[Adana - MT]

Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
herkese iyi akşamlar,pazar ne güzel lokmaları götürmüşsünüz,helal olsun size,ben işimden dolayı gelemedim,muzaffer abim biliyoooo,

tayfunum cümlelerini iyi seç yoksa işin içinden çıkamazsın,muzaffer abiyle uğraşacağına git hiltondan kendini boşluğa bırak ama altında motor olmasın

cengiz abi uyarılarını dikkate ve kaale kesinlikle alıyorum saygılar.bundan sonra hitab ve kullanacağım sözleri çok ama çok dikkatli seçecegim desemde hep çakma işlerle ugraşıyor bu fazerr muzaffer abi hee dediklerini yaparmı yapar ama bilirki kalbimizde bir artniyet olmadığını (nasıl cengiz abi baglıyabildimmi yalakalık kısmıydı çaktırma) iyi bi abimiz severiz kendisini var olsun milletimiz sonu bişeye benzemedi ama idare ettttt.....:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aa demirgürselim yaşıyor,

tayfunum anladın sen onu,benim başıma geldiği için uyarıyorum,çook tehlikeli ama bir okadarda masuuuuuuuumm:p
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
tayfuuuuuuuunnn bak damarıma basıyon seni kibarca tehdit ediyorum ispatı sevgili adaşımın bacımsız gezi fotografı istersen senin resimlerini daha profosyönelce evine postalıyabilirim artık kimlerin eline geçer bilemem bundan sonra yazacaklarını 10 kere düşün öyle yaz bana hitaben:queen::queen:
muzuzenci.jpg

bunasıl bir resim böyle yav yenge görmesin muzaffer (mersedes) abime bunu mu yakıştırdın fotomontaj (çakma) resim yaparak mı tehdit ediyorsun bul resmin orjinalini boynum kıldan ince bize orjinali lazım ölee çakma sonradan uydurma evrak resim istemezük bu milletin başına ne geldiyse hep sahte evraktan sahte imzadan hatta yetmezmiş gibi fotomontajlı( çakma) resimlerden geldi sen orjinalini bul ben 10 seferde düşünürüm hatta elinde varsa şimdiden düşünmeye başlar bilmukabele yazacaklarımı cımbızınan seçerim klavyeden öyle çıkartırım:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben çekiliyorum artık gerisi sana kalmış tayfunum,seni uyardım ama nafile,çakma montaj falan,senkromeç dişlilerinin sesini duyar gibi oldum
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
bunasıl bir resim böyle yav yenge görmesin muzaffer (mersedes) abime bunu mu yakıştırdın fotomontaj (çakma) resim yaparak mı tehdit ediyorsun bul resmin orjinalini boynum kıldan ince bize orjinali lazım ölee çakma sonradan uydurma evrak resim istemezük bu milletin başına ne geldiyse hep sahte evraktan sahte imzadan hatta yetmezmiş gibi fotomontajlı( çakma) resimlerden geldi sen orjinalini bul ben 10 seferde düşünürüm hatta elinde varsa şimdiden düşünmeye başlar bilmukabele yazacaklarımı cımbızınan seçerim klavyeden öyle çıkartırım:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
ulen tayfun dimekki sen laftan anlamıyon demek haaaaaaaaaaaaaaaaa:pr:seni kayseri pastırması gibim yapcemmmm.demedi deme:bounce:busefer şanzıman dişlilerimi sanem gösterecemmm.dedmedi deme.kork benden:queen::queen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
günaydın arkadaşlar
helal olsun bana bora abiden önce davrandım:p.eeeeeeeeeee yaş farkı tabi:mrgreen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın millet,neşeniz daim olsun.:p

demirgürsel,sen öyle san,:queen:ben açtım da akşam yazılanları okuyordum he hee.:queen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın herkeşe,hayırlı işler dilerim kazasız sürüşler dilerim
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi uykular ciğerimmmmmmm

bu hafta nereye dakılıyos,mersin diyeni vururum:pr:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
bu hafta mersin narlıkuyu yörükte kahvaltı...sonra narlıkuyunda lokma tatlısı.okadar gelmeyenler pişman olmaz ...gelmek istemeyenler liste oluştursun ki ben görimmmmmmm.bakem.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
bu hafta mersin narlıkuyu yörükte kahvaltı...sonra narlıkuyunda lokma tatlısı.okadar gelmeyenler pişman olmaz ...gelmek istemeyenler liste oluştursun ki ben görimmmmmmm.bakem.

Neye görecen adaşım, dün dedim ya karıcım oraya gitmek istemiyor diye :pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:54 ----------

öncelikle hayırlı akşamlar adana mt. Muzaffer abi çok açık sözlüsün tebrik ediyorum sen demesen böyle nasıl olsa diger fazerrr olan muzaffer abi bi kulp bulurdu(gerçi gene bişeyler bulur ama ) :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Tayfuncum ben gerçekleri söylerim, bunu herkes bilir. Üstelik bunu söyliyeeck kaç tane babayiğit var bi göstersene :mrgreen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
babayiğit ben varım muzocum,

sencerim bizde seni seviyoruz

narlıkuyu,yörük çadırı beni bozar,zeki ağamla bir konuşayım pazar belki oraya giderim,çelemliye denize karşı mangalda sucuk yemeğe
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst