[Adana - MT]

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Valla ismail hatırlarsan sinemaya cumartesi gidecektik ama senin için cumaya almıştık....zahmet edip bir haber bile vermedin....alacağın olsun....



Abi unuttum desem....:pale:

Abi bu unutkanlığım bana 2 kilo tatlıya mal olsada biz barışsak olmamı....

Ya abi gerçekten unuttum....
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
...

---------- Mesekleme zamanı: 10:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:53 ----------



He canım falcı.....seninde falına baksınmı.....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:59 ----------



Ayıp be muzaffer abi....geziye gelmeyenlere bi de beni madara ediyon ha.....geldikte hatamı ettik yani şimdi......millet evinde sıcak sıcak çayını içerken ben orda tir tir titreyim sizinle olamak için ,sende bana mal de ...... küstüm valla sana ....:farao::farao::farao::farao::farao::farao::farao::pr::pr::pr::pr::pr::pr:
ayıp ediyon haaaaaaa sen demedinmi.bu resmi koy diyeeee:bounce:eek:ysa ben senin bir lafına aydıncık gezisine gelmedimmi.şimdi başıma kalkıyorsun.bende daha çok resmin var onamgöreeee:bounce:sana demedimmi montunu çıkarma diyee.birde yazlık montla niye geldin be kardeşim.paran yosa emanet adaşımın montunu alaydıkkk:pr:
Bu pazar gezi varmı :p:p:p
varrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.:queen:
var var.:queen::queen:hemde ,yörük çadırına ve narlıkuyuya.(o yol henüz tam aşınmamış da):queen::queen::queen:
aferin boracığım güzegahımız aynı istikamehhhh:queen::queen:
adaşım duymasın yoksa gücenir :mrgreen:

evet benim motorum ters istikamete gitmezzz adaşım.hep istop :queen::queen:ediyorrrr:queen:ONE LENNNN cengizin nickle girmişim...bendenizzz FAZERRRRRRR
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Adaşım ben bu sezon mersin istikametini kapatıyom, memleketimin diğer güzel yerlerini de gezmek stiyorum (Karım öyle istiyor...) :p
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
Adaşım ben bu sezon mersin istikametini kapatıyom, memleketimin diğer güzel yerlerini de gezmek stiyorum (Karım öyle istiyor...) :p

öncelikle hayırlı akşamlar adana mt. Muzaffer abi çok açık sözlüsün tebrik ediyorum sen demesen böyle nasıl olsa diger fazerrr olan muzaffer abi bi kulp bulurdu(gerçi gene bişeyler bulur ama ) :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Adaşım ben bu sezon mersin istikametini kapatıyom, memleketimin diğer güzel yerlerini de gezmek stiyorum (Karım öyle istiyor...) :p
ulennnn allahın kılıbığı sen dedinde gitmedikmi.biraz kazak ol ayıptır.sizler erkekliğin yüzkarasısınız..:pr::pr:
öncelikle hayırlı akşamlar adana mt. Muzaffer abi çok açık sözlüsün tebrik ediyorum sen demesen böyle nasıl olsa diger fazerrr olan muzaffer abi bi kulp bulurdu(gerçi gene bişeyler bulur ama ) :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
kulpmu istiyon tayfunnnnn bekle şimdi sana kulp resmini gönderiyorum.bken bakim benim gibi erkek şu memlekette bulamazsınız.birde genç olsam..bütün diziler beni kapar:pr::pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:22 ----------

alın sizlere mersin istikametine gitme sebebim inanmazsınız diye de bir kaç foto çektirmiştim özellikle SEVGİLİ ADAŞIM VE TAYFUN a ibret olsun siz kılıbıklara cevabım sadece resim..:bounce:
Gnbatm.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:36 ----------

nolduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu sesiniz soluğunuz çıkmadı değilmi.ulen benle uğraşacağınıza siz başkasıyla uğraşın benim elimdeki malzemem bitmezz,tükenmezzz.ayğınızı denk alın..benim şanzıman dişlilerimi attırmayın haaaaa.emillalah yakarım lastiklerinizi ona göreeeeee
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
öhhü öhhhüüüü resme bak bee ortalığı yakıyon yine yaptın hareketiniiiiiiinideeeee şu fotomontaj işinde biraz daha profesyonel olsan varya ozaman diyecek bir söz bulamıcammm ya abi başka resimmi bulumadın eklicek elinde sigarayla falan manitanın yanında poz vermmişşsin .....:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
öhhü öhhhüüüü resme bak bee ortalığı yakıyon yine yaptın hareketiniiiiiiinideeeee şu fotomontaj işinde biraz daha profesyonel olsan varya ozaman diyecek bir söz bulamıcammm ya abi başka resimmi bulumadın eklicek elinde sigarayla falan manitanın yanında poz vermmişşsin .....:mrgreen::mrgreen:

tayfuuuuuuuunnn bak damarıma basıyon seni kibarca tehdit ediyorum ispatı sevgili adaşımın bacımsız gezi fotografı istersen senin resimlerini daha profosyönelce evine postalıyabilirim artık kimlerin eline geçer bilemem bundan sonra yazacaklarını 10 kere düşün öyle yaz bana hitaben:queen::queen:
muzuzenci.jpg
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
tayfuuuuuuuunnn bak damarıma basıyon seni kibarca tehdit ediyorum ispatı sevgili adaşımın bacımsız gezi fotografı istersen senin resimlerini daha profosyönelce evine postalıyabilirim artık kimlerin eline geçer bilemem bundan sonra yazacaklarını 10 kere düşün öyle yaz bana hitaben:queen::queen:
muzuzenci.jpg

resimdeki bayanın adına bağışlarmısın adaşım, tanışmak istiyorum :p
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
terbiyesiz seni.ağzına acı biber sürerim haaaaaaaa.gerçek resimler için yarını bekle canimmmmmmmmmm.ozaman görim seniii:queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese iyi akşamlar,pazar ne güzel lokmaları götürmüşsünüz,helal olsun size,ben işimden dolayı gelemedim,muzaffer abim biliyoooo,

tayfunum cümlelerini iyi seç yoksa işin içinden çıkamazsın,muzaffer abiyle uğraşacağına git hiltondan kendini boşluğa bırak ama altında motor olmasın
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Endurocu01, efendy_iso, fazerr hepinize iyi akşamlar.
sanada hayırlı akşamlar şahin abi.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:45 ----------

herkese iyi akşamlar,pazar ne güzel lokmaları götürmüşsünüz,helal olsun size,ben işimden dolayı gelemedim,muzaffer abim biliyoooo,

tayfunum cümlelerini iyi seç yoksa işin içinden çıkamazsın,muzaffer abiyle uğraşacağına git hiltondan kendini boşluğa bırak ama altında motor olmasın

tayfun bak ben demiyorum .herkes seni uyarıyor.ona göreeeeeee:queen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ayağını denk al yoksa ayağından asılırsın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst