ÖNEMLİ: Rahmetli TUĞPER' in 02.02.2010 tarihli Duruşması'na Katılım !!!

Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Yarın avrupa yakasından gelenler Saat 11:30 da Sirkeci iskeledinde olsunlar. saat 12:00 de feribotla karşıya geçeriz....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anlaşıldı merkez :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:silent:........
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
Arkadaşlar;
yarın hava 5 derece ve karla karışık yağmurlu gözüküyor... tabi burası istanbul... havasına güven olmaz,bizler yinede önlemimizi alıp,full korumalı ve sıkı bir şekilde giyip gelelim...
LÜTFEN YARIN TRAFİKTE HERKES DİKKATLİ OLSUN...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugun içinde gökgurultulu sagnak yagıs dneılıyodu ama olmadı henüz:p yarında guzel olur ınsallah umıtlıyım:D

stanbul'da bu gece gökgültüsü ile birlikte yağmur kuvvetli yağacak. Yarın öğleden sonra kuvvetli poyrazla tepelerde kar, sahilde sulu kar başlayacak. Çarşamba hava aşırı soğuk ama kar hafif yağacak.:silent: demiş
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
bugun içinde gökgurultulu sagnak yagıs dneılıyodu ama olmadı henüz:p yarında guzel olur ınsallah umıtlıyım:D

stanbul'da bu gece gökgültüsü ile birlikte yağmur kuvvetli yağacak. Yarın öğleden sonra kuvvetli poyrazla tepelerde kar, sahilde sulu kar başlayacak. Çarşamba hava aşırı soğuk ama kar hafif yağacak.:silent: demiş

dün akşam sagnak yağışta kullandıysam hemde gece yarın gündüzde kullanırım :rendeer:
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
GÜRKAN ABİ...
mesajını sildinmi sen?
tam cevap yazmıştım sana... yok oldu????????????
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
bugun içinde gökgurultulu sagnak yagıs dneılıyodu ama olmadı henüz:p yarında guzel olur ınsallah umıtlıyım:D

stanbul'da bu gece gökgültüsü ile birlikte yağmur kuvvetli yağacak. Yarın öğleden sonra kuvvetli poyrazla tepelerde kar, sahilde sulu kar başlayacak. Çarşamba hava aşırı soğuk ama kar hafif yağacak.:silent: demiş

Ya şimdi sen benim dediğime inanmıyormusun yarın havalar güzeeeeel. Evet katılım yokmu başka arkadaşlar.
01- ayberk
02- korkut
03- bosnak_semko +1
04- erdi_arikan
05- dreamdark
06- yeschim
07- oğlum ve ben
08- aparat
09- cem demir
10- ünaltürkyazı
11- canercamalan
12- sedat_57
13- kuyucadısı
14- esp
15- jubaa
16- gkn
17- flying hellfish
18- kahraman7863 + ?
19- peyami
20- osbourne
21- tekteker_ramço
22- stereo
23- capanord
24- aykut009
25- batubay
26- gkhnkzy (gökhan kuzey) + 1
27- sultans
28- stoneofdeath (banlı üye aydın )
29- Bygrm (görkem)
30- Shrieker
31- TRhakan - Florence
32- susruta
33- boraerdin
34- polo34
35- ? Neden Sen olmayasın.
Yarın avrupa yakasından gelenler Saat 11:30 da Sirkeci iskeledinde olsunlar. saat 12:00 de feribotla karşıya Geçilecek.


Arkadaşlar bildiğiniz üzere çok sevdiğimiz arkadaşımız Tuğper Haktan UZEL' i, 18 Ekim 2008 gecesi Bağdat Caddesi sahilyolunda, bir otomobilin de karıştığı acı bir trafik kazasında kaybetmiştik.

http://www.motosiklet.net/forum/onlar-hep-bizimle-birlikteler/52244-tugper-uzel-tugper.html

Beyaz renkli VW Jetta marka otomobiliyle, kazanın ardından olay yerinden kaçan araç sürücüsü, daha sonra ihbar üzerine polis tarafından yakalanarak cezaevine konmuştu.

2 ay yatan sanık, 2. duruşmada tutuksuz yargılanmak üzere salıverilmişti.

Olayın ardından 1 seneden fazla zaman geçmesine rağmen, geride kalan duruşmalarda yapılması gereken birçok şey yapılmadı ve yargı süreci oldukça yavaş ilerliyor.
İşin bir başka boyutuysa, olayda bazı ihmal ve usulsüzlükler olduğuna dair şüphelerin oluşması. Bunlar da zaten mahkemeye sunulmuştur.


22.10.2009 tarihinde yapılan son duruşmada açıklanan raporda, araçlar üzerinde yapılan inceleme sonucunda, Tuğper'in motosikletinin arka tekerleğinin sağ tarafındaki beyaz boya izinin, sanığın kullandığı araçtan alınan boya örneğiyle fiziksel olarak uyuştuğu tespiti tutanaklara geçmiştir. Ancak davalı taraf, bu boya izinin başka bir beyaz araca ait olabileceği teorisiyle daha kapsamlı bir laboratuvar araştırması talebinde bulunmuştur.

Ayrıca mahkeme tarafından Emniyet Genel Müdürlüğü'ne, kaza gecesine ait Mobese kayıtlarına dair bir kez daha yazı yazılmıştır.

Son duruşmada başımıza bir de hoş olmayan olay gelmişti hatırlarsanız :
Sanırım mahkemede açıklanan raporun gerginliğinin de etkisiyle, sanığın babası olan şahsın mahkeme görüldüğü esnada eşim Yeşim'in üzerine yürümesi ve benim de eşimi savunmak adına buna aynı şekilde müdahale etmem sonucu kısa süreli bir gerginlik yaşamıştık. Sanki beyefendinin mekanına gelmişizcesine bir edayla, "Efendi gibi geldiniz efendi gibi gidin!" şeklindeki terbiyesizce ve yersiz çıkışı anlamak pek mümkün değil maalesef.
Umarım "Davalı" tarafın hiç de yakışık almayan bu tip nahoş hareketlerine bir daha maruz kalmayız.
Biz yine de efendiliğimizi bozmayarak bu tip tahriklere kapılmamaktan yanayız ve "Davacı" sıfatında olmamıza, ciğerimiz yanmasına, ayrıca hayata gencecik veda etmiş pırlanta gibi bir rahmetlinin yakınları olmamıza rağmen, acımızı içimize gömüp adalet sarayındaki her duruşmada bize yakışan duruşu ve sükunetimizi sergilemeye devam edeceğiz.


EVET ARKADAŞLAR,
YASAL VE DEMOKRATİK HAKLARIMIZ ÇERÇEVESİNDE, TÜM BU YAŞANANLARA KARŞIN TEPKİSİZ KALMAYACAĞIMIZI GÖSTERMEK VE BU OLAYIN TAKİPÇİSİ OLDUĞUMUZU GÖSTEREREK SESİMİZİ DUYURMAK ADINA, BU SEFERKİ DURUŞMADA ELİMİZDEN GELDİĞİNCE KALABALIK OLARAK RAHMETLİ TUĞPER'İN ACILI AİLESİNE DESTEĞİMİZİ LÜTFEN ESİRGEMEYELİM!



TARİH : 2 ŞUBAT 2010 Salı
SAAT : 13:30
YER : Kadıköy Adliyesi - 5. Asliye Mahkemesi

Kadıköy Adliyesi, Bahariye Caddesi' nin yukarısında, sonuna doğru.
Kadıköy Halk Eğitim Merkezi' nin bitişiği.
Boğadan yukarı Bahariye' ye doğru;Tramvay yolunu takip ederek de ulaşabilirsiniz.


[EK]Arkadaşlar buluşup toplu olarak gitmek adına Buluşma Detayları aşağıdadır :


SAAT : 12:45 / Adliyeye Hareket : 13:00
BULUŞMA NOKTASI : Kadıköy'de Fenerbahçe Stadı'nın yan tarafında kalan, eskiden Salı Pazarı'nın kurulduğu boş alan.


Krokide gösterilen mavi hat, Avrupa yönünden geliş istikametini göstermektedir :
1. Boğaziçi köprüsünden çıkıp hiçbir yere sapmadan yolun sonuna kadar gidip, Fenerbahçe Stadı'nın yayından Bağdat Caddesi'ne kıvrılıyorsunuz ve Stadın önünden geçtikten sonra ilk sağa girip, ışıklardan tekrar sağ istikamete devam ediyorsunuz. Böylece Stadın etrafından dolaşıp arkasına geçmiş oluyorsunuz. Sağ koldan devam ettiğiniz sürece buluşma noktasını görmemeniz mümkün değil.


Burada buluşup Tuğper'in fotoğrafının olduğu yaka kartları dağıtıldıktan sonra, saat 13:00 (5 dk. opsiyon) hareket ile Yoğurtçu Parkı-Bahariye Caddesi istikametinden Adliye'nin önüne gidilecektir.

KROKİ:


DETAYLI HARİTA İÇİN LİNK :

http://maps.google.com/maps?f=d&sou...8467,29.037702&spn=0.006819,0.019248&t=h&z=16


*** ÖNEMLİ ***

Arkadaşlar, unutmayalımki bizim o gün orada bulunma amacımız;
Kaybettiğimiz çok sevdiğimiz bir kardeşimizi unutmadığımızı, Tuğper gibi 2 teker sevdalılarının yalnız ve sahipsiz olmadığını olmadığını anlatmak ve adaletin takipçisi olduğumuzu herkese göstermektir.
Bu nedenle buluştuğumuz dakikadan ayrılıncaya kadar, temsil ettiğimiz kitleyi en iyi şekilde temsil etmek ve trafikdeki motosiklet kullanıcıları hakkındaki ön yargıları, "serseri motorcu" şeklindeki imajı kırmaktır. Dolayısıyla herşeyimiz nizami olmalıdır; lütfen aşağıdaki noktalara özellikle dikkat edelim :

1- Katılacak tüm arkadaşlarımızın kaskları olmalıdır. Lütfen korumasız gelmeyelim.
2- Yol boyunca taşkınlık, ara gaz verme, gürültü ve toplumu rahatsız edici her tip hareketten kaçınılacaktır.
3- Unutmayınki davalı tarafın yakınları da orada olacaktır. Efendiliğimizi ve soğukkanlılığımızı her türlü tahrik vs. durumda korumakla yükümlüyüz.
4- Grup sürüşü esnasında fermuar düzeni uygulanacaktır, grup lideri takip edilecek, kimse kimseyi geçmeyecek ve trafikte tek şerit kullanılacaktır.
5- Protesto ve yas anlamında, mümkünse siyah-koyu renk ağırlıklı giyim tercih edilebilir.

Tüm katılımcı arkadaşlara destekleri ve duyarlılıkları için şimdiden çok teşekkürler.:rendeer:
[/EK]

..................
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hemşo ben sana ınanıyorum yağsada farkt etmez daha önceden antrenmanlıyız:):)
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
yahu bi günde TATLISU MOTORCUSU olmayın be kardeşim!!!!!!!!!
:queen::queen::queen::queen::queen:

Bizler İLK YARDIM kursu için sağnak yağmurda,lodosta kursa gitmiş adamlarız... fuar sabahı kahvaltı için sağnak yağmurlarda donumuza kadar ıslanmış adamlarız... mangal yapacağız diye,maltepe sahilinde yağmur altında kızlı-erkekli buluşanlardanız... yağmur yağarken romantizim olsun diye,kız arkadaşını arkasına alıp gezen adamlarız biz...

yarın gelemeyecek olan varsa şimdiden yazsın...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu bi günde TATLISU MOTORCUSU olmayın be kardeşim!!!!!!!!!
:queen::queen::queen::queen::queen:

Bizler İLK YARDIM kursu için sağnak yağmurda,lodosta kursa gitmiş adamlarız... fuar sabahı kahvaltı için sağnak yağmurlarda donumuza kadar ıslanmış adamlarız... mangal yapacağız diye,maltepe sahilinde yağmur altında kızlı-erkekli buluşanlardanız... yağmur yağarken romantizim olsun diye,kız arkadaşını arkasına alıp gezen adamlarız biz...

yarın gelemeyecek olan varsa şimdiden yazsın...

işte bu :cat: nerden olursan ol gene gel
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
Kendi adına konuş Ben yağan yağmur buluşmalarında hep erkekler vardı kızlar yoktu.Ve pekte romantik olmuyordu.:p:mrgreen:

hahahahaaaaaa..... hadi yaa!!!!! :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

yahu yoksa ben sitelerimi karıştırdım ne!!! :queen: :queen: :queen: :bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:42 ----------

LÜTFEN RAHMETLİ TUĞPER'İN VEFATININ OLUŞ ŞEKLİNİ OKUYUN...
OLAYA SADECE TRAFİK KAZASI OLARAK DÜŞÜNMEYİN!!!


http://www.motosiklet.net/forum/onlar-hep-bizimle-birlikteler/52244-tugper-uzel-tugper.html
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu hafta gececiyim. umarım bu gece fazla yoğun olmamda yarın sakin kafayla görüşürüz.

01- ayberk
02- korkut
03- bosnak_semko +1
04- erdi_arikan
05- dreamdark
06- yeschim
07- oğlum ve ben
08- aparat
09- cem demir
10- ünaltürkyazı
11- canercamalan
12- sedat_57
13- kuyucadısı
14- esp
15- jubaa
16- gkn
17- flying hellfish
18- kahraman7863 + ?
19- peyami
20- osbourne
21- tekteker_ramço
22- stereo
23- capanord
24- aykut009
25- batubay
26- gkhnkzy (gökhan kuzey) + 1
27- sultans
28- stoneofdeath (banlı üye aydın )
29- Bygrm (görkem)
30- Shrieker
31- TRhakan - Florence
32- susruta
33- boraerdin
34- polo34
35-
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst