- Katılım
- 13 May 2008
- Mesajlar
- 7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun , bende aynı markadan kulanıyorum şekli azcık değişik sadece bi kötü yönü var sadece mafsal kısmındaki vidalar depoyu birazcık cizdi, yani motosiklete ana kuzusu gibi fazla sarılmamak lazım, şimdi pantolon aldım ama olan depodaki çiziklere oldu![]()

benim baldırlardan geçmez buO