- Katılım
- 17 Eyl 2008
- Mesajlar
- 743
aynı dizliği yaklaşık 7aydır takıyorum sadece 2kere takmadan çıktım yola ve aradaki fark inanılmaz derecede hissedilir.. rahatlıkta 10numara ama ben 45e almıştım kazık yemişim :O:O
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:26 ----------
aynen öyle ama depoyu çizen vidaları değil bence dizliğin kendisi, sonuçta sert plastik:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:26 ----------
bendede bu dizlikten var feyizoğlundan almıştım daha düşmediğim için deneyemedim korumasınıama cok rahat yani abartmış olucam ama dizindeyken namaz kılsan bile rahatsız etmez :queen:ama vidaları plastik olmasına rağmen depoyu çiziyor:salut:
aynen öyle ama depoyu çizen vidaları değil bence dizliğin kendisi, sonuçta sert plastik:cat:
