Arazide ABS açık gidilirse ne olur?

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Benim arabada oyle bir dugme yok.
Yanimdaki elemana sordum, onun arabada da yok.
:)
Hanimi aradim sordum varmi diye.
Direksiyonun solundaki dugmemi diye sordu.
Hayir dedim o korna.:p

:queen::queen::queen:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoca boşver bunu sen bizim mevzuya gel :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:59 ----------



hoca marka veya adres ver arabaları almaya gelcem yok marka varsa kontrol edip dogru ise f 800 göndercem :queen:

Acelem yok @Halis ama fuara kadar hazır et F800'ü,ama daha çok bozma,uğraştırma beni.:wiinkk: Modeller belli kapı kapı model soracak,otomobil dergisi karıştıracak değilim,92-95 modellere de tarihi araç diyemezsin. İlk 1978'de üretildi bu Abs. 8-10 kere geliştirildi.:wiinkk:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Acelem yok @Halis ama fuara kadar hazır et F800'ü,ama daha çok bozma,uğraştırma beni.:wiinkk: Modeller belli kapı kapı model soracak,otomobil dergisi karıştıracak değilim,92-95 modellere de tarihi araç diyemezsin. İlk 1978'de üretildi bu Abs. 8-10 kere geliştirildi.:wiinkk:

ooo hoca sende ne anlatıyorsun varmı yokmu bana abs iptal anahtarı onu söyle evet derim 92 95 yaşındaki arabalar trihidir 10 yaşını gecmiştir :queen:cevir kazı yanmasın kıvır kıvır
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hoca yapma gözünü seveyim, karda bile en az 50bin km araç sürmüşümdür...



Bir gün karda çıkıp dolaşayım dedim, çıktım evin önünden ahh bir durdura bilsem eve dönecem öyle pişmanımda durmuyorki, o gün eve dönene kadar hatim indirdim arabanın içinde...

Şimdi beni dövseler ABS olmayan aracı karda sürmem, ben dersimi zamanında aldım, sanada bir ders tavsiye ederim.:p






.

Benim hiç ABS li arabam olmadı biliyormusun.... :salut::salut::salut::salut:



Ama iyiki de olmamış.... Lam ben basıyom frene o bana geri atıyo..Ben basıyom o bana geri atıyo pedalı... :pr::pr::pr:

Bir türlü anlaşamadım ben ABS lerle.... Patronun mercedesi sırf o yüzden sevmezdim... Oğlunun 300C sine binmek bile istemezdim.... :queen::queen::queen:

Yıllardır ankara da karda buzda araç kullanırım ama hiç kazam yoktur... Zaten arabalarım da motorlarım da kıytrık..Bırak abs yi kaloriferi düzgün çalışsın yeter.... :queen::queen::queen:

bence sen biraz tembelsin... Basaym pedala araba durur nasılsa hesabı... :queen::queen::queen:

Olmaz..Her şeyi devletten beklemeyin kardeşim.... :queen::queen::queen:
Az yeteneğinizi geliştirin... Kendiniz durdurun aracı.... ABS ye güvenmeyin... :queen::queen:
Delikanlı adam ABS kullanmaz.... :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ooo hoca sende ne anlatıyorsun varmı yokmu bana abs iptal anahtarı onu söyle evet derim 92 95 yaşındaki arabalar trihidir 10 yaşını gecmiştir :queen:

Kıvıran kıvırana:p ne bileyim ben iddiaya bu araçlar için girdim,sen diyosun yeni model çıkart. Bozulup duran F800 için bile uğraşmam.:p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Benim hiç ABS li arabam olmadı biliyormusun.... :salut::salut::salut::salut:



Ama iyiki de olmamış.... Lam ben basıyom frene o bana geri atıyo..Ben basıyom o bana geri atıyo pedalı... :pr::pr::pr:

Bir türlü anlaşamadım ben ABS lerle.... Patronun mercedesi sırf o yüzden sevmezdim... Oğlunun 300C sine binmek bile istemezdim.... :queen::queen::queen:

Yıllardır ankara da karda buzda araç kullanırım ama hiç kazam yoktur... Zaten arabalarım da motorlarım da kıytrık..Bırak abs yi kaloriferi düzgün çalışsın yeter.... :queen::queen::queen:

bence sen biraz tembelsin... Basaym pedala araba durur nasılsa hesabı... :queen::queen::queen:

Olmaz..Her şeyi devletten beklemeyin kardeşim.... :queen::queen::queen:
Az yeteneğinizi geliştirin... Kendiniz durdurun aracı.... ABS ye güvenmeyin... :queen::queen:
Delikanlı adam ABS kullanmaz.... :queen::queen::queen::queen:

Takmışındır vakumlu kar lastiklerini konuşursun tabi böyle.:p

O değilde tam lastikleri çakıodum adamım kayboldu ii mi.:salut:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Abi boşver lastiği yeni bişi öğrendim BMW'cilerle uğraşmak tükkancılarla uğraşmaktan daha zevkliymiş.:queen:

Ya boşver sen.... Dağıtma lastik işini.... :queen::queen::queen::queen:
Kaç tane BMW binicisi var ki formda?.... :p:p:p Tat vermez bu konu.... :p:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Ya onun rumuzu hoca.... Kendisi İmam.... :queen::queen::queen::queen:

o kadarını bilmem ama öyleyim yedim yutum diye söylüyordu bir an tereddüt ettim araştırdım olmadıgını anlayınca zorladım şimdi akşam audi den birini aradım araştırıyorlar 92 94 arası a80 a100 de varmı yokmu diye :cat:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ya boşver sen.... Dağıtma lastik işini.... :queen::queen::queen::queen:
Kaç tane BMW binicisi var ki formda?.... :p:p:p Tat vermez bu konu.... :p:p

Üleyn abi gönder 675 sana çakiyim ayıp ediosun yav.:mrgreen:

Bu arada motorhocası tüymüş.:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
46 yıllık :p şoförüm dahanda bir ABS düğmesi görebilmiş değilim motorlu araclarda...ama ESP iptal düğmesi var ...neden var onuda anlamıyorum...kim ESP iptal etmek ister ki...:p

ESP yide benim halkim benim teknolocim yeni öğrendi...benim zamanımda yoktu böyle şeyler...



ben direksiyon sallamaya devam edeyim...ne anlarım bu zımbırtılardan anlayanlar lastik değiştiremiyor ona yanıyorum...adam her şeyi biliyor arabanın inciği boncuğu lastik değiştirmeye yol yardım çağırıyor...napim öle şoferliği...:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Konu başlığı" arazide abs açık gidilirse ne olur"?
ABS nin tarihçesini anlatanlar,garip iddialaşmalar,hiç bir yere varmayan bir sürü teknik izahat verenler.
konudan uzaklaşmadan sadede gelelim;
Konuya katılanların arasında ABS li motoru arazide kullanan kaç kişi var?
arazide kullanınca ne oluyor?
bunları bilelim.
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
46 yıllık :p şoförüm dahanda bir ABS düğmesi görebilmiş değilim motorlu araclarda...ama ESP iptal düğmesi var ...neden var onuda anlamıyorum...kim ESP iptal etmek ister ki...:p

ESP yide benim halkim benim teknolocim yeni öğrendi...benim zamanımda yoktu böyle şeyler...



ben direksiyon sallamaya devam edeyim...ne anlarım bu zımbırtılardan anlayanlar lastik değiştiremiyor ona yanıyorum...adam her şeyi biliyor arabanın inciği boncuğu lastik değiştirmeye yol yardım çağırıyor...napim öle şoferliği...:p

Mete cim ben sana kisa ca anlatayim neden ESP dügmesi var...
Cikmam gerek onun icin kisa kesicem..
ESP tekerleklerin patinaj yapmasini engeller..
ESP harika birsey.. Araba kaymaya baslayinca devreye giriyor hemen..

Ama birde sunu düsün.. Kar da zincir takiyorsun ve tekerleklere patinaj yaptiramiyorsun... Böyle seyler icin iptal dügmesi var..

Burada cok kar vardi bu sene.. ESP yi kapatip coooook dans ettirdim arabaya.. :p
Ama istenmedik bir kaymada ESP harika...
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Birinin F800GS'i gitti şelepsisim.:queen:

Karşınızda Toyota FT86

ft86_yan.jpg


Ve işte beklenen ABS kapama tuşu.:mrgreen:

attachment.php
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Üleyn abi gönder 675 sana çakiyim ayıp ediosun yav.:mrgreen:

Bu arada motorhocası tüymüş.:queen:

Yaw bırak 675 i..... :p:p Kimse almaz zaten... :cherry::cherry:

Konu başlığı" arazide abs açık gidilirse ne olur"?
ABS nin tarihçesini anlatanlar,garip iddialaşmalar,hiç bir yere varmayan bir sürü teknik izahat verenler.
konudan uzaklaşmadan sadede gelelim;
Konuya katılanların arasında ABS li motoru arazide kullanan kaç kişi var?
arazide kullanınca ne oluyor?
bunları bilelim.

O konu aydınlığa kavuştu... Şimdi konu başka....
Bizim sitede arazide ABS kullanan kişilerin olduğunu sanmıyorum... :p:p

Birinin F800GS'i gitti şelepsisim.:queen:

Karşınızda Toyota FT86

ft86_yan.jpg


Ve işte beklenen ABS kapama tuşu.:mrgreen:

attachment.php

Şimdi de Halis Tüyer gider buralardan..Fuar öncesi bir kazık daha yedi BMW den.....:queen::queen::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst