[Adana - MT]

Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
günaydın adana mt.
hayırdır abi bi sıkıntın var galiba sen köy ve kasaba olacaklar takıl en iyisi :mrgreen::mrgreen:

eleennnnnnn bir sıkıntın varsa bana özelden msj çekkkkk gene benim şansıman dişlilerimi attırmaa:pr:bu hafta varmısınnnnnn...yoksam yokmusunnnnnn:bounce:sen onu söyle kaşıntın tuttu seni gene herhalde:queen:istersen haftav sonu gel seni mustafa abime verim kaşısın hııı nedersin:wiinkk:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
herkese günaydın bu gün aranıza katıldım adım yusuf 17 yaşındayım kısmetse ocakda 18 :) öğrenciyim motorlara uzun zamandır 2-3 senedir bir tutkum var ve babamla zor görüşmelerden sonra 3 tane şart koştu ve motor almayı kabul etti 1.si kasksız kesinlikle sürmicem 2. çok dikkatli olacak 3.sü (kursumada yazılıyorum ehliyet için) abuk subuk hareketler yapmıcam bunlara karşı sözümü verdim bu kadar açıklama sanırım yeterli :) adana mt abilerim tecrübelerinize dayanarak yeni başlıyacağım ileride büyütmek istiyorum şuanda çok fazla para veremem motor istiyorum yaklaşık 1 yıl sonra değiştireceğim için bana uygun bir motor söylerseniz sevinirim herkese hayırlı günler ( bağzı motorcu abilerim 110 luk yarı otomatikle başla hem fazla para vemezsin hemde acemiliğin gider dediler düşüncelerinizi söylerseniz sevinirim)

hoş geldin yusuf,baban çok haklı.başlangıç olarak herkesin söyleyeceği,yamaha 125,honda cbf 150 veya tvs apachi 150 ile başlarsan senin için iyi bir tecrübe olur.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
bana ikiside uyar :cat::cat::cat: ama balık tercihimdir :mrgreen:

adaşım agammmmmmmm:rendeer:benim cüzdanım yok sendekinden istifade ederim degilmiii:cherry:adaşım benim beeee kim tutar seniiiiii:pbitanaesin sennnn:deeee haydın oluşturun listeyide görekkkkkk......Adaşım şu TAYFUN denilen herif ırgat olmuş çağırsak gelirmiki..yok yaaaa ondan ne köy olur nede kasabaaaaa.


o zaman listeyi oluşturuyorum.

Mola tesislerinde
-saat 9:30 buluşma.
-saat 10:00 hareket.
-Gidilecek yer Elvanlı (Pınarbaşı) alabalık çiftliği, zaman narlıkuyu lokma tatlı yemeğe

Katılımcılar:
1-Eşim ve ben
2-Adaşım ve eşi
3-Bora ve kızı
4-Musatafa abi ve eşi



Gelmek isteyen kendini listeye ilave etsin :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Mola tesislerinde
-saat 9:30 buluşma.
-saat 10:00 hareket.
-Gidilecek yer Elvanlı (Pınarbaşı) alabalık çiftliği, zaman narlıkuyu lokma tatlı yemeğe

Katılımcılar:
1-Eşim ve ben
2-Adaşım ve eşi
3-Bora ve kızı
4-Musatafa abi ve eşi
5-Turgay abi
6-Çelik gürsel ve eşi
7-Dr.Ümit



Gelmek isteyen kendini listeye ilave etsin :cat:[/QUOTE]
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
7
Mola tesislerinde
-saat 9:30 buluşma.
-saat 10:00 hareket.
-Gidilecek yer Elvanlı (Pınarbaşı) alabalık çiftliği, zaman narlıkuyu lokma tatlı yemeğe

Katılımcılar:
1-Eşim ve ben
2-Adaşım ve eşi
3-Bora ve kızı
4-Musatafa abi ve eşi
5-Turgay abi
6-Çelik gürsel ve eşi
7-Dr.Ümit
8-Mustafa (R46)
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepinize iyi bir hafta sonu dilerim arkadaşlar...neşeniz bol olsun.....
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benimde cüzdan iş yerinde kalmış,artçımı olsam yoksam,muzaffer abi benim balığı da sen ısmarlarmısın,hani senin balığı muzo1968 verecekmiş ya o açıdan dediydim

rossi mustafa sizi tanıyormuyuz,:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
benimde cüzdan iş yerinde kalmış,artçımı olsam yoksam,muzaffer abi benim balığı da sen ısmarlarmısın,hani senin balığı muzo1968 verecekmiş ya o açıdan dediydim

rossi mustafa sizi tanıyormuyuz,:silent:

zaten arkadaş burda değil, ismini yazmış gitmiş :mrgreen: daha ne sorup duruyon :p
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahanda burda,
Endurocu01, azgurbuz+, muzaffer1968+, RossiMustafa, ernesto_, adanalı+, fuatbmw01 hade yokmu gelen
bende kaynargöze alabalık yemeğe gidiyom
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
7
Merhaba arkadaşlar ismim Mustafa uzun zamandır motorsiklete binerim ama sizin aranıza pek sık katılmayan bir arkadaşım.. pazar günü sizlerle geziye gitmekten memnun kalırım buluştugumuzda tanışırız umarım ..
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
ahanda burda,
Endurocu01, azgurbuz+, muzaffer1968+, RossiMustafa, ernesto_, adanalı+, fuatbmw01 hade yokmu gelen
bende kaynargöze alabalık yemeğe gidiyom

Bu arkadaş sanki sarı zambak gillerden :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:05 ----------

Merhaba arkadaşlar ismim Mustafa uzun zamandır motorsiklete binerim ama sizin aranıza pek sık katılmayan bir arkadaşım.. pazar günü sizlerle geziye gitmekten memnun kalırım buluştugumuzda tanışırız umarım ..

Bizim gezilerimiz genellikle yavaş ve eşli katılım oluyor, umarım uyum sağlayabilirsiniz :bounce:
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
7
Muzaffer abi beni tanımadın mı eşimle arabayla gelmiştim akyara beraber oturmuş tanışmıştık..Eşim Motora binmedigi için ben eşsiz gelecem uyarsa taßi sizlere..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst