerinde böylesi cıkabilir ama tedbiri siz alın gerisini şans)
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
beyler lastiğin çıkmasımı olurmuş yaa,istediği kadar temiz olsun adam 50 euro yazmış,e zaten sıfırı 135 tl,osmaniyeli kardeşimin tavsiye ettiği anes motordan ben daha 2 hafta önce metzeler lasertec aldım 110-70 -17 tavsiye ederim güzel lastik,ayrıca ben biçok lastikçiyle konuştum bırakın çıkma lastiği adamlar zaten 1 lastiğin 1 yıl raf ömrü var diyo o süreden sonra lastik yavaş yavaş durduğu yerde bile özelliğini kaybediyo diyolar,bunları ben çok araştırdım lastikçilerle motorcularla bu konuları çok iyi anlayan kişilerle konuştum hepsi aynı şeyleri söylüyolar,motorlarınızın en önemli 2 parçası birincisi lastik ikinciside iyi bir kask ...
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
usta hazır indirim varken anes motorda ya Metzeler Lasertec 110/70 - 17 M/C yada Pirelli 110/80-17 ( MT 75 modeli) ikisinden birini almayı düşünüyorum yakında malatyaya gidecem virajlarda falan motorun üstündeki lastikle gitmem pek sağlıklı olmaz :)
bu arada iki lastikte mt üyelerine 135 lira normalde 157 liraymış falan

işte linkte burda http://www.motosiklet.net/forum/ane...i-lastiklerinde-mt-uyelerine-%10-indirim.html

Ön lastikleri değiştirmeyi düşünmüyonmu mertka.
Bende büyük ihtimal pirelli
ön,arka mt75 modelinden almayı düşünüyom.
ön 80/90 (yada 90/80)
Arka 110/70
Motoru haftaya servisine götürcem.Ordan kalacak paraya göre lastikleri alcam.
Arkadaşlar ön lastiği 80/90 yerine 90/80 takılmasının zararı olur mu?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:29 ----------

beyler lastiğin çıkmasımı olurmuş yaa,istediği kadar temiz olsun adam 50 euro yazmış,e zaten sıfırı 135 tl,osmaniyeli kardeşimin tavsiye ettiği anes motordan ben daha 2 hafta önce metzeler lasertec aldım 110-70 -17 tavsiye ederim güzel lastik,ayrıca ben biçok lastikçiyle konuştum bırakın çıkma lastiği adamlar zaten 1 lastiğin 1 yıl raf ömrü var diyo o süreden sonra lastik yavaş yavaş durduğu yerde bile özelliğini kaybediyo diyolar,bunları ben çok araştırdım lastikçilerle motorcularla bu konuları çok iyi anlayan kişilerle konuştum hepsi aynı şeyleri söylüyolar,motorlarınızın en önemli 2 parçası birincisi lastik ikinciside iyi bir kask ...

Çıkmasından vazgeçtim bende.
Lastiklerinin resimlerini çekip buraya koyabilirmisin dostum.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
emre ön lastiğin durumu gayet iyi arka lastiği çok yemişim sadece. hadi emre hayırlısı arkadaş inşallah sorunun hemen halloluverir.

evet bekir çok haklısın kardeşim çıkmayı bende bir ara düşündüm ama çok temiz olduğuna emin olmadıkça alınmaz diye düşünüyorum zaten gerekte yok şu sıralar hazır indirimde var senın lastikler nasıl memnunsun dimi
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
valla mert ben metzelerden memnunum,BMW motosikletlerin orijinal lastikleri hep bu marka,michelin den pirelliden iyi bi markaymış çok araştırdım,sümük lastik diyolar ıslak zeminde bile çok zor kayıyo hele adana gibi bir yerdeyiz sıcak memleket ve bu lastik sıcak havalarda ve kullandıkça yola daha iyi yapışıyomuş zaten anes motor hariç genel olarak diyer motosiklet sitelerindeki fiyatlara bakarsan michelin ve pirellinin iki katı fiyatına,emre kardeşim fotoları çekince siteye eklerim ok,ayrıca benim lastikleri kadirli buluşmasında osmaniyeli ( halil) ve mert gördü az çok onlardanda yorum alabilirsin
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
141
ben bunu her zaman soyluyorum net her zaman cok fazla güvenılır değil ordaki resimlere aldanmamak lazım çünkü pek cok kusuru resimde göremeyiz.hele böyle arada 1000 lerce km olan sehirde motor bakıyorsak mutlaka hemen çıkıp gidip o kadar yol gitmek yerine varsa çevrenizde sizin için bakacak birilerine ilk bakışta baktırıp öyle yola cıkmak gerek yoksa bu şekilde coook uzun yol gidip eli boş dönen gördüm(tabi bu bütün satıcılar için geçerli değil içlerinde böylesi cıkabilir ama tedbiri siz alın gerisini şans)

işte tanıdık yok ancak burdaki arkadaşlara sorarak fikir edinmeye çalışıyorum . . .
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
valla mert ben metzelerden memnunum,BMW motosikletlerin orijinal lastikleri hep bu marka,michelin den pirelliden iyi bi markaymış çok araştırdım,sümük lastik diyolar ıslak zeminde bile çok zor kayıyo hele adana gibi bir yerdeyiz sıcak memleket ve bu lastik sıcak havalarda ve kullandıkça yola daha iyi yapışıyomuş zaten anes motor hariç genel olarak diyer motosiklet sitelerindeki fiyatlara bakarsan michelin ve pirellinin iki katı fiyatına,emre kardeşim fotoları çekince siteye eklerim ok,ayrıca benim lastikleri kadirli buluşmasında osmaniyeli ( halil) ve mert gördü az çok onlardanda yorum alabilirsin

hımmm metzeller düşünmüyodum ama senin bu yorumundan sonra ilgilenmeye başladım.Teşekkür ederim dostum sağol inş fotolarınıda görürüz :rendeer:

Lastiği bilen arkadaşlarda yorum yapsa güzel olur :)
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
valla mert ben metzelerden memnunum,BMW motosikletlerin orijinal lastikleri hep bu marka,michelin den pirelliden iyi bi markaymış çok araştırdım,sümük lastik diyolar ıslak zeminde bile çok zor kayıyo hele adana gibi bir yerdeyiz sıcak memleket ve bu lastik sıcak havalarda ve kullandıkça yola daha iyi yapışıyomuş zaten anes motor hariç genel olarak diyer motosiklet sitelerindeki fiyatlara bakarsan michelin ve pirellinin iki katı fiyatına,emre kardeşim fotoları çekince siteye eklerim ok,ayrıca benim lastikleri kadirli buluşmasında osmaniyeli ( halil) ve mert gördü az çok onlardanda yorum alabilirsin

evet bahsetmiştin desen olarakta fena değil senın ön lastik orjinal zaten senınde kafana yattıysa alayım :)

bu arada senın motorun bi kaç fotoğrafı var lastiğin fotoğraflarını birazdan yüklüyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:22 ----------

bekirlastik.jpg

DSC05986.jpg
 
Katılım
18 Mar 2010
Mesajlar
20
cbr125 vites

merhaba ben yeni üye oldum yanlış yerde yazıyosam kusura bakmayın iki hafta oldu cbr 125 alalı onceki motorum cbf 150 dı ona benzemediiği kesin vitesleri kaç devirde saglıklı kullanım açısından değiştirmemi önerirsiniz 2006 model 20000 de neler önerirsiniz teşekkurederim motorları kacbin yapıyo bilginiz varmı
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
merhaba ben yeni üye oldum yanlış yerde yazıyosam kusura bakmayın iki hafta oldu cbr 125 alalı onceki motorum cbf 150 dı ona benzemediiği kesin vitesleri kaç devirde saglıklı kullanım açısından değiştirmemi önerirsiniz 2006 model 20000 de neler önerirsiniz teşekkurederim motorları kacbin yapıyo bilginiz varmı

doğru yerdesin hoşgeldin. artık bol bol yaz ileriki haftalarda cbf ile cbr ın avantaj dezavatajlarını.
 
Katılım
2 Şub 2010
Mesajlar
66
ACİL yardım abiler ben motorumu ilerde büyütücem ısınma amacıyla honda cbr 125 mi?

yamaha r125 sizce hangisi cevaplarınızı bekliorum!:silent:
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
paran çoksa ha milyar ha 10 milyar benim için fark etmez diyorsan yzf 125r ama geçiş için kullanacağım öyle çok ta bi zengin değilim diyorsan cbr 125r
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst