ÖNEMLİ: Rahmetli TUĞPER' in 02.02.2010 tarihli Duruşması'na Katılım !!!

Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
yarın işimden sebep gelemeyeceğim fakat bır cok yakın arkadaşım orda benım yerımede fazladan gaz verın bir el kaldırın bır ses daha fazla cıkarın çünkü gönlüm sizlerle gereken neyse yapacaksınızdır zaten ama işi olmayan vaktı müsaıt olan arkadaşlarımız LÜTFEN GITSINLER teşekkür ederım.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
01- ayberk
02- korkut
03- bosnak_semko +1
04- erdi_arikan
05- dreamdark
06- yeschim
07- oğlum ve ben
08- aparat
09- cem demir
10- ünaltürkyazı
11- canercamalan
12- sedat_57
13- kuyucadısı
14- esp
15- jubaa
16- gkn
17- flying hellfish
18- kahraman7863 + ?
19- peyami
20- osbourne
21- tekteker_ramço
22- stereo
23- capanord
24- aykut009
25- batubay
26- gkhnkzy (gökhan kuzey) + 1
27- sultans
28- stoneofdeath (banlı üye aydın )
29- Bygrm (görkem)
30- Shrieker
31- TRhakan - Florence
32- susruta
33- boraerdin
34- polo34
35- ? Neden Sen olmayasın.
Yarın avrupa yakasından gelenler Saat 11:30 da Sirkeci iskeledinde olsunlar. saat 12:00 de feribotla karşıya Geçilecek.
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
avrupa yakasından gelecek olan arkadaşlar;

harem'den salı pazarına nasıl geleceğinizi biliyormusunuz???
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
avrupa yakasından gelecek olan arkadaşlar;

harem'den salı pazarına nasıl geleceğinizi biliyormusunuz???

sorarız be:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:27 ----------

haremden cık sagdan devam et kadıköy yazan yerden gir düz git orda :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sana güveniyoz gürkan abi:p
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
karşılamamızı istermisiniz????

------------------------------------------------------------------------

anadolu yakasından gelen arkadaşlara;

ben saat 11:45-12:00 arası maltepe SAHİL MC DONALD'S'ın önünden yola çıkacağım. pendik-kartal-cevizli-k.yalı-bostacı ve sonrası istikametten gelecek olan varmı???

SEDAT,SEMKO sizin durum nedir???

sahil yolundan,bağdat cad. üzerinden kadıköy yapacağız... katılacak olanlar,ismini yazsın bir zahmet...:wiinkk:
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
keşke ben de gelebilseydim ama Muğladayım arkadaşı tanımıyordum hiç konuşamadık ama çok çok üzüldüm haberini duyunca hala dün gibi üzüntüsü içimdedir Allah sevenlerine sabır versin nur içinde yat kardeşim... Arkadaşlar gidecek olanlara da Allah yardımcınız olsun diyorum inşallah en iyi şekilde sonuçlanır...
 
Katılım
9 Ağu 2009
Mesajlar
363
01- ayberk
02- korkut
03- bosnak_semko +1
04- erdi_arikan
05- dreamdark
06- yeschim
07- oğlum ve ben
08- aparat
09- cem demir
10- ünaltürkyazı
11- canercamalan
12- sedat_57
13- kuyucadısı
14- esp
15- jubaa
16- gkn
17- flying hellfish
18- kahraman7863 + ?
19- peyami
20- osbourne
21- tekteker_ramço
22- stereo
23- capanord
24- aykut009
25- batubay
26- gkhnkzy (gökhan kuzey) + 1
27- sultans
28- stoneofdeath (banlı üye aydın )
29- Bygrm (görkem)
30- Shrieker
31- TRhakan - Florence
32- susruta
33- boraerdin
34- polo34
35- ? Neden Sen olmayasın.
Yarın avrupa yakasından gelenler Saat 11:30 da Sirkeci iskeledinde olsunlar. saat 12:00 de feribotla karşıya Geçilecek.

güncel güncel güncel
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güncelll..........
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Yağmur fena yağıyor ama her türlü yarın ALLAH cc İzin verirse ordayız...:cat:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar hiç kimse motorla gelmek zorunda değil, hava çok kötü. Hatta mümkünse motorsuz gelelim. Maceraya gerek yok; bir de Allah korusun kazayla belayla uğraşmayalım. Haberlerde biraz önce dinledim, yarın öğleye kadar sel tehlikesi; öğleden sonra da kar varmış.
Maksat birlik olmak, orada olmak :cat: Gelmeniz yeterli. Herkese candan teşekkürlerimi de iletiyorum bu vesileyle
:) :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2008
Mesajlar
346
ayberk abi yarın kar yağmadığı sürece saat 12de maltepe sahildeyim :) :)
kar düşersede trenle kadıkoydeyim :) :)
ölmezde sağ kalırsam yarın duruşmadayım... ölmek var dönmek yok..
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Bende kar yağmazsa Motosikletle Ancak kar yağarsa dolmuş yada otobüsle gelirim. ...:cat:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
SAAT : 12:45 / Adliyeye Hareket : 13:00
BULUŞMA NOKTASI : Kadıköy'de Fenerbahçe Stadı'nın yan tarafında kalan, eskiden Salı Pazarı'nın kurulduğu boş alan.


Güncell...
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
şu an yagmur devam etmekte kadıköyde.sabah bende işte olacagım ama öglen izin alıp gelmeye çalışacagım.
güncell
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Arkadaşlar ben malasef patrondan bugün yarın öğleden sonra için izin koparmaya çalıştım ama başarılı olamadım, yarın gelemiyeceğim. Yanınızda olmayı istiyordum ama iş dünyası malum :( Affedin.

01- ayberk
02- korkut
03- bosnak_semko +1
04- erdi_arikan
05- dreamdark
06- yeschim
07- oğlum ve ben
08- aparat
09- cem demir
10- ünaltürkyazı
11- canercamalan
12- sedat_57
13- kuyucadısı
14- esp
15- jubaa
16- gkn
17- kahraman7863 + ?
18- peyami
19- osbourne
20- tekteker_ramço
21- stereo
22- capanord
23- aykut009
24- batubay
25- gkhnkzy (gökhan kuzey) + 1
26- sultans
27- stoneofdeath (banlı üye aydın )
28- Bygrm (görkem)
29- Shrieker
30- TRhakan - Florence
31- susruta
32- boraerdin
33- polo34
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst