- Katılım
- 1 Nis 2009
- Mesajlar
- 731
Ya benim motor 2009, yağ eksiltiyor, dayı oğlunun motoru da 2009 model ve çok sert kullandığı halde 1 gram yağ eksiltmiyor. Acaba tam geçiş noktasındamı aldım ben motoru. Yağ yakan motörlerin son partisinden falan mı kakaladılar ayak üstüale: 2010 lara bakarız o zaman bu iş belli olur. Yakan var, yakmayan var bu işi bende anlamadım. Ya o zaman şöyle 2010 da veya 2011 de sıfır motor yaptıralım. Yani jenerasyon parçalarla. Yağ yakma ortadan kalkıversin. Bunu ben bakıma neyn gittiğim zaman bi soram bakım
![]()
Onun kullandığı marka model yağı deneyin bence. cbf in motor tasarımından kaynaklanan bi durum, ince yağı yakıyor.:farao: 2008 11.000de ybr ye koyduğum yağdan fazlasını alıyorum :cat::queen: rafineri mübarek
