ÖNEMLİ: Rahmetli TUĞPER' in 02.02.2010 tarihli Duruşması'na Katılım !!!

Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
Mesaja Ek: Arkadaşlar buluşup toplu olarak gitmek adına Buluşma Detayları aşağıdadır :


SAAT : 12:45 / Adliyeye Hareket : 13:00
BULUŞMA NOKTASI : Kadıköy'de Fenerbahçe Stadı'nın yan tarafında kalan, eskiden Salı Pazarı'nın kurulduğu boş alan.

Krokide gösterilen mavi hat, Avrupa yönünden geliş istikametini göstermektedir :
1. Boğaziçi köprüsünden çıkıp hiçbir yere sapmadan yolun sonuna kadar gidip, Fenerbahçe Stadı'nın yayından Bağdat Caddesi'ne kıvrılıyorsunuz ve Stadın önünden geçtikten sonra ilk sağa girip, ışıklardan tekrar sağ istikamete devam ediyorsunuz. Böylece Stadın etrafından dolaşıp arkasına geçmiş oluyorsunuz. Sağ koldan devam ettiğiniz sürece buluşma noktasını görmemeniz mümkün değil.

Burada buluşup Tuğper'in fotoğrafının olduğu yaka kartları dağıtıldıktan sonra, saat 13:00 (5 dk. opsiyon) hareket ile Yoğurtçu Parkı-Bahariye Caddesi istikametinden Adliye'nin önüne gidilecektir.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
semko'yla konuştum... trenle gelecekmiş..
hava burda bayaa kötü durumda,yağmur sert yağıyor!!!

motorla kimler gelecek bakiim???

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:55 ----------

tuğper'imizin vefatına sebep olan şahsın hiç fotoğrafı yokmu???


Yağmur fena yağıyor; ben de motorsuz geleceğim büyük ihtimalle.
Fotoğraf yok Ayberk, canlısını görürsünüz bugün bakalım.
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
ben yola çıkıyorum,biraz işim var... ordan kadıköy'e geçiyorum.....

dikkatli olun....
 
Katılım
22 Eki 2008
Mesajlar
435
Arkadaşlar herkesten özür dilemek istiyorum.Haber vermek için çok geç kaldım ama fırsatım olmadı.Gelememe sebebimi de söylemek isiyorum.dün dışarda yediğim bi yemek yüzünden zehirlendim.aşırı halsiz düşmüş durumdayım.anlayışla karşılayacağınızı umuyorum.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Daha önce de söyledim yine tekrar edelim; Metehan'ın dediği gibi ne olursa olsun sakin olacağız, adam geçen duruşmada üzerime yürüdü Emre'yi zor tuttular ama sonra o da sakin olmanın bize artısı olacağını hatırlayıp sustu başka yerde ve zamanda böyle birşey olsa aynı tepki mi olurdu... Emin olun çok farklı sonuçları doğuğururdu bu hareketleri ama şartlar çok farklı orası mahkeme ve sükuneti bozanlara af yok, zaten hemen dışarı atıyorlar. Tuğper'in babası Tuğhan abi de hiç hoşlanmıyor bu tip gerginliklerden.. Zaten üzgünüz daha çok moralimiz bozuluyor. Onların hatırına Tuğper'in hatırına kan yutuyoruz ama susuyoruz, tek tesellimiz gerçekler açıklandığında o şahsın gözlerinin içine bakmak hepsi bu.... Tuğper'imiz rahat uyusun hepsi bu...

ah Yeşim ahh...işte ben neden gelmiyorum bu yüzden...demek senin üzerine yürüdü...ben şahit olaydım ya bu duruma...artık mahkemeymiş karakolmuş hakimmiş dmeeyip direkt saldırırdım...kendime hakim olamıyorum ki...laf atardım katil diye veya ağır ince bir hakaret derdim davanın ortasında buyur burdan yak...


sonuc nedir...kesin ertelenmiştir...
 
Katılım
2 Şub 2010
Mesajlar
1
merhaba ben yemen siteye yeni üye oldum duruşmayada gelmiştim hatırlarsınız. bidaki duruşma varmı varsa ne zaman _?
 
Katılım
15 Ara 2008
Mesajlar
346
8 nisana ertelendi duruşma..
gerekli başlığı emre abi veya yeşim abla açar forumda ordan takip edersin kardeşim..
geldiğin içinde teşekkürler..
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
evet arkadaşlar, her zamanki gibi adalet sistemimiz süper(!) işliyor. 8 nisan'a ertelendi...

Tuğper'in babasının içimi acıtan şu sözleri oldu.
"Mahkemede '8 Nisan'a ertelendi' deyince hakim, bari 1 Nisan olsun, oğlumun doğum günü":salut:
 
Katılım
15 Ara 2008
Mesajlar
346
evet o kadar süper işliyorki ilk gün yapılması gerekenler 1buçuk senedir hala yapılmıyor..
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Umarım adalet yerini bulur. Temennim başka tatsızlıkların yaşamaması. İstanbul da olsam elimden geleni yaparım gelmek için. Yine de belli olmaz belki imkanım olur gelebilmek için.
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
hayır erteleyince ne değişiyor anlamıyorumkiii bu ertelenme olaylarını...
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Ailemdeki ani sağlık sorunu nedeniyle gelemedim arkadaşlar..Sabahtan öğlene kadar hastahanedeydim..

Ne oldu duruşma? Ertelenmiş sanırım..
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Bu gun gelen kisi sayisi uzdu beni...Bu mu yani o herkesin dilinden dusmeyen dayanisma, gorduk iste.

Benim de isim gucum var, bana da hava kotu, bana da uzak ama bu zamanda da destek olunmazsa ne zaman oluncak acaba.
 
Katılım
9 Ağu 2009
Mesajlar
363
evet arkadaşlar, her zamanki gibi adalet sistemimiz süper(!) işliyor. 8 nisan'a ertelendi...

Tuğper'in babasının içimi acıtan şu sözleri oldu.
"Mahkemede '8 Nisan'a ertelendi' deyince hakim, bari 1 Nisan olsun, oğlumun doğum günü":salut:

oradaydık... elimizden bukadarı geldi... dualarımız seninle Tuğber...
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Herkese teşekkürler.:rendeer:Emre ve yeşimede bize böyle bir dayanışmaya ön ayak oldukları için Ayrıca teşekkür ederim:rendeer: İnşallah Adalet en kısa zamanda yerini bulur ve O acılı ailenin birazda olsa acıları hafifler.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kokrucum bir tahrik ortamı oldumu...karş taraf geçende Yeşim ablaya artislik yapmış...Allahım okudukca çıldırıcam ya...
 
Katılım
15 Ara 2008
Mesajlar
346
bu sefer hiç bir taşkınlık olmadı.. efendi gibi gittik girdik efendi gibi çıktık.. ne onlar tahrik etmeye yönelik hareket yapabildi nede biz öyle bi eğilimde bulunduk..
onları bakışlarımızla ezdik aşşağıladık bu onlara yetti..
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Olmadı Mete .Eğer o adam geçen yaptığını yapsaydı Kur'an çarpsın ALLAH yaratmış demezdim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst