adana motokrostan hafif gezi karaysalı kızıldağ.

she

Katılım
14 Tem 2009
Mesajlar
58
Güzel gezi ama bukadar taklaya kimsede birşey yoksa geçmiş olsun yani
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
arkadaşlar, keşke size yol haritası çıkarsaydık ne işiniz var dağda bayırda:p
paylaşım için teşekkürler:cat:
 
Katılım
14 Eki 2009
Mesajlar
66
Tekerlerinize sağlık.... Güzel olmuş. Yediğiniz ilişkinleride resimleseymişsiniz tam süper olacakmış.....
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
35
Tebrikler arkadaşlar konuşturmuşsunuz yine motorları ne diyelim darısı bize....
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
46
kadir yine son numaranı yapmışsın helal valla ekip tamam Allah yolunuzu açık etsinnn!
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Yaw birader millet düz yolda zor gider siz dag tas..
Ne isiniz var yaaaa oralarda. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Tek kelimeyle harikasiniz....
Paylasim icin cok cok tesekkürler.. :rendeer::rendeer::rendeer:

gardaş bizede düzyolda gitmek zor geliyor böyle daha iyi.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:20 ----------

hız kesmeden tam yol ileridesiniz yanii... kutlarım :)

sağol komşu sizede tavsiye ederiz çok zevkli.:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:22 ----------

kadirim yine imzanızı atmışsınız,tekeriniz düz bassın,allah kaza bela vermesin,kem gözlerden korusun:cat:

aminn allah razı olsun gardaş cümlemize inşallah.:rendeer:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
hay maşallah yine dag tepe gezmişsiniz abi rabbim kaza bela vermesın..

Gaziantep den selamlar...
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
arkadaşlar, keşke size yol haritası çıkarsaydık ne işiniz var dağda bayırda:p
paylaşım için teşekkürler:cat:

pek ihtiyacımız olmuyor ama yinede düşündüğün için sağol gardaş.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:01 ----------

Tekerlerinize sağlık.... Güzel olmuş. Yediğiniz ilişkinleride resimleseymişsiniz tam süper olacakmış.....

gardaş ilişkinler kokar diye yüklemedim ayıp olur şimdi millete:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:03 ----------

Tebrikler arkadaşlar konuşturmuşsunuz yine motorları ne diyelim darısı bize....

al artık yeni makinayı özledik seni.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:05 ----------

kadir yine son numaranı yapmışsın helal valla ekip tamam Allah yolunuzu açık etsinnn!

amin allah hepimizin yolunu açık etsin gardaş.:rendeer:
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
hay maşallah yine dag tepe gezmişsiniz abi rabbim kaza bela vermesın..

Gaziantep den selamlar...

aleykümselam gardaş allah cümlemizi korusun.bizdende sizlere gönül dolusu selamünaleyküm.:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:13 ----------

mekan süper valla imrendim haa

mekan süper hava güzel doğayla baş başa daha ne olsun.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:14 ----------

Abi size soyleyecek soz bulamıyorumm..

komşu maşallah dedinmi her şey biter.:)
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
ula motorlar kendinden geççtı duse duse:) arıza filan olmuyormu hiç ?

sabah duasını okuyup besmeleyle marşa bastınmı allahın izniyle bişey olmuyor.zaten bunlar bu yollar için üretilmiş:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:00 ----------

gardaş işiniz iş bu dünyada allah keyfinizi boz masın..:) :rendeer:

aminn allah hepimizin keyfini bozmasın.:rendeer:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
328
Kadir ustam ekip yerlerde geziyor.:salut:sen bunlara böylemi öğrettin.?:silent:selamlar ekibinizi ve seni allah korusungüzel yerler gezmişsiniz.
kutlarım tüm ekibi:cat:
 
Katılım
26 Eki 2009
Mesajlar
4
Yaşlanmak istemeyenleri aramızda görmek istiyoruz :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:23 ----------

Kadir abimizinde ellerine sağlık güzel sayfa olmuş
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
Kadir hocam ellerine saglık,sezonu açıyorsunuz yavaş yavaş.
Arkadaşlara selamlar.
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Yaşlanmak istemeyenleri aramızda görmek istiyoruz :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:23 ----------

Kadir abimizinde ellerine sağlık güzel sayfa olmuş

ben yaşlandım ama nolacak.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:44 ----------

Kadir hocam ellerine saglık,sezonu açıyorsunuz yavaş yavaş.
Arkadaşlara selamlar.

aleyküm selam ahmet abi bizde sezon hiç kapanmıyor.:) adanadan selamlar.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst