size imreniyorumtekerinize sağlık ...
keyıflı bı gezı olmus hava muhtesem
sağolun adanalı dostlar allah kaza bela vermesin, doğa gibisi varmı acaba harika bir olay teşekkürler paylaşım için :rendeer:
ne kadarda cabuk gecıyor gunler özlemısım be bu sıteyı.vay be tam 3 yıl olmus.
Croscumu olsaammm:bounce:
grubda eksiklikler olsada süper olmuş abi.![]()
Croscumu olsaammm:bounce:
bana ne bana ne ben de istiyorum ya... ama olmaz ki ya... Haksızlık ama ya.... ben de ben de bana ne..... ıngaaaaaa![]()
![]()
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:55 ----------
Krosçu olunmaz. Zaten her insan biraz krosçudur. Sadece farkındalık gerekiyor :wiinkk: :cat:
senden başka eksik yok kafanı yorma. nezaman gelecen.:rendeer:
eywallah abi :bounce:
gelmeyi çok isterim ama kısmet bakarsın belki işler yolunda gider yazın uğrarım Adanaya![]()
http://img38.imageshack.us/my.php?image=p1030932p.jpg
İsde guc diye ben bunlara derim...Gerisi yalan...
Harika bir paylasim...
Cok tesekkurler...:cat:
Süpersiniz vallasize gıpta ediyorum şimdi,adrenalin doğa özgürlük ve heyecan hepsini yaşıyorsunuz süper valla helal olsun...
....HOCAM süpersiniz ,ellerinize ,tekerlerinize sağlık.
Sizin de dediğiniz gibi, dağlara arkadaşlar dağlara.....![]()