- Katılım
- 15 Ara 2008
- Mesajlar
- 346
04.08.2010 tarihinden önce alamazsın ehliyetini dostum 
o tarihte yaşını doldurup sınava girmeye hak kazanıcaksın..
o tarihte yaşını doldurup sınava girmeye hak kazanıcaksın..
04.08.2010 tarihinden önce alamazsın ehliyetini dostum
o tarihte yaşını doldurup sınava girmeye hak kazanıcaksın..
evet usta o lastiği biraz araştırdım şimdi önüde değiştir aynı modelle adam yağmurda yanlamaya çalışıyordum kaymıyordu diyor bu lastiği düşünebilirim nasıl memnunsun dimi lastikten ben ön arka almayı düşünüyorum
tabi birde viraja odaklanıp güzel bir şekilde yatıracağını inanırsan çok daha güzel oluyor :wiinkk:
bak onu hiç düşünmemiştim emre şu sıralar bir arka lastik alacam ön lastiğin durumu iyide arka biraz pert olmuş daha 8400 km oldu ben max 120 düşünüyorum ama 110 alsam daha iyi motora hammalık yaptırmam.
http://www.sahibinden.com/askerlik_nedeniyle_satilik_bak_ve_al_-70WQQaXQQ22415371WQQpXQQdisplayitem
arkadaşlar bu motora bakan,gören,bilen,inceleyen oldu mu acaba ?
valla yanlısım olmasın ama sanırım daha önce bu motorla ilgili ya bu sitede yada başka motor sitesinde bir yazı okumustum.sanırım sahibi garaj motoru diyormuş.ama bakın yanlıs olmasın yoksa motor sahibinide zan altında bırak mak ıstemem ama o yazıyı yazan arkadaşın yazdıklarından alıntı yapıyorum.
o istanbuldan antalyaya gitmiş o kadar yol yapmış motor da düşme cizik vs yok demiş ama gittiğinde bayağı cizik ve düşme ebareleri varmış.çünkü adam antalyada 2700 ve sahibinden.com da ve sahibi askere gidecek vs diyordu bu yüzden bu motor olma olasılığı cok yüksek yakın ilde değilsen oraya yakın bir arkadaştan rica et yakından görsün.resimlere aldanma tekrar söylüyorum satanın günahını almayayım.ilan detayları ve yazanın söyledikleri birbirini tutunca aynı motor sandım.
Teşekkürler Fearlesboyy söylediğin gibi gidip görmek lazım.
usta hazır indirim varken anes motorda ya Metzeler Lasertec 110/70 - 17 M/C yada Pirelli 110/80-17 ( MT 75 modeli) ikisinden birini almayı düşünüyorum yakında malatyaya gidecem virajlarda falan motorun üstündeki lastikle gitmem pek sağlıklı olmaz
bu arada iki lastikte mt üyelerine 135 lira normalde 157 liraymış falan
işte linkte burda http://www.motosiklet.net/forum/ane...i-lastiklerinde-mt-uyelerine-%10-indirim.html
beyler lastiğin çıkmasımı olurmuş yaa,istediği kadar temiz olsun adam 50 euro yazmış,e zaten sıfırı 135 tl,osmaniyeli kardeşimin tavsiye ettiği anes motordan ben daha 2 hafta önce metzeler lasertec aldım 110-70 -17 tavsiye ederim güzel lastik,ayrıca ben biçok lastikçiyle konuştum bırakın çıkma lastiği adamlar zaten 1 lastiğin 1 yıl raf ömrü var diyo o süreden sonra lastik yavaş yavaş durduğu yerde bile özelliğini kaybediyo diyolar,bunları ben çok araştırdım lastikçilerle motorcularla bu konuları çok iyi anlayan kişilerle konuştum hepsi aynı şeyleri söylüyolar,motorlarınızın en önemli 2 parçası birincisi lastik ikinciside iyi bir kask ...
ben bunu her zaman soyluyorum net her zaman cok fazla güvenılır değil ordaki resimlere aldanmamak lazım çünkü pek cok kusuru resimde göremeyiz.hele böyle arada 1000 lerce km olan sehirde motor bakıyorsak mutlaka hemen çıkıp gidip o kadar yol gitmek yerine varsa çevrenizde sizin için bakacak birilerine ilk bakışta baktırıp öyle yola cıkmak gerek yoksa bu şekilde coook uzun yol gidip eli boş dönen gördüm(tabi bu bütün satıcılar için geçerli değil içlerinde böylesi cıkabilir ama tedbiri siz alın gerisini şans)
valla mert ben metzelerden memnunum,BMW motosikletlerin orijinal lastikleri hep bu marka,michelin den pirelliden iyi bi markaymış çok araştırdım,sümük lastik diyolar ıslak zeminde bile çok zor kayıyo hele adana gibi bir yerdeyiz sıcak memleket ve bu lastik sıcak havalarda ve kullandıkça yola daha iyi yapışıyomuş zaten anes motor hariç genel olarak diyer motosiklet sitelerindeki fiyatlara bakarsan michelin ve pirellinin iki katı fiyatına,emre kardeşim fotoları çekince siteye eklerim ok,ayrıca benim lastikleri kadirli buluşmasında osmaniyeli ( halil) ve mert gördü az çok onlardanda yorum alabilirsin
valla mert ben metzelerden memnunum,BMW motosikletlerin orijinal lastikleri hep bu marka,michelin den pirelliden iyi bi markaymış çok araştırdım,sümük lastik diyolar ıslak zeminde bile çok zor kayıyo hele adana gibi bir yerdeyiz sıcak memleket ve bu lastik sıcak havalarda ve kullandıkça yola daha iyi yapışıyomuş zaten anes motor hariç genel olarak diyer motosiklet sitelerindeki fiyatlara bakarsan michelin ve pirellinin iki katı fiyatına,emre kardeşim fotoları çekince siteye eklerim ok,ayrıca benim lastikleri kadirli buluşmasında osmaniyeli ( halil) ve mert gördü az çok onlardanda yorum alabilirsin
merhaba ben yeni üye oldum yanlış yerde yazıyosam kusura bakmayın iki hafta oldu cbr 125 alalı onceki motorum cbf 150 dı ona benzemediiği kesin vitesleri kaç devirde saglıklı kullanım açısından değiştirmemi önerirsiniz 2006 model 20000 de neler önerirsiniz teşekkurederim motorları kacbin yapıyo bilginiz varmı