[ DİZLİK ] ÇoK ARaDıM; ÇoK TaRaDıM; EN RaHaTıNı ALDıM! [ DİZLİK ]

Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
aynı dizliği yaklaşık 7aydır takıyorum sadece 2kere takmadan çıktım yola ve aradaki fark inanılmaz derecede hissedilir.. rahatlıkta 10numara ama ben 45e almıştım kazık yemişim :O:O

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:26 ----------

bendede bu dizlikten var feyizoğlundan almıştım daha düşmediğim için deneyemedim korumasını :) ama cok rahat yani abartmış olucam ama dizindeyken namaz kılsan bile rahatsız etmez :queen:ama vidaları plastik olmasına rağmen depoyu çiziyor:salut:

aynen öyle ama depoyu çizen vidaları değil bence dizliğin kendisi, sonuçta sert plastik:cat:
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
en iyisi motosiklet pantolonu arkadaşlar, dizlikler dönebilir
ayrıca pantolonlar sürtünmeye karşı dayanıklı kumaştan yapılır, poponuzun yanlarında da korumaları vardır, dizlik gibi sadece dizlere koruma değil komple koruma sağlar.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yahu bu sadece DizLik almak isteyenler için bir baslık...

Almak isteyenler güzelini ucuza alsın diye actık; alan da alıor zaten :)

Pantolon alan Pantolon alsın hatta Tulum alın daha sağlıklı...
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
457
Güle güle kullan ,
Dizlik olarak zandona yı uzun süre kullanmıştım , beğendimde ama dizliksiz kullanım daha rahat oluyor bu kesin.
Bende gittim pantolon aldım , pantolonu aldığım hafta sonu düşüp deneyim dedim .

Dizlik kemikleri iyi koruyor da Pantolon popo yu kalçayı , asfalt yanıklarınıda koruyor.

Bu arada 150 TL -250 TL civarına pantolonlar var .

Kısa mesafelerde ve gittiğim yerde kot falan giymem gerekirse dizlikle çıkıyorum gene.

30 milyon çok uygun bir fiyat . Allah yere değidirmesin.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
hayırlı olsun dostum.görüştüğümüzde yanında getirirsen bi denerim bende =)
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun herhalde diğer korumalarında tamdır.:cat:
 
Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
406
Arkadaşlar size bir alternatif sunmak istiyorum.

Dizlik uzmanı ZANDONA
Made in İtaly / Orjinal italya üretimi
Avrupanın bütün darbe testlerinden geçer not
Zandona 3200 Dizlik.
Liste fiyatı :25 € (55TL)
MT Üyelerine özel fiyatımız 45 TL ve Ücretsiz kargo + vade farksız taksitle.
Sipariş için 0212 659 41 42 // 0531 343 43 17 Hakan.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Anesmotor;
Kusra bakma dostum; ama bu dizliği denedim ben ; bundan alacaktım ilk başta; ama hiç rahat gelmedi bana... Bu yüzden almadım :)
 
Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
406
Mavsallı olmadığı için biraz farkeder :) ama aynı markanın mavsallısıda var 3260 modeli. Tabi rakam biraz farklı 45 € MT özel fiyatı 85 TL :)
 
Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
406
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bana "S" olur zaten :) 1.76-61 kg'ım :) bi bakıver; beLKi "M" si vardır :)

Ama yine de denemeden almamak lazım... Soğuğa karsı dayanıklılığı Nasıl?
 
Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
406
Bana "S" olur zaten :) 1.76-61 kg'ım :) bi bakıver; beLKi "M" si vardır :)

Ama yine de denemeden almamak lazım... Soğuğa karsı dayanıklılığı Nasıl?

Bunlar esnek malzeme olduğu için M beden giyen kişiyede S olabiliyor.Çok sattım ondan iyi biliyorum :) Eğer üstüne rüzgar geçirmeyen bişeyler giyersen vücut sıcaklığını sabit tutar.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya cok merak ediyorum bu dizlikler romatizma olmayı enlliyormu?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:52 ----------

bu rada hayırlı olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst