Ls2 Kask satan her yerde vardır. 10lira mı 20 lira mı öyle bişidi.
sahibinden deki ilanlar da bunlar pazarlıkla daha ucuza alabilirsin kanımca.
takıp çıkartması çok basit. vizör tamamen açıkken, bir tık kadar aşağı indir sonra orda mandal gibi bişi var onu çek sonra vizörü dışarı doğru çekebilirsin. ilk kez çıkartacaksın vizörü kırılcakmış gibi gelebilir korkma kırılmıyo.
@sarsılmaz verilmiş sadakan varmış. çok geçmiş olsun.
Teşekkür ederim mert sağolasın :rendeer:halil nerden gönderdin o videoyu arkadaş kendimi nasıl kötü hissettim bir bilsen allah düşmanıma göstermesin öyle birşey.
emre gideceğin yere önceden haber verdin dimi durum hakkında bilgilendirdin.
valla o konu hakkında pek birşey diyemem ama sanırım bir sorun olmaz. allah yolunu açık etsin inşallah sorunun hallolurda keyifle dönersin evine.
@Boşnak Semko
geçmiş olsun. kötü olmuş
@Sarsılmaz
sana da geçmiş olsun Bekir. demirler gerçekten büyük tehlike
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:43 ----------
http://www.vidivodo.com/28596/feci-motor-kazasi
video yu keendisini kötü hissedecekler izlemesin. 18 den küçükler izlemesin.
Merak ettim videdakiler ölmüş mü yoksa yaşıyolar mı?
önümüzdeki pazar inegöldeyiz bursa MT olarak sende katıl istersen aramıza..s.a arkadaşlar ben bursa inegölden muharrem motorsiklet.net ailesine katılalı fazla olmadı hedefimdeki motor cbr 125 olduğundan siz cbr 125 kullanıcılrı olaraktan tanışmamızn gerektiğini düşünerekten aranıza katılmış oldum tabii kabul ederseniz![]()
hadi hayırlısı emre orda kalacak yerinde varmış iyi pek sorun olmaz sorunu en az senın kadar bende merak ediyorum![]()
s.a arkadaşlar ben bursa inegölden muharrem motorsiklet.net ailesine katılalı fazla olmadı hedefimdeki motor cbr 125 olduğundan siz cbr 125 kullanıcılrı olaraktan tanışmamızn gerektiğini düşünerekten aranıza katılmış oldum tabii kabul ederseniz![]()
arkadaslar bu cbr 125 e normal otomobile kullanılan antıfırız koyulmazmı tamamlama amacı ileale:
arkadaslar bu cbr 125 e normal otomobile kullanılan antıfırız koyulmazmı tamamlama amacı ileale:
__sArSıLmAz__ Abi çok geçmiş olsun.Allah korumuş gercekten okurken ben bile korktum sen yaşamışsın olayı.
Ls2 Kask satan her yerde vardır. 10lira mı 20 lira mı öyle bişidi.
sahibinden deki ilanlar da bunlar pazarlıkla daha ucuza alabilirsin kanımca.
takıp çıkartması çok basit. vizör tamamen açıkken, bir tık kadar aşağı indir sonra orda mandal gibi bişi var onu çek sonra vizörü dışarı doğru çekebilirsin. ilk kez çıkartacaksın vizörü kırılcakmış gibi gelebilir korkma kırılmıyo.
@sarsılmaz verilmiş sadakan varmış. çok geçmiş olsun.
__sArSıLmAz__ geçmiş olsun.Ucuz yırtmışsın. Lastik konusunda bugün pirelli mt 75 siparişi verdim. Ne yapsam acaba siparişi değiştirsem mi? Zaten ikisi de aynı fiyat. Kararsız kaldım şimdi..?
@Boşnak Semko
geçmiş olsun. kötü olmuş
@Sarsılmaz
sana da geçmiş olsun Bekir. demirler gerçekten büyük tehlike
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:43 ----------
http://www.vidivodo.com/28596/feci-motor-kazasi
video yu keendisini kötü hissedecekler izlemesin. 18 den küçükler izlemesin.
bekir çok geçmiş olsun kardeş ağzına sağlık iyi yapmışsın sövmekle ama beklemekte en güzelini yapmışsın o halinle yola devam etsen belki çok daha kötü şeyler olurdu
arkadaşlar aklınızda bulunsun bu gibi durumlarda olay sonrasında sağa çekip 5 10 dk sakinleşmek çok iyi oluyor o sinirle yola devam ederseniz istenmeyen sonuçlar oluyor kendimden biliyorum.