[ DİZLİK ] ÇoK ARaDıM; ÇoK TaRaDıM; EN RaHaTıNı ALDıM! [ DİZLİK ]

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Abi Bu benim aldığımda Beden olayı yok.Standart beden.

Ama bedenli dizlikler de var...

@ storm150_mmk ;

Bundan al işte :) iLk sayfaya bakıver :rendeer:
 
Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
406
Arkadaşlar size bir alternatif sunmak istiyorum.

Dizlik uzmanı ZANDONA
Made in İtaly / Orjinal italya üretimi
Avrupanın bütün darbe testlerinden geçer not
Zandona 3200 Dizlik.
Liste fiyatı :25 € (55TL)
MT Üyelerine özel fiyatımız 45 TL ve Ücretsiz kargo + vade farksız taksitle.
Sipariş için 0212 659 41 42 // 0531 343 43 17 Hakan.

Bu ürün işinizi en iyi şekilde görecektir.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:22 ----------

Zandona ve Prosev dizliklerde beden yoktur.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Bu ARENA mayo üreten marka mı? hani şu bütün yüzme olaylarında reklamı olan?
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
anes motorda varmıdır acep

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:48 ----------

hakan abi tamam alıyorum ben senin ürününü son sayfayı okumadan yazdım şimdi gördüm walla kalbim temiz :)
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Deliklerini kapatırsak soğuk günlerde daha faydalı olur :) deponun çizilmemesi için ise sünger yada başka bişey değil de depo kılıfı şart :)
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
yaklaşık 9 aydır kullanıyorum bu dizliği çok rahat gerçektende hiç varlığını belli ettirmiyor özellikle yazın pantolon giymediğim zaman bu dizliği kullandım çok rahat kayma yapmıyor ve bırakın yürümeyi dizlikle koşulabiliyor bile sağlamlığı düşük cc li motorlar için yeterli gibi görünüyo ama sağlamlığını test edemedim inş. da edemem :) hayırlı uğurlu olsun verdiğin paranın hakkını veren bi ürün inş. pişman olmazsın ...

depo çizmesi hakkındada vidaların etrafında plastik korumalar var vida asla depoya temas edemez ben scooter kullandığım için bi sorun yok ancak o plastikler bi zarar verirse verebilir vida depoya değmez
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Dısarısı 2-3 dereceyken bir cıkayım dedim. Bakayım dizlikler ne etki yapıyor bu kadar soğukta :)

Diz kırma noktasındaki delikleri kapayınca işe yarıyor... Aksi halde ordaki 3-4 delikten biraz hava alıyor. Fakat bir ayağıma taktım; diğerne takmadım farkı anlamak için; resmen sol ayağım dondu...

Delikler kapalı olunca biraz daha soğuğu keser diye düşünüyorum ve özellikle yaz kış için ideal olması güzel :)

Korumaları ince plastik gibi gözküyor fakat kendimi bi kaç kez dizlerimin üstüne yere attım; Korumalar esneme yapıyor...Kolay kırılacağını da sanmıyorum :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Armode'nin 2 modelini de gördüm denedim. İkisi de rahat değildi. Zandona da denedim o da rahat değildi bendeki kadar... Özellikle rahat olması için bunu tercih ettim... Sen de gördün zaten; Yürürken bile hissettirmiyor kendisini; ama coğu dizlik böyle değil...
Motordan inince hemen cıkarayım diyosun coğu dizlikte...

http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=44085&ShowPane=1 Bir arkadasım da bu dizliği kullanıyor; bu da cok rahatmıs; ben denemedim bilmiyorum !

Ayrıca Bendeki dizliği kullanan arkadaslar için ;

Arkadaslar; vidalar cizmiyor depoyu; üzerindeki plastik kısımlar ciziyor... Cok Cok dikkat ediyorum bu yüzden ; gerçi depopad var benim motorda yalnız yine de yanlarını cizebiliyor :)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Arkadaşlar;

Bir çoğumuz yeterli korumalarımız olmadan motosiklet kullanıyoruz. Bazılarımız belki de Kaskını bile takmaya üşeniyor. Fakat özellikle soğuk havalarda vücut sağlığımız için korumalarımıza ihtiyacımız var.

Dizlik Konusunda bir çok öneri oluyor. Fakat kimse görmeden; denemeden uzaktan öneriyor. Ben bir çok dizlik İnceledim; denedim; ve sonunda en ideal olanından sipariş ettim dün; Bugün ise elime ulaştı.

Bir çok dizlikte yürümekte zorlanırken; bu üründe cok rahat koşabiliyorsunuz. ve çok abes bir görüntüsü de yok. Ben denedim; ve cok beğendim...Diz şekline göre şekil alıyor!

Ücret konusuna Gelince; Aynı ürün Bir cok yerde satılan fiyatın hemen hemen yarı fiyatına satılıyor; Sıfır ambalajında geliyor; Kargo ücretini de gönderici ödüyor...

Sahibinden.com üzerinden Bursa'dan siparişi verdim; hesaba para yatırdıktan sonra, kargoya verildi ürün, 1 günde elime ulaştı...

Herkese tavsiye ederim...Almak isteyen arkadaslara; özel'Den Linki gönderebilrim...

Buyrun Fotoğrafları ;











feyizoglu.com da hemen hemen aynı ürün :)

http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=44417

çako senin kadr titiz adam görmedim valla ama bravoo yanii:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst