- Katılım
- 8 Kas 2009
- Mesajlar
- 2,161
Bu gün Muzaffer beyin misafiri olarak ilk kez gezinize katıldım. Gösterdiğiniz misafirperverlik ve yakınlığınız için hepinize teşekkür eder, bundan aldığım cesaretle; daha sonraki gezilerinize de fırsat buldukça katılmak istediğimi belirtirim. Herkese iyi akşamlar.