[MT İstanbul] 29 Kasım 2009 Yalıköy Gezisi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar yarın havanın yağışlı olacağı söyleniyor. Ancak geçiş şeklinde mi yoksa sağanak şekilde mi olacak kesin bir bilgi yok. Telefonla ulaşabildiğim kişiler Pazartesiye ertelesek mi diye sordu.
Durup düşündüğümüzde geziye katılacağını belirten kişilerin büyük bölümü birbirini tanımıyor daha önemlisi tecrübesi nedir ne değildir bilmiyoruz. Üstelik bir de yağışlı bir günde kalabalık olan grubu ciddi tehlikeye sokabiliriz. Bu yüzden geziyi Pazartesi gününe almayı teklif ediyorum.

Konunun "tatlı su motorculuğu"ndan ziyade toplu sürüş yapıyoruz ve organizasyonu hazırlayan kişiler olarak grubun sorumluluğu bizlerde. Bu şartlarda başlığı açan kişi olarak bu sorumluluğu almak istemiyorum. Hava durumu Pazartesi gününün açık olduğunu bildirdiği için Pazartesi gününe kaydırmak bence daha mantıklı.

Gezinin Pazartesiye alınması konusunda fikirlerinizi bekliyorum.



Küçük bir not :
Grubun ikiye üçe bölünme konusunu bir araya geldiğimizde konuşalım. Herkes fikrini söylüyor sanki böyle bir karar alınmış gibi bir durum söz konusu oluyor.
 

mgu

Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
205
Arkadaşlar selam silivriden katılmayı düşünüyorum çorlu tarafından bir kaç arkadaş gelecek
muhtemelen saat 10,00 gibi subaşından katılacağız.
her halde saat 10,00 gibi subaşında olursunuz
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
35
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
konuştum zeytincim Biraz daha başlığı takip edin netlik kazanıcak zaten...Konuşmalar yapılıyor..

OK. Okudum şimdi. Olması gereken olduğu için en azından kendi adıma daha iyi hissediyorum. Teşekkürler canım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
10 kişi konuyu okuyor yorum yapacak kimse yok mu ?
 
Katılım
28 Tem 2006
Mesajlar
230
Arkadaşlar yarın havanın yağışlı olacağı söyleniyor. Ancak geçiş şeklinde mi yoksa sağanak şekilde mi olacak kesin bir bilgi yok. Telefonla ulaşabildiğim kişiler Pazartesiye ertelesek mi diye sordu.
Durup düşündüğümüzde geziye katılacağını belirten kişilerin büyük bölümü birbirini tanımıyor daha önemlisi tecrübesi nedir ne değildir bilmiyoruz. Üstelik bir de yağışlı bir günde kalabalık olan grubu ciddi tehlikeye sokabiliriz. Bu yüzden geziyi Pazartesi gününe almayı teklif ediyorum.

Konunun "tatlı su motorculuğu"ndan ziyade toplu sürüş yapıyoruz ve organizasyonu hazırlayan kişiler olarak grubun sorumluluğu bizlerde. Bu şartlarda başlığı açan kişi olarak bu sorumluluğu almak istemiyorum. Hava durumu Pazartesi gününün açık olduğunu bildirdiği için Pazartesi gününe kaydırmak bence daha mantıklı.

Gezinin Pazartesiye alınması konusunda fikirlerinizi bekliyorum.



Küçük bir not :
Grubun ikiye üçe bölünme konusunu bir araya geldiğimizde konuşalım. Herkes fikrini söylüyor sanki böyle bir karar alınmış gibi bir durum söz konusu oluyor.

Haklısın Tuğushan, katılıyorum sana. Grup sürüşü yağmur riskiyle birleşince, geziden çok eziyete dönüşebilir hepimiz için.

Kendi adıma yarın ki hava şartları dahilinde geziye katılmayacağımı üzülerek belirtirim.

Pazartesi günü için de katılacağıma dair kesin konuşamıyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Başka? Arkadaşlar bir anca bir şeyler yazalım yönetime de bildirmemiz gerekiyor.
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
35
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Haklısın Tuğushan, katılıyorum sana. Grup sürüşü yağmur riskiyle birleşince, geziden çok eziyete dönüşebilir hepimiz için.

Kendi adıma yarın ki hava şartları dahilinde geziye katılmayacağımı üzülerek belirtirim.

Pazartesi günü için de katılacağıma dair kesin konuşamıyorum.

Pazartesi gelemiyorum. Yarın da gelmiyorum.
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
345
Pazartesi olursa katılımın düşeceğini tahmin ediyorum.Bana göre yarın daha iyi hem yağmurlu havaları daha çok seviyorum..
Bu benim görüşüm...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Başka kişilerden de yanıt bekliyoruz mgu. İptal etmek değil pazartesiye ertelemeyi düşünüyoruz.
 
Katılım
19 Eyl 2009
Mesajlar
21
yeni bir katılımcı olduğumdan, sadece görüşmeleri takip ediyorum, ama iptal olmasa iyi olurdu diye düşünüyorum.
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
yağmurda grup sürüşü olmuyor mu ? bir de düne kadar hava durumu yarın için güneşli görünüyordu. pazartesi içinde aynı durum söz konusu olamaz mı?
 
Katılım
16 Ağu 2009
Mesajlar
27
Arkadaşlar yarın için 5-6 motor olacaksa bile ben gelmek isterim. Yağmur nasılsa sert olmayacak. Ancak eğer kalabalık olursak güvenlik açısından da orada grupları parçalara bölebiliriz.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
pazartesi başka planlarım oldugundan bu geziye katilamayacgim.... yarin olursa ben hazirim...
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Yav arkadaşlar ben aylardır gezilere katılıp, geziler düzenliyorum..Bu şekilde bir durumla karşılaşmadım hiç..

Grup sürüşü tek grup şeklinde yapılacak diyoruz, her kafadan ses çıkıyor..

Standart düşük hızla toplu sürüş yapılacak diyoruz gene herkes ama şöyle ama böyle diyor..

Yağmur yağacak dedik, yağmurda grup sürüşü riskli olur vs. diyenler var..

Ben anlamadım bu iş nasıl olacak?

Normalde bir gezi başlığı açılır, rota ve saat belirlenir, hava durumu yazılır ve kabul eden insanlar buluşur ve giderler..

Bu şekilde olmaz bu iş..
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Yav arkadaşlar ben aylardır gezilere katılıp, geziler düzenliyorum..Bu şekilde bir durumla karşılaşmadım hiç..

Grup sürüşü tek grup şeklinde yapılacak diyoruz, her kafadan ses çıkıyor..

Standart düşük hızla toplu sürüş yapılacak diyoruz gene herkes ama şöyle ama böyle diyor..

Yağmur yağacak dedik, yağmurda grup sürüşü riskli olur vs. diyenler var..

Ben anlamadım bu iş nasıl olacak?

Normalde bir gezi başlığı açılır, rota ve saat belirlenir, hava durumu yazılır ve kabul eden insanlar buluşur ve giderler..

Bu şekilde olmaz bu iş..

:cat: aynen katılıyorum engin abi.

belki sabah kalktığımızda güneşli diye verecek hava durumu, hiç belli olmaz. ama gök gürültülü fırtınalı bir sağanak yağış olmadıktan sonra bence bir sorun olmaz.
 
Katılım
2 Kas 2007
Mesajlar
436
Pazartesi işime gelse de ertelemek için çok geç bence. Yarın olsun derim. Yağmursuz geziler her zaman düzenleniyor nasıl olsa :)
 
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
128
Tuğushan Söylediklerine kesinlikle katılıyorum.İyi bir açıklama olmuş Benimde fikrim.gezinin pazartesi gününe alınması yönündedir.Katılacak arkadaşlar Ne düşünür ne söyler bunlarda hepimiz için önemlidir..

Herşeyin ötesinde grup sürüşünü organize eden arkadaşların da Bazı konularda fikir beyan edip karar almaları kesinlikle onların en tabii haklarıdır.Sonuçta en profesyonel'im diyen dahi yağmurlu hava koşullarında sürüşün oldukça zor ve tehlikeli olduğunu bilmektedir...Grup sürüşlerinin dahada tehlikeli olabileceği kanısındayım..

Ancak yarın gidilecek deniyorsada geliyorum.. tmm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst