[Adana - MT]

Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Bu gün Muzaffer beyin misafiri olarak ilk kez gezinize katıldım. Gösterdiğiniz misafirperverlik ve yakınlığınız için hepinize teşekkür eder, bundan aldığım cesaretle; daha sonraki gezilerinize de fırsat buldukça katılmak istediğimi belirtirim. Herkese iyi akşamlar.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Bu gün Muzaffer beyin misafiri olarak ilk kez gezinize katıldım. Gösterdiğiniz misafirperverlik ve yakınlığınız için hepinize teşekkür eder, bundan aldığım cesaretle; daha sonraki gezilerinize de fırsat buldukça katılmak istediğimi belirtirim. Herkese iyi akşamlar.

sevgili arkadaşım yusuf aramıza hoşgeldin.:rendeer:seni herzaman aramızda görmekten çok keyif alacağımızı hatırlatmak isterim.geldiğin için şahsım adıma teşekkürler.:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:08 ----------

tabii ki,yarın k.çenkise yüklettirecek ve kendi resimlerinin yanına da sarışın foto montajlayacak.:queen::queen::queen:
allahtan bu defa gezide ben yokum yoksa bana da bir takoz montajlatırdı.:queen::queen::queen:
helal boracığım aynen öyleeeeeeeeeeeeee:queen::queen:
herkese iyi akşamlar,güzel bir gündü

resimler nerdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
yarin ekurun k.cengiz en kısa zamanda hallederrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:queen::queen:
Gezginciler hava sizden yanaydı bugün :cat:
geleydin kardeşşşşşşşşşşşşşşş:bounce::bounce:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
e sabırla bekleyeceğiz,inşallah link olarak atmaz ve küçük küçük olursa çenkis fırçayı yer

bem yatar herkese iyi geceler,
 
Katılım
13 Eki 2009
Mesajlar
35
bu geziden ne öğrendik muzaffer abi yüksek süratte motorun yağ sıcaklığı 95 c dereceye çıkıyor buda demek oluyorki yüksek sürat zararlı..saygılar
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Ya hep öyle oluyor.Aslında insan kesiyim diyor ve kesiyor sonrada ne oldu deyince kazara jilet kaçırdım diyor:p Ben kendimden örnek veriyorum.Bora abi :mrgreen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Günaydın Adana MT ve değerli İstanbuluu arkadaşlarım (korkut ve ugurapay) :cat:

Hadi adaşım şu fotoları artık yüklettir. Ben olsam cengize gece yükletirirdim :p
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın,herkese hayırlı işler bol kazançlar iyi haftalar dilerim
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Gelemedigim gezi resimlerini saygı deger patronum buraya yüklememi istedi deşifre olmak istemiyormuş
not: aaaazzz sonra :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:50 ----------

işte resimler ii seyirler bensiz pek tadı olmmış ya neyyyse:bounce:
çenkis abim ve biricik moturu yeni rengi yakıyor ortalıgı beeeaaahhh:cherry:
DSC02772.jpg

DSC02773.jpg

DSC02774.jpg

bu arabaya pek anlam veremedim ama muzaffer abi ekzosttumun dumanında boguldu diyor :p
DSC02780.jpg

DSC02762.jpg

DSC02765.jpg

bu arkadaş da servisimizin usta başısı nevzat bey nan o bile geziye katılmış ben evde ev işi yaptım yaw allahtan revamıdır bu yaw
DSC02770.jpg

DSC02758.jpg

DSC02756.jpg

DSC02752.jpg

DSC02751.jpg

DSC02750.jpg

DSC02749.jpg

DSC02748.jpg

DSC02747.jpg

DSC02741.jpg

DSC02740.jpg

DSC02739.jpg

DSC02737.jpg

DSC02736.jpg

DSC02735.jpg

DSC02733.jpg

DSC02732.jpg

DSC02731.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst