- Katılım
- 21 Şub 2009
- Mesajlar
- 4,029
yarın işimden sebep gelemeyeceğim fakat bır cok yakın arkadaşım orda benım yerımede fazladan gaz verın bir el kaldırın bır ses daha fazla cıkarın çünkü gönlüm sizlerle gereken neyse yapacaksınızdır zaten ama işi olmayan vaktı müsaıt olan arkadaşlarımız LÜTFEN GITSINLER teşekkür ederım.