Benim hiç ABS li arabam olmadı biliyormusun.... :salut::salut::salut::salut:
Ama iyiki de olmamış.... Lam ben basıyom frene o bana geri atıyo..Ben basıyom o bana geri atıyo pedalı...

r:

r:

r:
Bir türlü anlaşamadım ben ABS lerle.... Patronun mercedesi sırf o yüzden sevmezdim... Oğlunun 300C sine binmek bile istemezdim.... :queen::queen::queen:
Yıllardır ankara da karda buzda araç kullanırım ama hiç kazam yoktur... Zaten arabalarım da motorlarım da kıytrık..Bırak abs yi kaloriferi düzgün çalışsın yeter.... :queen::queen::queen:
bence sen biraz tembelsin... Basaym pedala araba durur nasılsa hesabı... :queen::queen::queen:
Olmaz..Her şeyi devletten beklemeyin kardeşim.... :queen::queen::queen:
Az yeteneğinizi geliştirin... Kendiniz durdurun aracı.... ABS ye güvenmeyin... :queen::queen:
Delikanlı adam ABS kullanmaz.... :queen::queen::queen::queen: