Sevgili Dostlar;
Etkinliğimiz bu haftalık bitti inşallah önümüzdeki hafta Cumartesi ve Pazar Günü tekrarlıcaz. Düne nazaran bu gün yani PAZAR günü katılım daha iyiydi ve daha kalabalıktık. 50, 60 kişikadar olduk orada elektiriğimiz de vardı radyodan canlı yayın ve etkinlik alanında müzik yayını yaptık.
En Önenlisi MOTOSİKLET KAZASI İLE AYAKLARINI KAYBETMİŞ TEKERLEKLİ İSKEMLESİ İLE ETKİNLİĞE KATILAN kardeşimize sonsuz teşekkürler. Bunu hak ediyor. O arkadaşımız tekerlekli sandalyesi ile bu etkinliğe destek vermek için gelirken şu ab sağlıklı ve motosiklet kullanıpta gelmiyen arkadaşlarıma bu kapak olsun.
Katılan ve katılamayan tüm dost ve arkadaşlara sonsuz teşekkürler. Haftaya Hava müsait olduğu taktirde bu etkinlik devam edecek. Kısmetse NTV de haftaya gelecek. Bu günkü resimlerde
www.radyomoto.com da etkinlik sayfasına bu gece geç saatlerde yüklenecek. Oradan alarak siteye ekliye bilirsiniz.