[MT İstanbul] 29 Kasım 2009 Yalıköy Gezisi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sabah ben de Salı Pazarı Meydanında bekliyor olacağım.
 
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
22
----- Güncel Liste -----
01. Tuğushan
02. Capanord
03. Osbourne ve kuyucadısı
04. Anıl & tuğçe
05. aytekin
06. Zeytin (fatoş )
07. Aylin
08. Mesut (Dayım)
09. NeQs
10. Cihan ve eşi
11. Recep Yeniçeri
12. Semih ve eşi
13. Ulaş
14. Batuhan ve eşi
15. Tombo
16. boşnak47
17. Koho ( Opsiyonludur yarın haber vericek )
18. RunemagicK
19. batubay
20. Alperto
21. polo34
22. acemi60
23. muratcan7
24. stubborn
25. aparat
26. kempes
27. sametrix
28. Jagadam
29. sedat_57 + Reşit19
30. RaQuEtTe77 (İNŞALLAH)
31. çakır usta ve eşi
32. Mustafa_Deer_152
33.efe_1987
34........?

evet bende sabah leventte olacağım görüimek üzere
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
günaydın herkeze ;:rendeer:
şuanda Çatalcadan bildiriyorum,:queen:
hava yağmurlu fakat dünkünden daha ılık
yani kısacası motorlarınızı garaja çekin :)
bende yeniden yatağıma döneyim, napalım yapacak bişey yok :pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
gidenler için iyi eğlenceler

ve hava durumu

By ilkyy
bu yağmur bitmez nem fazla ve basınç yükseliyor...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gidenler için iyi eğlenceler

ve hava durumu

By ilkyy
bu yağmur bitmez nem fazla ve basınç yükseliyor...

Dostlar 15 kadar motosiklet sevdalisi geldi su anda sariyer borekcisindeyiz. Guvenli surya yapilamayacagindan geziyi iptal ettik. Yarin hava guzel deniyor belki supriz birseyler yapariz yeniden.;)
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
her şeyde bir hayır vardır arkadaşlar ,sağlık olsun
 
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
34
ben bıkackez sağnak yağısta surus yaptım her kosulda motor surmek guzelde motora acıdım vallahı yarın olur pazar olur hazır rota cızılmısken ılk fırsatta olur ınsallah :)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
170
hava yağmurlu olmasına rağmen yinede buluşmaya gelen arkadaşlara tşk ederim...yinede az çok sohbet ettik,birbirimizi tanıma görme fırsatmız oldu inş.UmARsIZ'ın dediği gibi yarın hava güzel olsada yine buluşabilsek:)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Dün acaip daraldım, tekbaşıma çıktım ankaraya kadar gazladım, dün gece cankurtaranda buz tutan kıçım anca çözüldü, bir saate dönüş yoluna çıkçam, dolayısıyla iptal edilen gezinize katılamıyorum.:cherry:

Nerelerde yağmur var, tiyo verin bakiim.:mrgreen:
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
abooov. şimdi uzerimi değiştirdim, uzerimden çıkan suyla istanbulun 1 aylık su ihtiyacı karşılanırdı:)

onun haricinde hakkaten tehlikeli bi yolculuk olucaktı çıksaydık. mesela köpru girişindeki demirde benim ön taraf gidiyodu az kalsın (ince lastiğin dezavantajı)
aynalar zaten iptal oldu herkesinki gibi.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
170
Dün acaip daraldım, tekbaşıma çıktım ankaraya kadar gazladım, dün gece cankurtaranda buz tutan kıçım anca çözüldü, bir saate dönüş yoluna çıkçam, dolayısıyla iptal edilen gezinize katılamıyorum.:cherry:

Nerelerde yağmur var, tiyo verin bakiim.:mrgreen:

şöyle söyleyebilirim sarıyerden kadıköye kadar yağmur vardı hiç dinmedi ama şuna ki durumu bilmiyorum sen yinede kendini sağlama alda bu havaların ne olacağı hiç belli olmuyor...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:23 ----------

abooov. şimdi uzerimi değiştirdim, uzerimden çıkan suyla istanbulun 1 aylık su ihtiyacı karşılanırdı:)

sağ sağlim geldiğine sevindim...:mrgreen:
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
valla yeni duştan çıktım.çok kötü oldum, bir daha böyle havada kesinlikle çıkmam :pale:. tulum yağmurluğu olanlar bile ıslandı, çok fenaydı ama güzel bir tecrübe oldu. katılan arkadaşlara teşekkür ederim...:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlısı olsun daha güzel bir günde gidersiniz:cat:
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Muthiş gezimizin fotoları:)
Yeni başlık açmiyim dedim, malum tam gezi olmadı

img0758e.jpg

img0759m.jpg

img0760hw.jpg

img0761c.jpg

img0762i.jpg

img0763g.jpg

img0764hu.jpg

img0765bq.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
hud-sondan aldigim 45 tl degerindeki full deri eldivenim yazlık eldiven gibi su aldı...hud-sonu cok andık bugün...eldivenin boyası atmış olmaliki parmaklarım mas mavii oldu...sitede özellikle su geçirmez diyede belirtmişler.. Bilseydim almazdım bu eldiveni..Yagmurlugum yine olagan üstü performans gösterdi:mrgreen::mrgreen:en son dönüş yolunda ag tarafindan su almiş evde fark ettim....Herşeye ragmen güzeldi..Yarım gezimiz:):mrgreen:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
valla yeni duştan çıktım.çok kötü oldum, bir daha böyle havada kesinlikle çıkmam :pale:. tulum yağmurluğu olanlar bile ıslandı, çok fenaydı ama güzel bir tecrübe oldu. katılan arkadaşlara teşekkür ederim...:rendeer:

İsyanlardayım..isyanlarda isyanlarda:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst