[MT İstanbul] 29 Kasım 2009 Yalıköy Gezisi

Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
ya arkadaşlar çatalca subaşı civarında tahminen kaçta olusunuz o civardan gruba katılıcaz

Valla şu andan saat söylemek güç olur..Ama ilk sayfada CAPANORD'un tel numarası var..Onda bluetooth kulaklık olduğu için aradığında cevap verebilir..
O şekilde haberleşirsiniz..
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
biraz önce boğazda motor sürmekten geldim, boğazınızı mutlaka korumanız lazım, eğer pantolonunuz inceyse mutlaka alttan birşey daha giyinmeniz lazım, akşam soğuğu rüzgarla bıçak gibi kesiyor, çok dikkat etmek lazım, bu arada ben yağmurda hiç sürüş yapmadım, hızlı gidip riske de fazla girmek istemem ama gelmeye niyetim var, umarım yolda yalnız kalmam, kaybolmam, biraz arkalarda kalabilirim :)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
biraz önce boğazda motor sürmekten geldim, boğazınızı mutlaka korumanız lazım, eğer pantolonunuz inceyse mutlaka alttan birşey daha giyinmeniz lazım, akşam soğuğu rüzgarla bıçak gibi kesiyor, çok dikkat etmek lazım, bu arada ben yağmurda hiç sürüş yapmadım, hızlı gidip riske de fazla girmek istemem ama gelmeye niyetim var, umarım yolda yalnız kalmam, kaybolmam, biraz arkalarda kalabilirim :)

Seni hiç arkada bırakırmıyım ben Selim'cim :mrgreen:
 

mgu

Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
205
kabakçadan girip subaşına çıkacağınız köşede buluşabiliriz :)
tabi sizce uygunsa :)

uyar büyük bir ihtimalle
subaşında saat 10,00 10,300 gibi olucaz muhtemelen

Valla şu andan saat söylemek güç olur..Ama ilk sayfada CAPANORD'un tel numarası var..Onda bluetooth kulaklık olduğu için aradığında cevap verebilir..
O şekilde haberleşirsiniz..

Teli aldım sabahtan arıcam sabah görüşmek üzere herkeze iyi akşamlar hayırlı yolculuklar...
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
33
Yarın sabah görüşürüz...
Salı pazarında...
Eğer yağmurda motora binmezsek nasıl tecrübe kazanacağız...
Antrenmanı yapılmayan hiç birşey öğrenilemez...
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
akören üzerinden kabakça oradanda subaşı yapacaksanız,ben ihsaniyedeyim yani o köşede sizinle buluşabiliriz :cat:
Levent 05392281104
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
28
Yaaw gezi var bana Kimse söylemiyo :D yarın uyanabilirsem erkenden Ben ve Sarı Motorum orda olucaz :cat:

----- Güncel Liste -----
01. Tuğushan
02. Capanord
03. Osbourne ve kuyucadısı
04. Anıl & tuğçe
05. aytekin
06. Zeytin (fatoş )
07. Aylin
08. Mesut (Dayım)
09. NeQs
10. Cihan ve eşi
11. Recep Yeniçeri
12. Semih ve eşi
13. Ulaş
14. Batuhan ve eşi
15. Tombo
16. boşnak47
17. Koho ( Opsiyonludur yarın haber vericek )
18. RunemagicK
19. batubay
20. Alperto
21. polo34
22. acemi60
23. muratcan7
24. stubborn
25. aparat
26. kempes
27. sametrix
28. Jagadam
29. sedat_57 + Reşit19
30. RaQuEtTe77 (İNŞALLAH)
31. çakır usta ve eşi
32. Mustafa_Deer_152
33..............................
 

mgu

Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
205
akören üzerinden kabakça oradanda subaşı yapacaksanız,ben ihsaniyedeyim yani o köşede sizinle buluşabiliriz :cat:
Levent 05392281104

ben direk çatalcaya gidicem arkadaş b.çekmece tarafından gelecek orda buluşup subaşına gitmeyi planlıyorum olmazsa subaşında görüşürüz.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
170
ben sabah salı pazarının orda olurum...eski salı pazarının oraya başka kimler gelicek...
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
sabaha görüşmek üzere arkadaşlar.kendinize dikkat edin :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:09 ----------

ben sabah salı pazarının orda olurum...eski salı pazarının oraya başka kimler gelicek...

ben ve iki arkadaşım daha geliyoruz + engin(osbourne) abi de gelecek, görüşmek üzere :rendeer:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
170
[/COLOR]

ben ve iki arkadaşım daha geliyoruz + engin(osbourne) abi de gelecek, görüşmek üzere :rendeer:[/QUOTE]

tmm o zaman sabaha görüşrüz saat 8 de ordayım...belki birkaç dakika gecikebilirim beklersiniz beni dimi:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst