Ybr 125 city 4000tl neden bu kadar pahalı:(((

Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Debriyajı ne yapacaksın Cup motora da alışmışsın, ben de senin tam tersini yapıp Cup alacağım:)
 
Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
209
Debriyajı ne yapacaksın Cup motora da alışmışsın, ben de senin tam tersini yapıp Cup alacağım:)

ne bileyim uzun yola çıkınca kendimi bi tuhaf hissediyorum debriyajlı ve biraz daha büyük bir motor (cbr ybr) daha iyi olacak gibi geliyo:) nedense debriyajlı daha çok hoşuma gidiyo.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne bileyim uzun yola çıkınca kendimi bi tuhaf hissediyorum debriyajlı ve biraz daha büyük bir motor (cbr ybr) daha iyi olacak gibi geliyo:) nedense debriyajlı daha çok hoşuma gidiyo.

Büyüklük gereksiz bence, büyüklük ve debriyaj kullanımı harici her yönden İnnova 125i bu Commuter denilen sınıfı alt eder.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
nedenmi pahalı...biz almayalım diye.4000tl gerçekten bu fiyatsa harbiden çüşşş.4000 tl ye neler alınır beee bu motosikletlerdeki fiyat artışını anlamış değilim.ötv indirimimi yoksa bindirimimi yaptılar belli değil.örneğin ben askere gitmeden cbf150 fiyatı 3500tl civarlarındaydı askerden geldim 4000tl yi geçmiş bide ötv de indirimli fiyatı.gerisini siz düşünün artık:farao:
 
Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
209
nedenmi pahalı...biz almayalım diye.4000tl gerçekten bu fiyatsa harbiden çüşşş.4000 tl ye neler alınır beee bu motosikletlerdeki fiyat artışını anlamış değilim.ötv indirimimi yoksa bindirimimi yaptılar belli değil.örneğin ben askere gitmeden cbf150 fiyatı 3500tl civarlarındaydı askerden geldim 4000tl yi geçmiş bide ötv de indirimli fiyatı.gerisini siz düşünün artık:farao:

çok haklısın bende anlamadım bendede biraz sıfır takıntısı var ilk ben bineceğim o motora ikinci el alırsam sanki sorun çıkacak yolda bırakacak gibi geliyo:pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:23 ----------

yaa bide ikinci el motor alırken en fazla kaç km de olması lazım maksimum:silent:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
çok haklısın bende anlamadım bendede biraz sıfır takıntısı var ilk ben bineceğim o motora ikinci el alırsam sanki sorun çıkacak yolda bırakacak gibi geliyo:pale:

o durum herkeste var ama bi düşün herkes böyle düşünse sende satamazsın motoru o zaman senin motosikletinde yolda bırakır dimi...onun için iyice araştırmak lazım çok iyi motosikletler var piyasada hadi 3 ü 5 i dandikde hepside öyle değilya?sonuçta çoğu kişi keyfinden satmıyo.örneğin benim motosikletimde satılık ama büyütmek için satıyorum gel görki taş gibi...yani biraz ön yargılı davranmamak lazım.herkes "0"km motosiklet almak ister ama ekonomik şartlar elvermediğinden 2.el e mahkum oluyoruz
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaa bide ikinci el motor alırken en fazla kaç km de olması lazım maksimum:silent:

Yıla ve fiyata bağlı değerlendirmek lazım. Mümkün olan en düşük km'de olmalı. Şubatta 2003 model Cgl125'i 12.500km'de aldım.
 
Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
209
o durum herkeste var ama bi düşün herkes böyle düşünse sende satamazsın motoru o zaman senin motosikletinde yolda bırakır dimi...onun için iyice araştırmak lazım çok iyi motosikletler var piyasada hadi 3 ü 5 i dandikde hepside öyle değilya?sonuçta çoğu kişi keyfinden satmıyo.örneğin benim motosikletimde satılık ama büyütmek için satıyorum gel görki taş gibi...yani biraz ön yargılı davranmamak lazım.herkes "0"km motosiklet almak ister ama ekonomik şartlar elvermediğinden 2.el e mahkum oluyoruz

oda doğru.inş temiz ikinci el buluruz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:43 ----------

Yıla ve fiyata bağlı değerlendirmek lazım. Mümkün olan en düşük km'de olmalı. Şubatta 2003 model Cgl125'i 12.500km'de aldım.

hmm teşekkürler.
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
379
peki sıfır ybr mi ikinci el cbr125 mi?

sen sucudeira nın motorunu al http://www.sahibinden.com/acil_sati...0_tl_!!!!-68WQQaXQQ18620066WQQpXQQdisplayitem


3000 tl ye
sıfır motor almış farzet kendini ve bin git ben bu motora kefilim
ankarada zaten hepimiz birbirimizi tanırız bi problem olacağını da zannetmem:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:01 ----------

sıfır motor daha ne deyim ben de aynı dönemde almıştım motoru beraber aldık sayılır kendi motorumdan biliyorum 3.000 5.000 falan bunları sıfır sayacaksın tabi bilinçli kullanıcı olursa
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
4000 pahalı geldiyse gidip bir çin malı al...satıcı kazansın tamirci kazansın ... ekonomi canlansın....
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Kabul ediyorum.. Hatalıymışım..

4000 pahalı geldiyse gidip bir çin malı al...satıcı kazansın tamirci kazansın ... ekonomi canlansın....

Evet.. Ybr hakkında fazla bilgim olmadığı için bilmeden cahilce bazı şeyler dile getirdim.. Ama hatamı anladım arkadaşlar... Hatanın neresinden dönülürse kardır..

4000 TL bu motorlar için pahalı değil.. Gerçekten millet dünya turuna bile çıkıyor ybr ile...

Ayrıca kalitesizliğin maliyeti çok fazladır aslında..
 
Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
209
Evet.. Ybr hakkında fazla bilgim olmadığı için bilmeden cahilce bazı şeyler dile getirdim.. Ama hatamı anladım arkadaşlar... Hatanın neresinden dönülürse kardır..

4000 TL bu motorlar için pahalı değil.. Gerçekten millet dünya turuna bile çıkıyor ybr ile...

Ayrıca kalitesizliğin maliyeti çok fazladır aslında..

ben bile bnm tigrina ile hiç motoru istop etmeden 2 kişi 75 75 kg 300 km yol gidiyorsam bırakında ybr dünya turu yaptırsın.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
ben bile bnm tigrina ile hiç motoru istop etmeden 2 kişi 75 75 kg 300 km yol gidiyorsam bırakında ybr dünya turu yaptırsın.

Tigrina lar nasıl tavsiye edermisin.. mondial RS 151 satıp tigrina alsam nasıl olur..?
Tigrina halen üretiliyor mu..?
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
209
Tigrina lar nasıl tavsiye edermisin.. mondial RS 151 satıp tigrina alsam nasıl olur..?

4 yıldır biniyorum 2 yıldır ehliyetli olarak uzun yolada gittim bir kere yolda bırakmadı lastik falan hariç tabi. düşünürsen tavsiye ederim memnunum.bana küçük geliyor artık cc yükseltmek için değiştiriyorum.

sıfırı üretilmiyor heralde.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst