- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
Günaydın millet :rendeer:
Tesadüfe bak, sende hemen kalkıp (kıvırsaydın) oynasaydın :mrgreen:
iyi olurduda muzocum:mrgreen: kıvırma işleriner adaşım bakıyor:cherry: :cherry: :cherry:
Arkadaşlar bu güzel havada pazar günü nereye gidilir :silent:
balığa:mrgreen:
bu haftaki gezi güzegahımız şöyledir.......saat 10 mola tesisleri buluşma...mersin tömük tesisleri alabalık çifliği yemek(sencerin götürdüğü yer) ..narlıkuyu lokma tatlısı..kızkalaesi çay molası ve dönüş..gelmek isteyenler full koruma kıyafetleri ve motor bakımları yapılmış ve evraklarında eksiksiz olarak bulundurmasını arz ederim..evraklar ve kıyafetler tarafımdan kontrolleri yapılacaktır.okadar:cat:.gezi ile farklı görüşler sunabilirsiniz....ikinci plan mersin gözne sarnıç tesisleri.......
abi sen belgeleri istemişsin:silent: benim hanım rahatsız, tek gelmemede izin belgemi imzalamıyor
herkese günaydın bu gün aranıza katıldım adım yusuf 17 yaşındayım kısmetse ocakda 18öğrenciyim motorlara uzun zamandır 2-3 senedir bir tutkum var ve babamla zor görüşmelerden sonra 3 tane şart koştu ve motor almayı kabul etti 1.si kasksız kesinlikle sürmicem 2. çok dikkatli olacak 3.sü (kursumada yazılıyorum ehliyet için) abuk subuk hareketler yapmıcam bunlara karşı sözümü verdim bu kadar açıklama sanırım yeterli
adana mt abilerim tecrübelerinize dayanarak yeni başlıyacağım ileride büyütmek istiyorum şuanda çok fazla para veremem motor istiyorum yaklaşık 1 yıl sonra değiştireceğim için bana uygun bir motor söylerseniz sevinirim herkese hayırlı günler ( bağzı motorcu abilerim 110 luk yarı otomatikle başla hem fazla para vemezsin hemde acemiliğin gider dediler düşüncelerinizi söylerseniz sevinirim)
hoşgelmişsin yeğen
Güneşi görünce kurtlanan tüm arkadaşlara selam.:rendeer:
sanada selam kirvem, sen az kurtlusun ya:mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:13 ----------
ben kaçar, ekmek davası:mrgreen: