Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
evet arkadalar sezon açılıyor yaz geliyor:):) neelr yapıyoruz düşünceleriniz nelerdir?? CBR 125 topluluğu cemaati olarak.D neler yapacağız???
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92

Hayırlı olsun dynner.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:31 ----------

beyler bu arada motorunuza sakın tam sentetik yağ kattırmayın,yüksek devirlerde kullanılan makinalarda o yağlar pistona falan motora zarar veriyomuş haberiniz olsun...

teşekkürler dostum aklımızda olsun :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:36 ----------

evet arkadalar sezon açılıyor yaz geliyor:):) neelr yapıyoruz düşünceleriniz nelerdir?? CBR 125 topluluğu cemaati olarak.D neler yapacağız???

Motoru yaptırıyım her yaz olduğu gibi bi uzun yol daha yapmayı düşünüyom.Cbrlarınızın kıymetini bilin, şahsen ben motor istirahete çekilince daha iyi anladım.Çok özledim keretayı
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Teşekkür ederim dostum beğenmene sevindim :) zaten angelları takarken yanlışlıkla artı ucunu şaseye değdirmem yüzünden 2 kere sigorta attı suan üzerinde 15A takılı


Teşekkür ederim dostum sağol.Bende anlayamadım, aklıma mantıklı gelen tek şey 7-9bin devirlerde gezerken yavaslamam için vitesi küçültmem sonucu motorun öne yığılması.Vitesi küçültürken motor baya bi bağırıyodu.Arada vitesleri unutup20-30 km hızlarda gezerkene 1. vitese indirdiğim oluyodu arkayı kilitliyodu ama hemen debriyajı sıkıyodum. İlginiz için tekrardan teşekkürler :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:19 ----------



Geçmiş olsun dostum inş sorununu halledersin.Bilgisi olan arkadaşlar cevap verirler.Umarım en kısa sürede sorununu çözersin

Hemseriyiz senle.:mrgreen:

7-9 bin arasi motor freni icin cok saglikli olmayabilir.

Vitesine gore degismekle birlikte 2.viteste 9 bin devirde kucultursen vitesi dislilere fazla yuk biner arka teker zaten kitler ondan bahsetmiyorum bile.

Vites kucultme olayini yavaslarken frensiz yapmamaya calisin, butun yuku dislilere bindirmek yerine freni de ayni anda kullanin.

Ama CBR 125 i ne kadar sevmesem de vites kucultmekle disli kiricak bi makina olduguna inanmiyorum.

Zira ben 2. viteste iken 1 e atarak tekerin kitlemesini sagliyodum ve bunun sayesinde cok guzel yanliyodu makina.Bunu nerdeyse her eve girisimde yapmisimdir istisnasiz.

Buna ragmen motorumda hic bir zaman mekanik problemim olmadi.


Benim aklima gelen tek disli kirma sebebi bi anda birden fazla vites dusurmen olabilir ama bu durumda da arka teker cok saglam kitler ve kut diye bi ses gelir vitesi dusurdugunde.


Birde vites kuculturken mumkun oldugu kadar aragazi vererek kucultun boylece yigilma yapmaz makina.

Ornek veriyim. 4. vites 8 bin devir trafik bi anda sikisti durmaniz gerek sadece frenle durmak imkansiz motor frenine de ihtiyaciniz var teker kitlememek icin.
Debriyaji cekin hizlica bi aragaz verin vites kucultup debriyaji birakin.
Boylece motor bi anda yuksek devirden alt devire dusmez ve yakalamasi gereken devri yakalar yigilmaz.
Ara gaz vermeden kut diye vites dusururseniz bu devirde motor yigilir bagirir hatta teker kitler.
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
Hemseriyiz senle.:mrgreen:

7-9 bin arasi motor freni icin cok saglikli olmayabilir.

Vitesine gore degismekle birlikte 2.viteste 9 bin devirde kucultursen vitesi dislilere fazla yuk biner arka teker zaten kitler ondan bahsetmiyorum bile.

Vites kucultme olayini yavaslarken frensiz yapmamaya calisin, butun yuku dislilere bindirmek yerine freni de ayni anda kullanin.

Ama CBR 125 i ne kadar sevmesem de vites kucultmekle disli kiricak bi makina olduguna inanmiyorum.

Zira ben 2. viteste iken 1 e atarak tekerin kitlemesini sagliyodum ve bunun sayesinde cok guzel yanliyodu makina.Bunu nerdeyse her eve girisimde yapmisimdir istisnasiz.

Buna ragmen motorumda hic bir zaman mekanik problemim olmadi.


Benim aklima gelen tek disli kirma sebebi bi anda birden fazla vites dusurmen olabilir ama bu durumda da arka teker cok saglam kitler ve kut diye bi ses gelir vitesi dusurdugunde.


Birde vites kuculturken mumkun oldugu kadar aragazi vererek kucultun boylece yigilma yapmaz makina.

Ornek veriyim. 4. vites 8 bin devir trafik bi anda sikisti durmaniz gerek sadece frenle durmak imkansiz motor frenine de ihtiyaciniz var teker kitlememek icin.
Debriyaji cekin hizlica bi aragaz verin vites kucultup debriyaji birakin.
Boylece motor bi anda yuksek devirden alt devire dusmez ve yakalamasi gereken devri yakalar yigilmaz.
Ara gaz vermeden kut diye vites dusururseniz bu devirde motor yigilir bagirir hatta teker kitler.

sendemi çankırılısın jubaa? :)
sorduklarımda diyor vites küçültülerek disli kolay kolay kırılmaz diye ama benimde aklıma başka bi sebep gelmiyor.Bugün sanayiye götürecem bakalım ustalar ne diyecek.Vites düşürürkende kademe kademe düşürürüm 4 den 2 ye yada 3 den 1 e cekmezdim.Olacağı varmış herhalde.Şanzımanı sökebilirseler asıl sebebi öğrenecez bugün.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
sendemi çankırılısın jubaa? :)
sorduklarımda diyor vites küçültülerek disli kolay kolay kırılmaz diye ama benimde aklıma başka bi sebep gelmiyor.Bugün sanayiye götürecem bakalım ustalar ne diyecek.Vites düşürürkende kademe kademe düşürürüm 4 den 2 ye yada 3 den 1 e cekmezdim.Olacağı varmış herhalde.Şanzımanı sökebilirseler asıl sebebi öğrenecez bugün.

Istanbul dogumluyum ama aslim Cankiri lidir.

Cbr 125 te kolay kolay kirilmaz yani cidden sevmem bu makinayi hic guvenli degil bana gore incecik lastik falan ama saglamligina da laf etmem yani essek gibi makinadir cok saglamdir.
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
Istanbul dogumluyum ama aslim Cankiri lidir.

Cbr 125 te kolay kolay kirilmaz yani cidden sevmem bu makinayi hic guvenli degil bana gore incecik lastik falan ama saglamligina da laf etmem yani essek gibi makinadir cok saglamdir.

Hıımmm hemşeri cıktık :)
Yok ya sevilmiyecek gibi diil ki çok şirin kereta kaşları yaptıktan sonra bakmaya doyamıyom :p Evet baya sağlam makine ben tarla tapan geziyodum
n1cj6f.jpg
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Cankiri da yasayipta Cbr 125 e hayatta binmem oranin makinasi cross tur.:cherry:

Bizim Bozoglu koyunun ordaki barajda kucuk kum tepeleri var aaah aah oraya jeeple gitmistim onunla bile cok eglenmistim bi cross olsa yanimda diye cok dovunmustum.
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
evet crossluk çok yer var arada benimde aklıma geliyo cbr satıp cross mu alsam diye ama vazgeçemiyom cıbırdan :) bizde cıbırla tırmanıyoz dağ tepeyi.Sarıyoda arkayı atıyo arada, kurşunluda devrez çayı vardı balık tutmak için giderdik. Çayın içinden fln geçerdim cıbırla. Tekerler öyle bi ortama müsait olmadığından taslara bastımı sağa sola atardı motoru,suyun çokluğu motorun sakalının oraya kadar geliyodu hatta sakalın birazını içine alıyodu.Çok şükür devirmeden geçiyodum.Her ortama uyum sağlıyodu cıbırlar :D
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
evet crossluk çok yer var arada benimde aklıma geliyo cbr satıp cross mu alsam diye ama vazgeçemiyom cıbırdan :) bizde cıbırla tırmanıyoz dağ tepeyi.Sarıyoda arkayı atıyo arada, kurşunluda devrez çayı vardı balık tutmak için giderdik. Çayın içinden fln geçerdim cıbırla. Tekerler öyle bi ortama müsait olmadığından taslara bastımı sağa sola atardı motoru,suyun çokluğu motorun sakalının oraya kadar geliyodu hatta sakalın birazını içine alıyodu.Çok şükür devirmeden geçiyodum.Her ortama uyum sağlıyodu cıbırlar :D

Oranin hakki cross ya Cbrla olmaz Cankiri tozu topragi cok viraja gircem desen cikisin olmaz asfalt bile kum kaplaniyo bi sure sonra.

Diyorum ya iste essek gibi makina baksana safari ye bile geliyo.

Tek gelemedigi sey selepsizin viraj iste cok tirt virajlarda.
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
939
evet arkadalar sezon açılıyor yaz geliyor:):) neelr yapıyoruz düşünceleriniz nelerdir?? CBR 125 topluluğu cemaati olarak.D neler yapacağız???

CBR 125 cemaati:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:45 ----------

Istanbul dogumluyum ama aslim Cankiri lidir.

Cbr 125 te kolay kolay kirilmaz yani cidden sevmem bu makinayi hic guvenli degil bana gore incecik lastik falan ama saglamligina da laf etmem yani essek gibi makinadir cok saglamdir.

Hooppp benim de anne tarafı çankırılı :queen:
 
Katılım
24 Ağu 2009
Mesajlar
9
arkadaşlar makinasını satmak isteyen varsa ben almayı düşünüyorum temiz bir makinaya ihtiyacım var malum sezonda açılıyor
teşekkürler
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
Oranin hakki cross ya Cbrla olmaz Cankiri tozu topragi cok viraja gircem desen cikisin olmaz asfalt bile kum kaplaniyo bi sure sonra.

Diyorum ya iste essek gibi makina baksana safari ye bile geliyo.

Tek gelemedigi sey selepsizin viraj iste cok tirt virajlarda.

Virajlarda da iyi ya ben yatıyom ama tekerlekler tam ısınmayınca hafiften kayıyo.Abileri gibi yatılmıyo ama yinede bana yetiyo :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:44 ----------

Hooppp benim de anne tarafı çankırılı :queen:

Maşallah çankırılılar cıkmaya başladı :) yokmu artıran :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosikletim satılmıştır arkadaşlar

iyi iyi 3,5 iyidir kanka hayırlı olsun,kawa kawa kawa......

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:50 ----------

http://shop.ebay.nl/i.html?_trkparm...29&_nkw=cbr 125 r&_trksid=p3286.c0.m14&_pgn=1

dostlar alın size güzel bi adres çoğunuz biliyordur ebay'ın sitesi ama parçaların hepsi cbr125 için uygun olanı'da var tuzlu olanıda

sadece paylaşmak istedim

emre özellikle sen bak derim:cat:

bu fiyatlar açık artırma fiyatımı ucuz gibi sanki
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
http://shop.ebay.nl/i.html?_trkparm...29&_nkw=cbr 125 r&_trksid=p3286.c0.m14&_pgn=1

dostlar alın size güzel bi adres çoğunuz biliyordur ebay'ın sitesi ama parçaların hepsi cbr125 için uygun olanı'da var tuzlu olanıda

sadece paylaşmak istedim

emre özellikle sen bak derim:cat:

Teşekkür ederim melocann :rendeer: ebaydan alışveriş yapmayı bilmiyom ama yeri gelirse öğreniriz tabi.Sorunumun ne olduğunuda tam bilmiyom.Bugün sanayiye götürdüm kime gösterdiysem ben sökemem diyo java fln olsa tmmda bunu yapamam diyolar.Bizim burda motosiklet tamir eden pek fazla kişi yok yapanlarda çin mallarını ve eski motoları yapıyolar.Birine verdim karbüratör temizlemek için karbüratör temizlendi ama karbüratörle silindir bloğunun arasındaki plastik boru gibi şey yırtıldı 2 kez.Napcamı karar veremedim :pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:11 ----------

Arkadaşlar aklıma sonradan geldi bu şanzıman dişlilerine ulaşmak çok zormu kendim yapamazmıyım yada dişliler kırıksa ebaydan alıp kendim takabilirmiyim bu konu hakkında bilgi verebilirmisiniz yoksa servisine mi götürsem daha iyi kararsız kaldım.Burdan servisine götürmekte sorun ya otobüs bulcan yada ankaraya veya istanbula giden bi araba :( uufff ufff
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
beyler bakalım bu sorunu cevabını bılıyomusunuz.hanı motorların devir saatinde belli bı aralıkta ekonomi yazan kısmı vardır bazısında 3000-5000 arasında gibi...bizimkilerde hangi aralıktadır...aklıma takıldı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst