- Katılım
- 21 Mar 2009
- Mesajlar
- 5,554
hud-sondan aldigim 45 tl degerindeki full deri eldivenim yazlık eldiven gibi su aldı...hud-sonu cok andık bugün...eldivenin boyası atmış olmaliki parmaklarım mas mavii oldu...sitede özellikle su geçirmez diyede belirtmişler.. Bilseydim almazdım bu eldiveni..Yagmurlugum yine olagan üstü performans gösterdi:mrgreen::mrgreen:en son dönüş yolunda ag tarafindan su almiş evde fark ettim....Herşeye ragmen güzeldi..Yarım gezimiz:mrgreen:
hahaha..Aynı yerden aynı eldiveni bende almıştım..aynen ellerim masmavi oldu ve sünger gibi su çekti..
gittiğimde konuşacağım adamlarla..
RunemagicK: Başlığı aç sen foto kısmına..altını doldururuz