- Katılım
- 9 Mar 2006
- Mesajlar
- 45
süpersiniz hepiniz..muhtesem
süpersiniz hepiniz..muhtesem
kadir ustam oralara biz gitmedik.bir ara yine gider miyiz.tenekeden ev ve ölü deniz eşsiz.tabii haraketli olmuş.emeğinize sağlık.adana başka.
içim açıldı vallaaa bendemi cross motor alsam ama ben gene chopper almayı hayal edeyim onunlada bunun kadar olmasada buna yakın şeyler yaparım ben
bu ekibin tüm gezileri orjinal.inşallah yakın zamanda birlikte olmak ümidiyle.böyle giderse banada xr 400 r aldıracaklar.fethat abi de almış
Allah içinize sindirsin yie mükemmel kareler harikalar yaratmışsınız...:rendeer:
Sizin her gezinize bakınca ;''tamam lan kesin kros alıcam 1 tane vurucam kendimi dağa taşa'' diyorum ama İZMİR gibi yerde hangi dağa çıkacaksınözenerek ve imrenerek izliyorum gezilerinizi...
mükemmel bir gezi olmus..
keyifli nice gezilere
bursadan slm lar şu sıkıcı günde fotolarla içimi açtınız gerçekten güzel bi gezi olmuş elin
ze sağlık
süper valla manzara, doğa harika
tek kelimeyle süper. bundan iyisini ancak yine adana mt yapar.
burası neresi ya hakikaten süper ..doğa hayvanlar böceklertaklacı güvercinler bile var
cok güzel .. kromları parlatma derdi yok
( Bu cruiser sürücüsü olarak) yazık günah ama çizik çuzuk ettiniz güzelim motorları
![]()
ÇOK GÜZEL BİR GEZİ..
elinize sağlık bidahaya haberim olsun..
tanışalım..
selamlar.
lütfen ekleyin:
[email protected]