[MT İstanbul] 29 Kasım 2009 Yalıköy Gezisi

mgu

Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
205
listeyi yeniden düzenleyelim ben varım

Yağmurluda olsa olmasada
1.mgu
 

mgu

Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
205
Tuğushan Söylediklerine kesinlikle katılıyorum.İyi bir açıklama olmuş Benimde fikrim.gezinin pazartesi gününe alınması yönündedir.Katılacak arkadaşlar Ne düşünür ne söyler bunlarda hepimiz için önemlidir..

Herşeyin ötesinde grup sürüşünü organize eden arkadaşların da Bazı konularda fikir beyan edip karar almaları kesinlikle onların en tabii haklarıdır.Sonuçta en profesyonel'im diyen dahi yağmurlu hava koşullarında sürüşün oldukça zor ve tehlikeli olduğunu bilmektedir...Grup sürüşlerinin dahada tehlikeli olabileceği kanısındayım..

Kendi adıma SS'imle 2 kişi yağmurlu hava koşullarında böyle bir yolculuğu mantıklı bulmadığımı belirtmek istiyorum.Bu benim şahsi fikrimm...

Tabiki haklısınız sorumluluk başka bir şey ama sonuçta katılacak arkadaşlar şartları zaten kabul etmiş oluyor ama tabiki söz yinede arkadaşlarda.
 
Katılım
16 Ağu 2009
Mesajlar
27
Osbourne Hocam, aynen katılırım. Ben de gruplara ayırma işini ayrılık olsun diye söylememiştim zaten. Kanımca da ilk yazılan geçerlidir.

Bir soru sormak isterim. Avrupa yakası için buluşma noktası dediğiniz Levent BP, Maslak'taki İstinye kavşağındaki İTÜ'nün kapısının karşısındaki BP midir?
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Yarın sabah gezi olacak, buluşmamıza 12 saat kalmış ve geziyi erteleyelim diyenler var hala..

Ne diyeceğimi bilemiyorum..

Ben yarın sabah geliyorum, onu biliyorum bir tek..

Sabah saat 08:00'da eski salı pazarında, 08:30'da da Levent'teyim..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:42 ----------

Osbourne Hocam, aynen katılırım. Ben de gruplara ayırma işini ayrılık olsun diye söylememiştim zaten. Kanımca da ilk yazılan geçerlidir.

Bir soru sormak isterim. Avrupa yakası için buluşma noktası dediğiniz Levent BP, Maslak'taki İstinye kavşağındaki İTÜ'nün kapısının karşısındaki BP midir?

Yav hani patlayan HSBC binası varya Levent'te, tam onun orası işte..Metrocity'nin karşısı..Maslak değil..
 
Katılım
16 Ağu 2009
Mesajlar
27
Liste yeniden düzenleniyorsa beni de ekler misiniz? Sabah 8:30'da Levent'teyim aksilik olmazsa.
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
listenin yeniden düzenlenmesine gerek yok bence. gelmeyen gelmez zaten :bounce:
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
yarın hava yağmurlu fakat kısa süreli yağmur olacağı söyleniyor.
yolda dikkatli olun özellikle yağmurda tecrübesi olmayan arkadaşlar.
geçen sefer de sis vardı.
her seferinde gelip dikkatli olun diyorum.
birşey olsa benden bileceksiniz.
keyifli bir gezi geçirmeniz dileğiyle.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Arkadaşlar, tekrardan isim yazmalara vs. lere gerek yok..

Gezi başlığı açılmıştır..

Gerekli uyarılar yapılmıştır..

Yağmurlu olacağı söylenmiştir..

Yağmurda sürüş tecrübesi olmayan arkadaşlar için önerilen bir gezi değildir.Nokta.

Bu konu burada bitmeli bence..

Bir de ilk mesajda da yazıldığı gibi, daha evvelki gezilerde başımıza gelen bir durum olduğu ve sorumluluk tüm gruba ait olduğu için;

LÜTFEN Yarın buluşma yerine gelindiğinde ehliyetlerimizi Bana ya da Tuğushan'a gösterelim..

Buna karşı çıkan arkadaşım olacaksa gruba dahil edilmeyecek..

Anlayışlı oluruz umarım..Teşekkürler.. :rendeer:

Lütfen bu konuyla ilgili de mesaj yazmayalım..
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
yağmurda sürüş daha zevkli bence:):)) tabi ben 40-50 ile gittigmden:mrgreen::mrgreen: yarin bende buluşma noktasında olacagim....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar size çekincemi anlattım. İptal edelim demedim. Telefonum sürekli meşgul ertelenmesini isteyenler olduğu kadar ertelenmesini istemeyenler de var. Bu durumda gezi ilan edildiği gibi çizilen rotadan, belirtilen saatlerde tekerlekler dönmeye başlayarak yapılacak.

Yani gezimiz ertelenmiyor. Ancak daha önce yazdığım gibi havanın durumu ile ilgili riskler ortada. Tecrübesine güvenmeyen ancak nasılsa arada kaynarım diyen arkadaşlar ne yaptıklarının farkında olsunlar.

Yarın buluşmak üzere.

Rota bilgisi için tıklayın http://maps.google.com/maps?f=d&sou...spn=0.002095,0.005472&ie=UTF8&t=h&z=10&num=10
 
Son düzenleme:

mgu

Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
205
yeni bir katılımcı olduğumdan, sadece görüşmeleri takip ediyorum, ama iptal olmasa iyi olurdu diye düşünüyorum.

evet usta ne diyorsun senden haber bekliyorum son durum tamamdır gidilecek gelicenmi gelmicenmi son kararrını ver bende ahmet'lere haber vericem
 
Katılım
19 Eyl 2009
Mesajlar
21
tamamdır mgu geliyorum, misafirlerim var arabayla gelecekler inşallah sorun olmaz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:22 ----------

mgu ortak bir noktada buluşalım
 

mgu

Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
205
abi bir dak rotaya bakıcam ama kilitlendi açılmıyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:27 ----------

abi istersen sen sabah bp ye git ordan arkadaşlarla gel istersen

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:31 ----------

Arkadaşlar size çekincemi anlattım. İptal edelim demedim. Telefonum sürekli meşgul ertelenmesini isteyenler olduğu kadar ertelenmesini istemeyenler de var. Bu durumda gezi ilan edildiği gibi çizilen rotadan, belirtilen saatlerde tekerlekler dönmeye başlayarak yapılacak.

Yani gezimiz ertelenmiyor. Ancak daha önce yazdığım gibi havanın durumu ile ilgili riskler ortada. Tecrübesine güvenmeyen ancak nasılsa arada kaynarım diyen arkadaşlar ne yaptıklarının farkında olsunlar.

Yarın buluşmak üzere.




rota kesin dimi arkadaşlar o rotaya göre katılmayı düşünüyoruz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:39 ----------

Selam arkadaşlar çakır usta ve ben mgu sabah saat 09.30' da çatalcada polıs karakolu önünde buluşup gruba katılıcaz bu bölgeden katılmak isteyen arkadaşlara duyurulur..
mgu cep 0532 246 19 82
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
131
ozi durmak yok yola devam tünal ben batuhanlardayız umarsıızda burada sabah aynen devam kardeşim .Arkadaşlar nlütfen hazırlıklı gelelim
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Allah yolunu açık eylesin keyifle gidin, keyifle gelin, aklım, kalbim, duam sizinle...
Allah'a emanet olunuz...
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
ozi durmak yok yola devam tünal ben batuhanlardayız umarsıızda burada sabah aynen devam kardeşim .Arkadaşlar nlütfen hazırlıklı gelelim

Oy oy oyyy..Muhabbete girmişsiniz erkenden yav :)
Sabaha görüşürüz..
Allah yolunu açık eylesin keyifle gidin, keyifle gelin, aklım, kalbim, duam sizinle...
Allah'a emanet olunuz...

Eyvallah aga...:rendeer:
Sensiz daha az keyifli olacak ama..
 

mgu

Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
205
ya arkadaşlar çatalca subaşı civarında tahminen kaçta olusunuz o civardan gruba katılıcaz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst