Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 26 Haz 2005
- Mesajlar
- 729
- Konu Yazar
- #101
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar yarın havanın yağışlı olacağı söyleniyor. Ancak geçiş şeklinde mi yoksa sağanak şekilde mi olacak kesin bir bilgi yok. Telefonla ulaşabildiğim kişiler Pazartesiye ertelesek mi diye sordu.
Durup düşündüğümüzde geziye katılacağını belirten kişilerin büyük bölümü birbirini tanımıyor daha önemlisi tecrübesi nedir ne değildir bilmiyoruz. Üstelik bir de yağışlı bir günde kalabalık olan grubu ciddi tehlikeye sokabiliriz. Bu yüzden geziyi Pazartesi gününe almayı teklif ediyorum.
Konunun "tatlı su motorculuğu"ndan ziyade toplu sürüş yapıyoruz ve organizasyonu hazırlayan kişiler olarak grubun sorumluluğu bizlerde. Bu şartlarda başlığı açan kişi olarak bu sorumluluğu almak istemiyorum. Hava durumu Pazartesi gününün açık olduğunu bildirdiği için Pazartesi gününe kaydırmak bence daha mantıklı.
Gezinin Pazartesiye alınması konusunda fikirlerinizi bekliyorum.
Küçük bir not :
Grubun ikiye üçe bölünme konusunu bir araya geldiğimizde konuşalım. Herkes fikrini söylüyor sanki böyle bir karar alınmış gibi bir durum söz konusu oluyor.
Durup düşündüğümüzde geziye katılacağını belirten kişilerin büyük bölümü birbirini tanımıyor daha önemlisi tecrübesi nedir ne değildir bilmiyoruz. Üstelik bir de yağışlı bir günde kalabalık olan grubu ciddi tehlikeye sokabiliriz. Bu yüzden geziyi Pazartesi gününe almayı teklif ediyorum.
Konunun "tatlı su motorculuğu"ndan ziyade toplu sürüş yapıyoruz ve organizasyonu hazırlayan kişiler olarak grubun sorumluluğu bizlerde. Bu şartlarda başlığı açan kişi olarak bu sorumluluğu almak istemiyorum. Hava durumu Pazartesi gününün açık olduğunu bildirdiği için Pazartesi gününe kaydırmak bence daha mantıklı.
Gezinin Pazartesiye alınması konusunda fikirlerinizi bekliyorum.
Küçük bir not :
Grubun ikiye üçe bölünme konusunu bir araya geldiğimizde konuşalım. Herkes fikrini söylüyor sanki böyle bir karar alınmış gibi bir durum söz konusu oluyor.