[MT İstanbul] 29 Kasım 2009 Yalıköy Gezisi

Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
hud-sondan aldigim 45 tl degerindeki full deri eldivenim yazlık eldiven gibi su aldı...hud-sonu cok andık bugün...eldivenin boyası atmış olmaliki parmaklarım mas mavii oldu...sitede özellikle su geçirmez diyede belirtmişler.. Bilseydim almazdım bu eldiveni..Yagmurlugum yine olagan üstü performans gösterdi:mrgreen::mrgreen:en son dönüş yolunda ag tarafindan su almiş evde fark ettim....Herşeye ragmen güzeldi..Yarım gezimiz:):mrgreen:

hahaha..Aynı yerden aynı eldiveni bende almıştım..aynen ellerim masmavi oldu ve sünger gibi su çekti..

gittiğimde konuşacağım adamlarla..

RunemagicK: Başlığı aç sen foto kısmına..altını doldururuz :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
hahaha..Aynı yerden aynı eldiveni bende almıştım..aynen ellerim masmavi oldu ve sünger gibi su çekti..

gittiğimde konuşacağım adamlarla..

RunemagicK: Başlığı aç sen foto kısmına..altını doldururuz :)

kimseye tavsiye etmem ben bu eldiveni abi artık..Alacak kişiyi caydırırım o derece sogudum...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:13 ----------

15 liralık kar eldiveni alsaydım dahah iyyidi bundan...:farao:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
170
herşey kısmet artık napalım...eğer yarın için başka bi gezi planlanırsa ben gelebilirim...
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
kimseye tavsiye etmem ben bu eldiveni abi artık..Alacak kişiyi caydırırım o derece sogudum...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:13 ----------

15 liralık kar eldiveni alsaydım dahah iyyidi bundan...:farao:

Valla aynen öyle ne diyeyim..Korumalı olsun diye aldık, Scotch-Brite çıktı namussuz..
çatalacadaki son durum şuanda günlükgüneşlik :queen:

Tahmin edebiliyorum ama gidiş yolunda sucuk gibi olur sonra da sizin eve gelirdik kurumaya :mrgreen:
 
Katılım
16 Ağu 2009
Mesajlar
27
kimseye tavsiye etmem ben bu eldiveni abi artık..Alacak kişiyi caydırırım o derece sogudum...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:13 ----------

15 liralık kar eldiveni alsaydım dahah iyyidi bundan...:farao:

İyi ki eldivenin en ucuzunu almışım :). Benimki de ellerimi yeşile boyadı. Ancak çok keyif aldım. Katılan herkese teşekkürler.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
İyi ki eldivenin en ucuzunu almışım :). Benimki de ellerimi yeşile boyadı. Ancak çok keyif aldım. Katılan herkese teşekkürler.

nereye kayboldun hacı seni sonradan göremedik.... zaten köprüden sonra grup tamamen dağildi:mrgreen::mrgreen::mrgreen:enson engin abiyi gördüm daha sonrada maruderli arkadasi başka bişey hatirlamiyorum:queen::queen:
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam arkadaşlar maalesef hava durumu nedeniyle arkadaşlarımızın önce güvenlik ve sağlıklarını düşünerek sarıyer kahvaltı faslımızdan sonra gezimizi iptal edip evlerimize döndük.Gelen ve gelmeyen tüm dostlarımıza teşekkür ederiz.Yarın hava güneşli gösteriyor.Bence tem yoluyla biryerlere kaçabiliriz.Anadolu tarafına yada tekirdağa köfte yemeğe gidebiliriz.Kullanılacak yol tem olacağı için rahat sürüş<olur diyorum.Allaha emanet olun.akşama doğru konuyu açmış oluruz.
 
Katılım
16 Ağu 2009
Mesajlar
27
Şöyle ki Zat'lı arkadaşla EDS'li bir ışıkta takıldık. Ben sahilden devam etmiştim. Bir süre sonra onu da arkamda göremez oldum. Sonra geri döndüm yahu başına bi şey mi geldi diye. Malum yağışta araba sürücüleri iyice kör oluyorlar. Sonra bulamayınca dedim heralde sahil yolundan ayrıldı o yüzden göremedim. Sonrasında ben de İstinye'yi geçince Maslak'a çıkıp 2. köprüden evin yolunu tuttum. Eve gelince anladım aslında yorulduğumu :)


nereye kayboldun hacı seni sonradan göremedik.... zaten köprüden sonra grup tamamen dağildi:mrgreen::mrgreen::mrgreen:enson engin abiyi gördüm daha sonrada maruderli arkadasi başka bişey hatirlamiyorum:queen::queen:
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Şöyle ki Zat'lı arkadaşla EDS'li bir ışıkta takıldık. Ben sahilden devam etmiştim. Bir süre sonra onu da arkamda göremez oldum. Sonra geri döndüm yahu başına bi şey mi geldi diye. Malum yağışta araba sürücüleri iyice kör oluyorlar. Sonra bulamayınca dedim heralde sahil yolundan ayrıldı o yüzden göremedim. Sonrasında ben de İstinye'yi geçince Maslak'a çıkıp 2. köprüden evin yolunu tuttum. Eve gelince anladım aslında yorulduğumu :)

yahu bendim o. oraları çok iyi bilmiyorum, bir kere geçmiştim önceden.
seni takip ederken maslak tabelasını gördum sağa doğru ama yine peşinden ayrılmadım. sonra dusundum ya bu arkadaş başka yere gidiyosa diye, bide salı pazarında görmedim sanırım seni, o yuzden avrupa yakasından katıldığını dusundum:) geri dönup o yoldan maslağa çıktım.
bi ara korna çaldım durursun diye ama anlaşamadık, yetişemeyincede geri döndum. yolun devamından maslağa çıkıldığını bilmiyodum.
bende 2.köpruden eve geldim.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
170
Selam arkadaşlar maalesef hava durumu nedeniyle arkadaşlarımızın önce güvenlik ve sağlıklarını düşünerek sarıyer kahvaltı faslımızdan sonra gezimizi iptal edip evlerimize döndük.Gelen ve gelmeyen tüm dostlarımıza teşekkür ederiz.Yarın hava güneşli gösteriyor.Bence tem yoluyla biryerlere kaçabiliriz.Anadolu tarafına yada tekirdağa köfte yemeğe gidebiliriz.Kullanılacak yol tem olacağı için rahat sürüş<olur diyorum.Allaha emanet olun.akşama doğru konuyu açmış oluruz.

öyle bi gezi olursa ben gelmeye hazırım tabi bi aksilik çıkmazsa:mrgreen:
 
Katılım
16 Ağu 2009
Mesajlar
27
yahu bendim o. oraları çok iyi bilmiyorum, bir kere geçmiştim önceden.
seni takip ederken maslak tabelasını gördum sağa doğru ama yine peşinden ayrılmadım. sonra dusundum ya bu arkadaş başka yere gidiyosa diye, bide salı pazarında görmedim sanırım seni, o yuzden avrupa yakasından katıldığını dusundum:) geri dönup o yoldan maslağa çıktım.
bi ara korna çaldım durursun diye ama anlaşamadık, yetişemeyincede geri döndum. yolun devamından maslağa çıkıldığını bilmiyodum.
bende 2.köpruden eve geldim.

:) Tamam sendin :). Zaten bana da sanki Maslak'a dönmemişsin gibi geliyodu da nereye kayboldun diyodum :) Hangi yol daha yakın açıkçası ben de bilmiyorum ama diğerine daha elim yatkındı. Ben de 2'den gittim. Doğru Salı Pazarı'ndan değil Levent'ten katılmıştım. Ama ikamet Anadolu.
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
beşiktaşım oleeyyy :)

evet millet bi toplanında bakalım yarın için nedir plan proje,hava açık ve sisli gözüküyo en önemlisi yamur yok :)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
170
yarın gidilicekse bile ne zaman haber verilicek bana kalırsa bu saatten sonra bişi çıkmıcak gibi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst