Motosikletleri Fark Edin Etkinliği

Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kadıköy'e inersek geleceğiz yanınıza biz de ama bugün motosikletsiziz malum yağmur başladı :)
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motörümüzle orada oluciz :)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
dün biraz dagıttık,insanlar soruyor kardeş bu ne '' biz de varız '' .bu günde gitmek istiyordum ama kısmet haftaya,kolay gelsin sizlere.
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
138
Sevgili Dostlar;

Etkinliğimiz bu haftalık bitti inşallah önümüzdeki hafta Cumartesi ve Pazar Günü tekrarlıcaz. Düne nazaran bu gün yani PAZAR günü katılım daha iyiydi ve daha kalabalıktık. 50, 60 kişikadar olduk orada elektiriğimiz de vardı radyodan canlı yayın ve etkinlik alanında müzik yayını yaptık.

En Önenlisi MOTOSİKLET KAZASI İLE AYAKLARINI KAYBETMİŞ TEKERLEKLİ İSKEMLESİ İLE ETKİNLİĞE KATILAN kardeşimize sonsuz teşekkürler. Bunu hak ediyor. O arkadaşımız tekerlekli sandalyesi ile bu etkinliğe destek vermek için gelirken şu ab sağlıklı ve motosiklet kullanıpta gelmiyen arkadaşlarıma bu kapak olsun.

Katılan ve katılamayan tüm dost ve arkadaşlara sonsuz teşekkürler. Haftaya Hava müsait olduğu taktirde bu etkinlik devam edecek. Kısmetse NTV de haftaya gelecek. Bu günkü resimlerde www.radyomoto.com da etkinlik sayfasına bu gece geç saatlerde yüklenecek. Oradan alarak siteye ekliye bilirsiniz.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
burada olmakkkkkkkkkkkkk çokkk istiyorumm ama mağlum bacağımm:(:(:):):(:( off off arkadaşlar medyaya yüklenin ya basın çağırın yaa
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
281
bugün şadi arkadaşımla ben deniz osman oradaydık baya bi broşür dağıttık.Biz ordayken 7-8 kişi vardı tam biz giderken yeşim abla ve eşi geldi ayak üstü muhabbet ettik onlarlada tanıştığımıza çok memnun olduk 2 dakikada nekadar cana yakın ve iyi birisi olduklarını belli ediyorlar bu tür organizasyonlar böyle tanışıklıklarıda beraberinde getiriyor.İnşallah bu iş yerini bulur.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Image1(4).jpg

Image4(6).jpg

Image5(8).jpg

Image8(6).jpg

Image10(3).jpg

Image16(3).jpg

Image18(3).jpg

Image20(2).jpg

Image23(3).jpg
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154


cumartesi fazla kalamadık ama bu hafta sonu aktif olarak etkinliğe katılabilmeyi umuyorum.

insanların farklı şekillerde bu etkinliği tasarlama fikirleri olabilir fakat önemli olan bunu eyleme geçirebilmek.

kendi adıma ben bu etkinliğin en azından bir ses getireceğine inanıyorum ama ne kadar etkili olur zamanla göreceğiz.
 
Katılım
31 Eki 2006
Mesajlar
602
Bugün fena değildi gerçi ilk gidişimdi 15 20 motosiklet vardı
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
öncelikle katılan herkesi tebrik ediyorum.bende çok katılmak istedim ama bu hafta işim vardı.malum evlilik hazırlıkları mobilya felan baktık :) ama kısmetse haftaya gelmeye çalışacağım:cat:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Bu haftaki etkinliğe katılamadım ama bu hafta sonu sizlere destek için orada olucam.Güncellllllllllllll.....................
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
bu hafta çalıştığım için katılamadım ama inşallah haftaya orada olucam..
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
YA BEN GELDIM AMA kapanısa gelmısım :pale::pr: face dekı etkınlıkle saatlerını karıstırmısım bı gıttım toplanıyo du mıllet üzgünüm:salut::pale:
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
138
YA BEN GELDIM AMA kapanısa gelmısım :pale::pr: face dekı etkınlıkle saatlerını karıstırmısım bı gıttım toplanıyo du mıllet üzgünüm:salut::pale:

İnşallah Önümüzdeki hafta yani 2 - 3 Ocak 2010 Cumartesi ve Pazar günleri 12 den 17 ye kadar Hava yağmazsa ordayız. Kadıköy İskele Meydanı Haldun Taner Sahnesi önündeki Cam ağacının altındayız. Bu topikten duyrulacaktır. Topiki takip edin gelmek istiyenler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst