Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
__sArSıLmAz__ geçmiş olsun.Ucuz yırtmışsın. Lastik konusunda bugün pirelli mt 75 siparişi verdim. Ne yapsam acaba siparişi değiştirsem mi? Zaten ikisi de aynı fiyat. Kararsız kaldım şimdi..?
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
@Boşnak Semko
geçmiş olsun. kötü olmuş

@Sarsılmaz

sana da geçmiş olsun Bekir. demirler gerçekten büyük tehlike

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:43 ----------

http://www.vidivodo.com/28596/feci-motor-kazasi

video yu keendisini kötü hissedecekler izlemesin. 18 den küçükler izlemesin.
 
Katılım
18 Mar 2010
Mesajlar
20
zincir

arkadaşlar bu cbr 125 ın zincirini kac binde degiştirmek lazım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:52 ----------

birde motor yuksuz ken plastık varya ona değmesi normalmı:cat:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Zincir oranın iç bölgesine değiyor zaten; ama korumaya değmemeli !

ben CBR zincirini 21000 de değiştirmiştim :)
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
Ls2 Kask satan her yerde vardır. 10lira mı 20 lira mı öyle bişidi.

sahibinden deki ilanlar da bunlar pazarlıkla daha ucuza alabilirsin kanımca.
takıp çıkartması çok basit. vizör tamamen açıkken, bir tık kadar aşağı indir sonra orda mandal gibi bişi var onu çek sonra vizörü dışarı doğru çekebilirsin. ilk kez çıkartacaksın vizörü kırılcakmış gibi gelebilir korkma kırılmıyo. :):):)

@sarsılmaz verilmiş sadakan varmış. çok geçmiş olsun.

arkadaşım gerçekten saol ben aradım o sitede ama ne hikmetse bulamadım,bir alayım nasıl düşe kalka motora binmeyi öğrendiysek değiştirmesini de kıra kıra öğrenicez artık:p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar; Sıfır ambalajında aldığım caberg marka artcı kaskımı ufak geldiği için satıyorum...

150 TL; Sıfır vizöründeki etiketler bile durmaktadır...



 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
bekir çok geçmiş olsun kardeş ağzına sağlık iyi yapmışsın sövmekle ama beklemekte en güzelini yapmışsın o halinle yola devam etsen belki çok daha kötü şeyler olurdu
arkadaşlar aklınızda bulunsun bu gibi durumlarda olay sonrasında sağa çekip 5 10 dk sakinleşmek çok iyi oluyor o sinirle yola devam ederseniz istenmeyen sonuçlar oluyor kendimden biliyorum.
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
Arkadaşlar yarın cıbırımı istanbula götürüyorum.Otobüsçüyle anlaştık.Size sormak istediğim bi konu var.Motorun 1.vitesi hareket ettiriyo_Otobüsten inipte gideceğim yer 1 km fln belki ondan da az.Sabah 3,5 - 4 civarında (sabah ezanı vaktinde)istanbula ineceğimden haliyle hava biraz karanlık olacak.Motoru iterek götürecektim ama istanbuldaki olayları düşününce (tinercisi fln) 1. viteste gitmek geldi aklımdan.Lakin motordan kalan yağ yarım litreden biraz az.Bunu motora koyup çalıştırsam bi sorun olurmu.Zaten bi bayır cıkacak.Sonrasında kontağı kapatıp salcam bayır aşağı.

Yani motorun calışma süresi 2 dk belki ondan az.Fikirlerinize göre kalan yağı koycam motora.:)
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
halil nerden gönderdin o videoyu arkadaş kendimi nasıl kötü hissettim bir bilsen allah düşmanıma göstermesin öyle birşey.

emre gideceğin yere önceden haber verdin dimi durum hakkında bilgilendirdin.
valla o konu hakkında pek birşey diyemem ama sanırım bir sorun olmaz. allah yolunu açık etsin inşallah sorunun hallolurda keyifle dönersin evine.
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
halil nerden gönderdin o videoyu arkadaş kendimi nasıl kötü hissettim bir bilsen allah düşmanıma göstermesin öyle birşey.

emre gideceğin yere önceden haber verdin dimi durum hakkında bilgilendirdin.
valla o konu hakkında pek birşey diyemem ama sanırım bir sorun olmaz. allah yolunu açık etsin inşallah sorunun hallolurda keyifle dönersin evine.
Teşekkür ederim mert sağolasın :rendeer:
Servisi aramıstım gecenlerde.Adam benim anlattığıma göre debriyaj balatanda sorun debriyaj telini biraz çek dedi.Ama olmadı başka bi yerinde sorun var.Randevu türünde bi arama yapmadım servise.Artık onlara vercem cıbırı, amcamlar olduğu için istanbulda kalmak sorun değil.
Götürceğim servis Konşuk motor 8bin ve 12bin bakımlarınıda orda yaptırmıstım.
Hemen ilgilendiler sağolsunlar Ankara için 15 dk tel görüşmesi yaptım arada yüzüme kapatıldı bi türlü bağlayamadılar motosiklet servisine.Hatlarında sorun mu varmış ne.Bende o yüzden ist götürüyom.
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Katılım
2 Tem 2009
Mesajlar
75
s.a arkadaşlar ben bursa inegölden muharrem motorsiklet.net ailesine katılalı fazla olmadı hedefimdeki motor cbr 125 olduğundan siz cbr 125 kullanıcılrı olaraktan tanışmamızn gerektiğini düşünerekten aranıza katılmış oldum tabii kabul ederseniz :)
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
hadi hayırlısı emre orda kalacak yerinde varmış iyi pek sorun olmaz sorunu en az senın kadar bende merak ediyorum :)
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
s.a arkadaşlar ben bursa inegölden muharrem motorsiklet.net ailesine katılalı fazla olmadı hedefimdeki motor cbr 125 olduğundan siz cbr 125 kullanıcılrı olaraktan tanışmamızn gerektiğini düşünerekten aranıza katılmış oldum tabii kabul ederseniz :)
önümüzdeki pazar inegöldeyiz bursa MT olarak sende katıl istersen aramıza..
 
Katılım
18 Mar 2010
Mesajlar
20
antifiriz

arkadaslar bu cbr 125 e normal otomobile kullanılan antıfırız koyulmazmı tamamlama amacı ile :pale:
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
hadi hayırlısı emre orda kalacak yerinde varmış iyi pek sorun olmaz sorunu en az senın kadar bende merak ediyorum :)

Allah razı olsun dostum sağol yarına öğrencez bi aksilik cıkmazsa.Tekrardan teşekkürler :rendeer:
Lakin gözümü korkutan şey motoru bayır yukarı itmek olcak :pale: Gülü seven dikenine katlanır hesabı itecez mecburen.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:41 ----------

s.a arkadaşlar ben bursa inegölden muharrem motorsiklet.net ailesine katılalı fazla olmadı hedefimdeki motor cbr 125 olduğundan siz cbr 125 kullanıcılrı olaraktan tanışmamızn gerektiğini düşünerekten aranıza katılmış oldum tabii kabul ederseniz :)

A.s muharrem Estağfirullah kabul etmemezlik olmaz :wiinkk:.Hoşgeldin inş sende alırsın bi Cbr.Kalıcı olman ümidiyle :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:47 ----------

arkadaslar bu cbr 125 e normal otomobile kullanılan antıfırız koyulmazmı tamamlama amacı ile :pale:

2 sene önce bende üstüne antifiriz katmıştım ama ne için olduğunu sormadım.Usta söledi bende almıstım.Motor ve araba için üretilen antifiriz varmıyki ben ikiside aynıdır biliyodum.Çünkü aynı sistem var.Bilen arkadaşlar daha iyi cvplar
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
arkadaslar bu cbr 125 e normal otomobile kullanılan antıfırız koyulmazmı tamamlama amacı ile :pale:

dostum bi oto tamircisine git antifirizi -40 dereceye ayarlatacam de eksikse zaten o sana aldırır ve tamamlar ama ayarlıysa iyi der yollar ve bunu yapması en fazla 5 dakikasını alır:cat:

söylemkte yarar görüyorum radyatör kapağı vidalı o yuzden sağ orta grenaj sökülmesi gerek yoksa vidayı çıkartıp kapağı açamıyorsun
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
__sArSıLmAz__ Abi çok geçmiş olsun.Allah korumuş gercekten okurken ben bile korktum sen yaşamışsın olayı.

sağol kardeşim...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:55 ----------

Ls2 Kask satan her yerde vardır. 10lira mı 20 lira mı öyle bişidi.

sahibinden deki ilanlar da bunlar pazarlıkla daha ucuza alabilirsin kanımca.
takıp çıkartması çok basit. vizör tamamen açıkken, bir tık kadar aşağı indir sonra orda mandal gibi bişi var onu çek sonra vizörü dışarı doğru çekebilirsin. ilk kez çıkartacaksın vizörü kırılcakmış gibi gelebilir korkma kırılmıyo. :):):)

@sarsılmaz verilmiş sadakan varmış. çok geçmiş olsun.

eyvallah kardeş sağol zaten hemen ertesi gün sadaka verdim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:56 ----------

__sArSıLmAz__ geçmiş olsun.Ucuz yırtmışsın. Lastik konusunda bugün pirelli mt 75 siparişi verdim. Ne yapsam acaba siparişi değiştirsem mi? Zaten ikisi de aynı fiyat. Kararsız kaldım şimdi..?

sağol kardeşim,sonuçta pirellininde kalitesi tartışılmaz çok kullanılan ve herkesin memnun kaldığı bi lastik,hatta bende pirelli alıyodum ama metzeler için sümük lastik falan diyolar çok araştırdım bmw motosikletlerin orijinal lastikleriymiş suda bile kolay kolay kaymıyo,dünde kuzenimin cbr sini sattım onada aprilia rs 125 alcaz inşallah,kuzenimin cbr sinede sıfır duro lastik takmıştık,birara 40 la falan giderken frene bi bastım motoru nerdeyse deviriyodum çok kötü kaydı halbuki yavaş gidiyodum,ozaman kaliteli lastikle kalitesiz lastiğin farkını anladım ama sonuç olarak pirellide çok güzel çok kaliteli bi lastik,Allah hepimizi korusun kaza bela vermesin...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:04 ----------

@Boşnak Semko
geçmiş olsun. kötü olmuş

@Sarsılmaz

sana da geçmiş olsun Bekir. demirler gerçekten büyük tehlike

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:43 ----------

http://www.vidivodo.com/28596/feci-motor-kazasi

video yu keendisini kötü hissedecekler izlemesin. 18 den küçükler izlemesin.

halilim bu videoyu nerden buldun:) bana kazayı atlattığım günü hatırlattın,zaten kaç gündür haala kendime gelemedim psikolojimmi bozuldu nedir

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:07 ----------

bekir çok geçmiş olsun kardeş ağzına sağlık iyi yapmışsın sövmekle ama beklemekte en güzelini yapmışsın o halinle yola devam etsen belki çok daha kötü şeyler olurdu
arkadaşlar aklınızda bulunsun bu gibi durumlarda olay sonrasında sağa çekip 5 10 dk sakinleşmek çok iyi oluyor o sinirle yola devam ederseniz istenmeyen sonuçlar oluyor kendimden biliyorum.

sağol mert,zaten elim ayağım tutmadı uyuştu hemen motoru kenara çektim yaklaşık 5 dk falan elimi ayağımı hissetmedim,daha öncede biçok kaza atlattım ama hiçbirinde bundaki gibi olmamıştım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst