Ybr 125 city 4000tl neden bu kadar pahalı:(((

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
motorunu çok merak ettim.scoter demişsin ama ne markadır ve nedir rica etsem cevaplar msın?

Neden merak ettin.?
Çok merak ettin ise mondial marka..151 RS

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:14 ----------

Arkadaşlar birbirinizi kırmayın :)

serdarmert'in söylediklerinde haklılık görüyorum. Keza aynı şeyler ileride almayı düşündüğüm CBF 150 için de geçerli. Çok mu tipli motor? Boyumuza posumuza daha uygun olduğu için ve alternatifi olmadığı için alacağız bakalım nasipse. Şu bizim Çinli motorların piyasaya dolduğuna bir yerde şükretmek lazım, yoksa bu her iki markaya da 5.000'lerin altında fiyata ulaşmak kesinlikle hayal olurdu.
.

Bende aynı düşüncedeyim.. Aslında cbf de ybr de tip yok ama alternatifsizlikten dolayı herkes saldırıyor. Motorda tipte önemli tabi ama yolda kalmamak daha önemli.. Ancak çinliler olmasa idi bu tipsiz motorları daha pahalıya alırdık...
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
honda cbf 150..o paraya alacagın makina budur...:cat:


bence duruşuyla bakışıyla ybr gibi 100 makina daha eder.. :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
Neden merak ettin.?
Çok merak ettin ise mondial marka..151 RS

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:14 ----------

.

Bende aynı düşüncedeyim.. Aslında cbf de ybr de tip yok ama alternatifsizlikten dolayı herkes saldırıyor. Motorda tipte önemli tabi ama yolda kalmamak daha önemli.. Ancak çinliler olmasa idi bu tipsiz motorları daha pahalıya alırdık...

ben senin anlatmak istediğini anlamadım ki arkadaşım.şimdi sen sonuç olarak çinliler mi iyi diyorsun yoksa japonlar kötümü diyorsun.yada çinliler aşırı dandik ama ucuzmu diyorsun yoksa japonlar yapıyor be abi ama pahalı mı diyorsun.bir açıklık getirsen arkadaşım ne diyorsun :silent:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
ben senin anlatmak istediğini anlamadım ki arkadaşım.şimdi sen sonuç olarak çinliler mi iyi diyorsun yoksa japonlar kötümü diyorsun.yada çinliler aşırı dandik ama ucuzmu diyorsun yoksa japonlar yapıyor be abi ama pahalı mı diyorsun.bir açıklık getirsen arkadaşım ne diyorsun :silent:

Mecburen mecburiyetten Çinli diyorum...
Ama bu YBR 125 in de abartılmaması gerektiğini hatta cbf ninde tipsiz olduğunu
ancak alternatif olmadığını savunuyorum. Yani çok değişkenli...mantık
 
Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
209
cevaplayan herkese teşekkür ederim sanırım ikinci el ybr125 yada cbr125 bakacağım:cat:
 
Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
209
Sen hangi şehirdesin bak bi Ankarada bi İstanbulda 2 tane çok güzel ybr var.

ben izmirdeyim motorlar güzel fakat 3000 lira fazla gibi temiz cbr bulunur sanırım o fiyata.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:06 ----------

Tigrina temizmi?:silent:

bi sorunu yok tek seferde 250 km yol yaptığımı bilirim tık demedi satmamdaki maksat cc yükseltmek ve açıkcası birazda sıkıldım.
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Ben 3000 liraya 2. el ybr uygundur diyenlere sormak istiyorum.3000TL ye aldığın zaman 400 alım satımı var, etti 3400TL. Bence 3400 TL yi kafasından çıkarmış bir adamın 600 lirayı bir şekilde bulup sıfır alması daha mantıklı değil mi ?
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
dediğin 4000 tl fiyata alım satım dahil degil hatırlatayım herkes istedigi malı alabilir cbr125 seven cıbır alır ybr seven ybr alır ybr ye bınmedende bu motor hakkında konusanları kınıyorum 2800 tl veren 3000 tl de verir
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
Mecburen mecburiyetten Çinli diyorum...
Ama bu YBR 125 in de abartılmaması gerektiğini hatta cbf ninde tipsiz olduğunu
ancak alternatif olmadığını savunuyorum. Yani çok değişkenli...mantık

ok.anladım.ybr ve cbf veya japon hastasıyım,çinli motorlar beş para etmez ama japonlar da çok para diyosun anladığım kadarıyla.o yüzden bende bu motorlara pok atıp kendimi rahatlatıyorum diyosun :pr: bende diyorumki haklsın iyi yapıyosun ama boşver takma kafana :cherry:
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
dediğin 4000 tl fiyata alım satım dahil degil hatırlatayım herkes istedigi malı alabilir cbr125 seven cıbır alır ybr seven ybr alır ybr ye bınmedende bu motor hakkında konusanları kınıyorum 2800 tl veren 3000 tl de verir

honda nın sitesinde de cbf 150 için 4140 tl yazıyordu(plaka masrafları hariç). geçen ay arkadaş gidip anlaştı. peşin para anahtar teslim 4000 tl ye aldı. onun için ybr de aynı şekilde alınır :rendeer:
 
Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
209
Ben 3000 liraya 2. el ybr uygundur diyenlere sormak istiyorum.3000TL ye aldığın zaman 400 alım satımı var, etti 3400TL. Bence 3400 TL yi kafasından çıkarmış bir adamın 600 lirayı bir şekilde bulup sıfır alması daha mantıklı değil mi ?

:cat: bencede
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst