adana motokrostan hafif gezi karaysalı kızıldağ.

Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
sağolun adanalı dostlar allah kaza bela vermesin, doğa gibisi varmı acaba harika bir olay teşekkürler paylaşım için :rendeer:
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
196
ne kadarda cabuk gecıyor gunler özlemısım be bu sıteyı.vay be tam 3 yıl olmus.
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
bana ne bana ne ben de istiyorum ya... ama olmaz ki ya... Haksızlık ama ya.... ben de ben de bana ne..... ıngaaaaaa :) :) :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:55 ----------

Croscumu olsaammm:p:bounce:

Krosçu olunmaz. Zaten her insan biraz krosçudur. Sadece farkındalık gerekiyor :wiinkk: :cat:
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
bana ne bana ne ben de istiyorum ya... ama olmaz ki ya... Haksızlık ama ya.... ben de ben de bana ne..... ıngaaaaaa :) :) :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:55 ----------



Krosçu olunmaz. Zaten her insan biraz krosçudur. Sadece farkındalık gerekiyor :wiinkk: :cat:

ne zaman istersen. zaten kapımız duvarımız yok gönlümüzde hep açık bekleriz. inşallah tdm ye kavuşursun güzel makina.:rendeer:
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
65
Süpersiniz valla :) size gıpta ediyorum şimdi,adrenalin doğa özgürlük ve heyecan hepsini yaşıyorsunuz süper valla helal olsun...
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
eywallah abi :bounce:
gelmeyi çok isterim ama kısmet bakarsın belki işler yolunda gider yazın uğrarım Adanaya :)

kısmet gelirsen görüşürüz inşallah.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:22 ----------

http://img38.imageshack.us/my.php?image=p1030932p.jpg


İsde guc diye ben bunlara derim...Gerisi yalan...
Harika bir paylasim...
Cok tesekkurler...:cat:

sağol gardaş ısrarla tavsiye ederiz.:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:23 ----------

Süpersiniz valla :) size gıpta ediyorum şimdi,adrenalin doğa özgürlük ve heyecan hepsini yaşıyorsunuz süper valla helal olsun...

komşu 1gün senide götürelim gelirsen.:)
 
Katılım
9 Haz 2009
Mesajlar
282
....:) HOCAM süpersiniz ,ellerinize ,tekerlerinize sağlık.

Sizin de dediğiniz gibi, dağlara arkadaşlar dağlara.....:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst