- Katılım
- 21 Mar 2009
- Mesajlar
- 5,554
ya arkadaşlar çatalca subaşı civarında tahminen kaçta olusunuz o civardan gruba katılıcaz
Valla şu andan saat söylemek güç olur..Ama ilk sayfada CAPANORD'un tel numarası var..Onda bluetooth kulaklık olduğu için aradığında cevap verebilir..
O şekilde haberleşirsiniz..