adana motokrostan hafif gezi karaysalı kızıldağ.

Katılım
20 Eki 2008
Mesajlar
68
kadir ustam oralara biz gitmedik.bir ara yine gider miyiz.tenekeden ev ve ölü deniz eşsiz.tabii haraketli olmuş.emeğinize sağlık.adana başka.
 
Katılım
24 Ara 2009
Mesajlar
153
içim açıldı vallaaa bendemi cross motor alsam ama ben gene chopper almayı hayal edeyim onunlada bunun kadar olmasada buna yakın şeyler yaparım ben
 
Katılım
20 Eki 2008
Mesajlar
68
bu ekibin tüm gezileri orjinal.inşallah yakın zamanda birlikte olmak ümidiyle.böyle giderse banada xr 400 r aldıracaklar.fethat abi de almış
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Allah içinize sindirsin yie mükemmel kareler harikalar yaratmışsınız...:rendeer:
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
içim açıldı vallaaa bendemi cross motor alsam ama ben gene chopper almayı hayal edeyim onunlada bunun kadar olmasada buna yakın şeyler yaparım ben

gardaş sen copiyle buna yakın şeyler yaparsan biz senin eline su dökemeyiz bravo.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:22 ----------

bu ekibin tüm gezileri orjinal.inşallah yakın zamanda birlikte olmak ümidiyle.böyle giderse banada xr 400 r aldıracaklar.fethat abi de almış

gardaş 1gün onuda alırsın inşallah.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:23 ----------

Allah içinize sindirsin yie mükemmel kareler harikalar yaratmışsınız...:rendeer:

allah razı olsun gardaş.senide bekleriz.:rendeer:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Sizin her gezinize bakınca ;''tamam lan kesin kros alıcam 1 tane vurucam kendimi dağa taşa'' diyorum ama İZMİR gibi yerde hangi dağa çıkacaksın :):) özenerek ve imrenerek izliyorum gezilerinizi...
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Sizin her gezinize bakınca ;''tamam lan kesin kros alıcam 1 tane vurucam kendimi dağa taşa'' diyorum ama İZMİR gibi yerde hangi dağa çıkacaksın :):) özenerek ve imrenerek izliyorum gezilerinizi...

ben 86da seferi hisarda askerlik yaptım oralar fena deyil krosa uygun bence sen yinede kros al. adanadan selamlar.:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
mükemmel bir gezi olmus..
keyifli nice gezilere
 
Katılım
21 Eki 2008
Mesajlar
190
bursadan slm lar şu sıkıcı günde fotolarla içimi açtınız gerçekten güzel bi gezi olmuş elin
ze sağlık
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
bursadan slm lar şu sıkıcı günde fotolarla içimi açtınız gerçekten güzel bi gezi olmuş elin
ze sağlık

aleyküm selam gardaş sıkıntına çare olduysak ne mutlu bize.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:56 ----------

süper valla manzara, doğa harika

doğa ve motosiklet ötesi yok bence.:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:57 ----------

tek kelimeyle süper. bundan iyisini ancak yine adana mt yapar.

yaptıkta henüz yükleyemedik bugün inşallah.:)
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
burası neresi ya hakikaten süper ..doğa hayvanlar böcekler :) taklacı güvercinler bile var :p cok güzel .. kromları parlatma derdi yok :) ( Bu cruiser sürücüsü olarak) yazık günah ama çizik çuzuk ettiniz güzelim motorları :)
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
burası neresi ya hakikaten süper ..doğa hayvanlar böcekler :) taklacı güvercinler bile var :p cok güzel .. kromları parlatma derdi yok :) ( Bu cruiser sürücüsü olarak) yazık günah ama çizik çuzuk ettiniz güzelim motorları :)

gardaş burası adana karaysalı bölgesi makinalara gelince inan çizik bile yok diyebilirim bunların özelliği bu. ne gelir elden.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst