herkese günaydın bu gün aranıza katıldım adım yusuf 17 yaşındayım kısmetse ocakda 18

öğrenciyim motorlara uzun zamandır 2-3 senedir bir tutkum var ve babamla zor görüşmelerden sonra 3 tane şart koştu ve motor almayı kabul etti 1.si kasksız kesinlikle sürmicem 2. çok dikkatli olacak 3.sü (kursumada yazılıyorum ehliyet için) abuk subuk hareketler yapmıcam bunlara karşı sözümü verdim bu kadar açıklama sanırım yeterli

adana mt abilerim tecrübelerinize dayanarak yeni başlıyacağım ileride büyütmek istiyorum şuanda çok fazla para veremem motor istiyorum yaklaşık 1 yıl sonra değiştireceğim için bana uygun bir motor söylerseniz sevinirim herkese hayırlı günler ( bağzı motorcu abilerim 110 luk yarı otomatikle başla hem fazla para vemezsin hemde acemiliğin gider dediler düşüncelerinizi söylerseniz sevinirim)