Ybr 125 city 4000tl neden bu kadar pahalı:(((

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
ok.anladım.ybr ve cbf veya japon hastasıyım,çinli motorlar beş para etmez ama japonlar da çok para diyosun anladığım kadarıyla.o yüzden bende bu motorlara pok atıp kendimi rahatlatıyorum diyosun :pr: bende diyorumki haklsın iyi yapıyosun ama boşver takma kafana :cherry:

Vallaha anlayışına hayranım dostum. Leb demeden leblebiyi anlıyosun sen...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:53 ----------

dediğin 4000 tl fiyata alım satım dahil degil hatırlatayım herkes istedigi malı alabilir cbr125 seven cıbır alır ybr seven ybr alır ybr ye bınmedende bu motor hakkında konusanları kınıyorum 2800 tl veren 3000 tl de verir

Yeni alımlarda alım-satım olmaz.. Sadece plaka ve ruhsat mastafı olur.
Diğer bir noktada, sen ybr aldın diye biz methiyeler mi düzelim motora.. Burada farklı görüşlerden insanlarla görüşüyoruz, konuşuyoruz.. Fikir alışverişinde bulunuyoruz. Sen nereden biliyorsun mesela benim ybr ye binmediğime veya diğer arkadaşların. Senin motoru mesela benim durumum olsa hiç bakmadan alırım. O kadar alıngan olmana gerek yok..Rahat ol.. Motoruna güven..:mrgreen:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
281

İYİ GÜZEL AMA 170 LİRA ÇANTASI 50-60 DA MOT. KORUMA DEMİRİ DESEN 200 TL YAPAR.HA 3000 MOTORA 400 RUHSAT DİYORSUNUZ BEN BİLMİYORUM NEKADAR TUTTUĞUNU 200 DE APARAT VE ÇANTA TOPLAM 3600 YAPAR.
AMA SIFIR ALINCA 4000 MOTOR+200 APARAAT VE ÇANTA+400 RUHSAT =4600 TL YAPAR.iKİNCİ EL ALIRKEN O YÜZDEN KM AZ AMA APARATI ÇOK VE SAĞLAM OLANLARADA BAKIN..
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
hayır ybr nin neden ybr oldugunu tartışmaya gerek yok saglamlıgını kanıtlayan bir motorun tartışılması neden ayrıca kelebek kafaları bende sevmem o yüzden aynı paraya gittim yuvarlak farlı aldım şehir içinde motora binsem ybr den başka motor tercih etmem,otobanda sıkıcımı sıkıcı ona bir sey demem aletin gücü belli ama ankaradan yedigöllere dip gaz gittim geldim motorum tık demedi o kadar bozuk yollarda beni yolda bırakmadı verdiğin paranın hakkını sonuna kadar çıkartan bir motor onu bilir onu sölerim.
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Ybr yi bende sevmiyorum(Sağlamlığına laf yok)Antalyada nerdese 10 motordan 4ü YBR artık görmek istemiyoruz heleki hava filtresini söküp dolaşanları kesiciye sokanları.Honda CBF yi seviyorum bakıyorsun estetiklik var YBR ye bak mobilet bionikin gelişmiş versyonu:pr:
 
Katılım
18 Mar 2009
Mesajlar
42
ARKADASLAR BENDE 2009 MODEL SIYAH RENK SU AN 2100 KMDE YBR VAR EGER ILGILENLER OLURSA BANA ULASSIN COK AMA COK TEMIZ GERCEKTEN ARABA ALCAM DIYE SATIYORUM PAZARLIKSIZ SON FIYAT 3250....
CEP: 05547383321
E MAİL: [email protected]
ADRES: İZMİR_URLA
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
taş gibi motora oldukça uygun 0 fiyat:cat:
git temiz 2.el al da yamaha ya kızma:p
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
hayır ybr nin neden ybr oldugunu tartışmaya gerek yok saglamlıgını kanıtlayan bir motorun tartışılması neden ayrıca kelebek kafaları bende sevmem o yüzden aynı paraya gittim yuvarlak farlı aldım şehir içinde motora binsem ybr den başka motor tercih etmem,otobanda sıkıcımı sıkıcı ona bir sey demem aletin gücü belli ama ankaradan yedigöllere dip gaz gittim geldim motorum tık demedi o kadar bozuk yollarda beni yolda bırakmadı verdiğin paranın hakkını sonuna kadar çıkartan bir motor onu bilir onu sölerim.

Sağlamlığa denecek birşey yok arkadaşım..
Tipsiz diye görüş çıktı pekte yanlış değil.. Herkesin ağzında bir yBr lafı ona sıkıldım ama yapacak bişey yok.. Senin motora diyecek bişey yok..Dedim ya şu an durumum olsa alırım bakmadan.. Çünkü motoru biliyorum..
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
peki sıfır ybr mi ikinci el cbr125 mi?

ikisi farklı segmenlerde arkadaşım.ben ileride motora binip kazı verdiğimde 250 veya 300 leri görücem dersen cbr la başla.süratle pek işim olmaz sedece içimdeki tutkuyu yaşamak istiyorum dersen başla ybr ile.ileride de alırsın yüksek cc enduro,turıng vs bişiler
 
Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
209
ikisi farklı segmenlerde arkadaşım.ben ileride motora binip kazı verdiğimde 250 veya 300 leri görücem dersen cbr la başla.süratle pek işim olmaz sedece içimdeki tutkuyu yaşamak istiyorum dersen başla ybr ile.ileride de alırsın yüksek cc enduro,turıng vs bişiler

görüntüsü cezbediyo beni cbr nin tabi hız tutkusuda var biraz bakalım artık hayırlısı olsun teşekkürler:cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bana yeni bişey söylesinler YBR YBR yeter artık kardeşim ...
Tek bildiğiniz YBR niz...

Neden merak ettin.?
Çok merak ettin ise mondial marka..151 RS

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:14 ----------

.

Bende aynı düşüncedeyim.. Aslında cbf de ybr de tip yok ama alternatifsizlikten dolayı herkes saldırıyor. Motorda tipte önemli tabi ama yolda kalmamak daha önemli.. Ancak çinliler olmasa idi bu tipsiz motorları daha pahalıya alırdık...

Cbf daha mı iyidir Yani YBR den..

Mecburen mecburiyetten Çinli diyorum...
Ama bu YBR 125 in de abartılmaması gerektiğini hatta cbf ninde tipsiz olduğunu
ancak alternatif olmadığını savunuyorum. Yani çok değişkenli...mantık

Sen hangi şehirdesin bak bi Ankarada bi İstanbulda 2 tane çok güzel ybr var.

cbr lerin parça sıkıntısı varmış galiba...doğru mu?

Vallaha anlayışına hayranım dostum. Leb demeden leblebiyi anlıyosun sen...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:53 ----------



Yeni alımlarda alım-satım olmaz.. Sadece plaka ve ruhsat mastafı olur.
Diğer bir noktada, sen ybr aldın diye biz methiyeler mi düzelim motora.. Burada farklı görüşlerden insanlarla görüşüyoruz, konuşuyoruz.. Fikir alışverişinde bulunuyoruz. Sen nereden biliyorsun mesela benim ybr ye binmediğime veya diğer arkadaşların. Senin motoru mesela benim durumum olsa hiç bakmadan alırım. O kadar alıngan olmana gerek yok..Rahat ol.. Motoruna güven..:mrgreen:

Sağlamlığa denecek birşey yok arkadaşım..
Tipsiz diye görüş çıktı pekte yanlış değil.. Herkesin ağzında bir yBr lafı ona sıkıldım ama yapacak bişey yok.. Senin motora diyecek bişey yok..Dedim ya şu an durumum olsa alırım bakmadan.. Çünkü motoru biliyorum..

Bu kadar mesajın arasında senin mesajların dikkatimi çekti..... :p:p:p:p:p:p

Arkadaşım hem iyi motor diyorsun hemde tipsiz diyorsun yerin dibine gömüyorsun..... Param olsa alırım diyorsun ama 5 para etmez diyorsun...:queen::queen::queen::queen:

Rs nin sarsıntısımı bu hale getirdi seni?... :queen::queen::queen::queen:


En son şunu yazarak kapatayım kendi adıma.... YBR dünyaca kalitesi kanıtlanmış bir commuter... Commuter lerde şekil aranmaz.... Şekil istiyorsan ya chopper lara ya da race tarzına bakıcaksın....

Bence ybr hacim bakımından sınıflandırırsak (hadi cbf yi de sokalım) en yakışıklı motor.... Ama sende antipati oluşmuş.....

YBR Antipatizanı seni............... :queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
447
alp_tunay acıklama için sağolasın :cat:

serdarmert madem tipini begenmiyorsun almazsın :wiinkk: biz senin motorun hakkındakı eksılerı bulmaya calısmıyoruz...altında cinli varken üstündeki japon la uğraşma...:wiinkk:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
alp_tunay acıklama için sağolasın :cat:

serdarmert madem tipini begenmiyorsun almazsın :wiinkk: biz senin motorun hakkındakı eksılerı bulmaya calısmıyoruz...altında cinli varken üstündeki japon la uğraşma...:wiinkk:


Bul arkadaşım eksileri artıları benim bilmediğim yönlerini biliyorsan ben memnun olurum.. Motorumun kölesi değilim...Eleştiriye neden açık değilsiniz..
Ne olur yani gerçekçi yaklaşımlar gösterebilseniz.. Benim aldığım en iyidir yaklaşımı insanı büyütmez...
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
192
senin yerinde olsam ybr değil innova 125 alırım ybryi kaç kere cebinden çıkarır.
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
447
Bul arkadaşım eksileri artıları benim bilmediğim yönlerini biliyorsan ben memnun olurum.. Motorumun kölesi değilim...Eleştiriye neden açık değilsiniz..
Ne olur yani gerçekçi yaklaşımlar gösterebilseniz.. Benim aldığım en iyidir yaklaşımı insanı büyütmez...

gerçekçi yaklasım derken :silent:

ben durduk yere elalemin motorunun acıgını aramam...onun motoru hakkında 4 bin lira fazla diye baslıkta açmam.

ayrıca elestırı yapmakla senın yorumların arasında cok fark var..sıcak bir konusma mizahı farklı seninki farklı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst