Sabah ben de Salı Pazarı Meydanında bekliyor olacağım.
gidenler için iyi eğlenceler
ve hava durumu
By ilkyy
bu yağmur bitmez nem fazla ve basınç yükseliyor...
Dün acaip daraldım, tekbaşıma çıktım ankaraya kadar gazladım, dün gece cankurtaranda buz tutan kıçım anca çözüldü, bir saate dönüş yoluna çıkçam, dolayısıyla iptal edilen gezinize katılamıyorum.:cherry:
Nerelerde yağmur var, tiyo verin bakiim.:mrgreen:
abooov. şimdi uzerimi değiştirdim, uzerimden çıkan suyla istanbulun 1 aylık su ihtiyacı karşılanırdı![]()
valla yeni duştan çıktım.çok kötü oldum, bir daha böyle havada kesinlikle çıkmamale:. tulum yağmurluğu olanlar bile ıslandı, çok fenaydı ama güzel bir tecrübe oldu. katılan arkadaşlara teşekkür ederim...:rendeer: