Motosikletleri Fark Edin Etkinliği

Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
138
arkadaşlar şuanda inanın ve inanın ağlıyorum:(:(:( allah sizden razı olsun süpersiniz yaa inşallah medyada orda olur arayın gelsin.. pazar günü kaza geçirmiştim bu pazar aracın beni FARK ETMEMESİ üzerine bacağım kırıldı şuan evde yatıyorum inanın bu konuyu gördüm çok çok duygulandım alalh sizlerdenrazı olsun ayağa kalkarsam o zaman kadar bende geleceğim

Geçmiş olsun kardeşim inşallah bir an önce ayaga kalkarsın. Bu etkinlik Dört hafta sonu devam edecek inşallah ilerki haftalarda seni alçılı ayğınla da olsa aramızda görürüz. Millete daha güzel bir mesaj olur. :rendeer:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
evet inşaalah orada oalcağım inşallah:(( aynen haklısınız sayın abim ama dediğim gibi medya olursa süper olurr kanallar tvler..
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
güncell kısmetse yarın orda olmaya çalışacagım büyük aksilik olmazsa,dostlar sizleri de bekleriz.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Geçmiş olsun kardeşim inşallah bir an önce ayaga kalkarsın. Bu etkinlik Dört hafta sonu devam edecek inşallah ilerki haftalarda seni alçılı ayğınla da olsa aramızda görürüz. Millete daha güzel bir mesaj olur. :rendeer:

arkadaşımıza gecmiş olsun aslında aklıma jeton düşürdü arkadaş dikkat ceksın diye etkınlıklerde bır takım bir şeyler yapılır ya örnekleri cok tabi ismini cevırememiş olabılırım green pice üyeleri oldukça başarılı medya ve dünya ilgiyle izlıyor bizlerde en az onlar kadar serserıyız en azından ben öyleyim :p dikkat cekmesi bağamında düşünsenıze kolları bacakları sargılı alçılıymış gıbı onlarca insan meydanda ne kadar ilgili olur değilmi:cat:
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
138
Haydi millet hava şahane. Kadıköy Haldun Taner Sahnesi önünde MOTOSİKLETLERİ FARK EDİN YOLLARDA ÖLMEK İSTEMİYORUZ etkinliğine gelim. Ben şimdi çıkıp Kadıköye gidiyorum herkesi bekliyorum.
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
merhaba, bugün saat 13.00 da kadıköy'e bu etkinlik için uğradım. ancak maalesef 3 kişi vardı ve onlar da etkinliği düzenleyen ve para harcayan arkadaşlardı. ben oradan ayrılırken de iki arkadaş daha geldi. akşam kaç kişi geldi bilmiyorum. ancak maalesef organizasyon çok acemi ve bir o kadar da iyi niyetli.
bir organizasyonun en önemli katılım sağlayıcı etkisi çekim gücüdür. ancak bu çekin gücü yoktu, müzik, sponsor destekli ikramlar, eşantiyonlar vs. ve en önemlisi basını oraya çekecek hiç bir şey yapılmamış. ancak bu etkinlik 4 hafta için alınan izne tabi. belki sonraki günlerde ses getirir tabi havalar müsait olursa.

ben kendi adıma oradaydım ve zaman buldukça da orda olacağım. katılımları bekleriz. çünkü bu tür etkinliklere iyi ve ya kötü katılım olmazsa bir daha bu tür işlere kimse girişmeyecektir.
keyifli ve güvenli sürüşler dileğiyle...:rendeer:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Bugün öğlen 12.00-13.00 arası oradaydım..
Ben oradayken de sadece organizatör arkadaşlar vardı..İşim olduğu için 1 saat durup ayrıldım..

Bence motosiklet.net olarak toplu bir katılım gerçekleştirmeliyiz..
 
Katılım
26 Ocak 2009
Mesajlar
129
Bugün bende oradaydım. Katılım düşüktü. Ama yarında (pazar) hava iyi olursa mutlaka yine orada olacağım.
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
138
merhaba, bugün saat 13.00 da kadıköy'e bu etkinlik için uğradım. ancak maalesef 3 kişi vardı ve onlar da etkinliği düzenleyen ve para harcayan arkadaşlardı. ben oradan ayrılırken de iki arkadaş daha geldi. akşam kaç kişi geldi bilmiyorum. ancak maalesef organizasyon çok acemi ve bir o kadar da iyi niyetli.
bir organizasyonun en önemli katılım sağlayıcı etkisi çekim gücüdür. ancak bu çekin gücü yoktu, müzik, sponsor destekli ikramlar, eşantiyonlar vs. ve en önemlisi basını oraya çekecek hiç bir şey yapılmamış. ancak bu etkinlik 4 hafta için alınan izne tabi. belki sonraki günlerde ses getirir tabi havalar müsait olursa.

ben kendi adıma oradaydım ve zaman buldukça da orda olacağım. katılımları bekleriz. çünkü bu tür etkinliklere iyi ve ya kötü katılım olmazsa bir daha bu tür işlere kimse girişmeyecektir.
keyifli ve güvenli sürüşler dileğiyle...:rendeer:

Ben bu orgazinasyonun tertip eden kişilerden biri olara arkadaşıma bir çok konuda hak veriyorum evet biz amatörce iyi niyetimizle bu işi becermeye çalışıyoruz bişeyler için çabalıyoruz. raven71 arkadaşıma teşekkür ederim, tabiki diğer gelen arkadaşlarada sağolsunlar yardımcı oldular ve yüzlerce bildiri dağıttik. Akşam saat: 18:00 e kadar ordaydık havada çok müsaitti. Etraftan çok çok olumlu tepki aldık Saat 15:30 da ZAMAN GAZETESİ geldi. Resim çekti ropertaj yaptı. Pazar günüde Tv çekimi için arkadaşlarına haber verecek inşallah verir ve Tv de gelir.
Gelmeyen arkadaşların kendi mutlaka yapacak daha önemli işleri vardır o nedenle onlarada sitem edemeyiz.
Herkese teşekkür ederim. Bizzat gelip bildiri dağıtan arkadaşlara ayruca şukran borçluyuz MOTOSİKLET camiası olarak.
bir organizasyonun en önemli katılım sağlayıcı etkisi çekim gücüdür. ancak bu çekin gücü yoktu, müzik, sponsor destekli ikramlar, eşantiyonlar vs.

Ancak sevgili dostum bu bir eğlence etkinliği beğilki bunlae olsun bu biz MOTORCULARIN YOLLARDA ÖLMEK İSTEMİYORUZ etkinliği kusura bakma ikram ve eşantiyon için gelecek olan kişiler varsa onlar gelmeye bilir bizler onlar adınada bu etkinliği yaparız.

Saygılarımla

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 ----------

Bugün öğlen 12.00-13.00 arası oradaydım..
Ben oradayken de sadece organizatör arkadaşlar vardı..İşim olduğu için 1 saat durup ayrıldım..

Bence motosiklet.net olarak toplu bir katılım gerçekleştirmeliyiz..

Çok Teşekkürler gelmen ve destek vermen bizleri mutlu etti.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:23 ----------

Bugün bende oradaydım. Katılım düşüktü. Ama yarında (pazar) hava iyi olursa mutlaka yine orada olacağım.

Çok çok teşekkürler katkı ve katılm için iyiki varsınız.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Ancak sevgili dostum bu bir eğlence etkinliği beğilki bunlae olsun bu biz MOTORCULARIN YOLLARDA ÖLMEK İSTEMİYORUZ etkinliği kusura bakma ikram ve eşantiyon için gelecek olan kişiler varsa onlar gelmeye bilir bizler onlar adınada bu etkinliği yaparız.

Üstadım arkadaş orada vatandaşlara dağıtılacak eşantiyonlardan bahsetmiş sanırım..
Broşürü dağıtacak motorculara eşantiyon verilmesini söylemiyor :)

Yani popülariteyi arttıralım diyor galiba..


Ama naçizane olarak inanılmaz takdir ediyorum sizi..İyiki varsınız..

Yarın ya da haftaya haftasonu fotoğraflayarak katılacağım tekrardan..
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
yarın yağmur olmazsa bende uğrayacağım, yağmur diyorum çünkü acemiyim, uzaktan gelicem riske giremem kusura bakmayın :)
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
138
Üstadım arkadaş orada vatandaşlara dağıtılacak eşantiyonlardan bahsetmiş sanırım..
Broşürü dağıtacak motorculara eşantiyon verilmesini söylemiyor :)

Yani popülariteyi arttıralım diyor galiba..


Ama naçizane olarak inanılmaz takdir ediyorum sizi..İyiki varsınız..

Yarın ya da haftaya haftasonu fotoğraflayarak katılacağım tekrardan..

Sevgili Osbourne;

Bu gün yaşadık bir sayfalık bildiriyi şöförlere trafik içinde zaten zar zor verebiliyoruz, eşantiyonu nasıl vericez ki akan trafik içinde biraz mantıklı düşünün bu bir PROTESTO BİLDİRİ DAĞITIYORUZ.
Tanıtım veya Fuar değilki bu yaptığımız, eşantiyon yada ikram olsun. Müzik olacak bu gün Elektirik sorun oldu inşallah yarın Elektirik işi hallolunca o da olacak. Ama basın geldi mesela biz orada nekadar kalabalık olursak basının ilgisini o kadar çok çekeriz.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Sevgili Osbourne;

Bu gün yaşadık bir sayfalık bildiriyi şöförlere trafik içinde zaten zar zor verebiliyoruz, eşantiyonu nasıl vericez ki akan trafik içinde biraz mantıklı düşünün bu bir PROTESTO BİLDİRİ DAĞITIYORUZ.
Tanıtım veya Fuar değilki bu yaptığımız.

Yok hocam ben de eşantiyon işine olumlu bakmıyorum..O arkadaşın demek istediğine tercüman oldum naçizane..Ayrıca broşür yazmışım yanlışlıkla, doğrusu bildiri olacak..

Emin olun ki bu konuda fikirlerim yüzde yüz sizinle örtüşüyor..Son mesajımda tam ifade edemedim sanırım..

Bu arada haftaya RadyoMoto yayını hoparlörlerden verildiğinde kesinlikle daha dikkat çekici olacak..


Yarın, yaka kartım ve ben birlikte olacağız, yanınızda.. :)
Ama bugün bana verdiğiniz o fuar broşürlerini dağıttım çocuklara :mrgreen:
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
138
Bu arada haftaya RadyoMoto yayını hoparlörlerden verildiğinde kesinlikle daha dikkat çekici olacak..


Yarın, yaka kartım ve ben birlikte olacağız, yanınızda.. :)
Ama bugün bana verdiğiniz o fuar broşürlerini dağıttım çocuklara :mrgreen:

Yaka kartın hazır seni bekliyor herzaman başımızın üstünde yeriniz var. Tüm arkadaşları bu etkinlikte yanımızda hissediyoruz bizler zaten gelmeselerde, gelseler bu etkinlik dahada ses getirir ama napalım gelmek istiyen gelir biz her hafta sonu oradayız bu gün çok güzel vakit geçirdik. Arabasında giderken Hitabe verdiğimiz bir kaç kişi arabasını park edip yanımıza geldi onlara çayda ikram ettik, demekki bir kaç kişide olsa DÖRT TEKER kullanıcıları bize hak verdi bu çok güzeldi ve yaptığımız işin işe yaradığını görmüş olduk. şimdi resimleri yüklüyorum. radyomoto sitesine bu siteye resim yüklemeyi bilmiyorum ama resimleri radyomoto sitesinden bu etkinlik için açılmış sayfadan alabilir ve burayada yükliyebilirsiniz güzel kareler.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
155
bugün bende ordaydın ancak yarın 24 acil nöbetçisi olduğumdan orada olamayacağım için çok üzgünüm
daha çok katılım olmasını bekliyordum ancak kimse yok gibiydi MTye hiç yakışmadım doğrusu
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Ben bazı fotoları atıyorum:

Image2.jpg

Image3(4).jpg

Image4(5).jpg

Image8(5).jpg

Image9(6).jpg
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
244
orada bir köy var uzakta....

evet Antalya'dan gelemesek, sizi yalnız bıraksak ta RUHUMUZ sizinledir arkadaşlar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst