Yaw birader millet düz yolda zor gider siz dag tas..
Ne isiniz var yaaaa oralarda. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Tek kelimeyle harikasiniz....
Paylasim icin cok cok tesekkürler.. :rendeer::rendeer::rendeer:
hız kesmeden tam yol ileridesiniz yanii... kutlarım![]()
kadirim yine imzanızı atmışsınız,tekeriniz düz bassın,allah kaza bela vermesin,kem gözlerden korusun:cat:
Güzel gezi ama bukadar taklaya kimsede birşey yoksa geçmiş olsun yani
arkadaşlar, keşke size yol haritası çıkarsaydık ne işiniz var dağda bayırda
paylaşım için teşekkürler:cat:
Tekerlerinize sağlık.... Güzel olmuş. Yediğiniz ilişkinleride resimleseymişsiniz tam süper olacakmış.....
Tebrikler arkadaşlar konuşturmuşsunuz yine motorları ne diyelim darısı bize....
kadir yine son numaranı yapmışsın helal valla ekip tamam Allah yolunuzu açık etsinnn!
hay maşallah yine dag tepe gezmişsiniz abi rabbim kaza bela vermesın..
Gaziantep den selamlar...
mekan süper valla imrendim haa
Abi size soyleyecek soz bulamıyorumm..
ula motorlar kendinden geççtı duse dusearıza filan olmuyormu hiç ?
gardaş işiniz iş bu dünyada allah keyfinizi boz masın..:rendeer:
Kadir ustam ekip yerlerde geziyor.:salut:sen bunlara böylemi öğrettin.?:silent:selamlar ekibinizi ve seni allah korusungüzel yerler gezmişsiniz.
kutlarım tüm ekibi:cat:
Yaşlanmak istemeyenleri aramızda görmek istiyoruz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:23 ----------
Kadir abimizinde ellerine sağlık güzel sayfa olmuş
Kadir hocam ellerine saglık,sezonu açıyorsunuz yavaş yavaş.
Arkadaşlara selamlar.