- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 2,496
motorunu çok merak ettim.scoter demişsin ama ne markadır ve nedir rica etsem cevaplar msın?
Neden merak ettin.?
Çok merak ettin ise mondial marka..151 RS
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:14 ----------
.Arkadaşlar birbirinizi kırmayın![]()
serdarmert'in söylediklerinde haklılık görüyorum. Keza aynı şeyler ileride almayı düşündüğüm CBF 150 için de geçerli. Çok mu tipli motor? Boyumuza posumuza daha uygun olduğu için ve alternatifi olmadığı için alacağız bakalım nasipse. Şu bizim Çinli motorların piyasaya dolduğuna bir yerde şükretmek lazım, yoksa bu her iki markaya da 5.000'lerin altında fiyata ulaşmak kesinlikle hayal olurdu.
Bende aynı düşüncedeyim.. Aslında cbf de ybr de tip yok ama alternatifsizlikten dolayı herkes saldırıyor. Motorda tipte önemli tabi ama yolda kalmamak daha önemli.. Ancak çinliler olmasa idi bu tipsiz motorları daha pahalıya alırdık...