Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
ulan hacı cav cav iyiki bi 20 gayem nakliye ödedin ha...:p ömür boyu suratıma vurcan galiba...:p

Yok Metocum, neye suratına vuram :) Seninle ilgili bi durum yok. 70 teker + Aras kazığı 20 tl idi. Teker 70 tl idi. Yanim 20 tl nakliye ödedim ok. Fakat lastik 70 tl idi. Yani Durolardan bi farkı olmalı. En azından 20 tl lik daha iyi yol tutmalı durolardan :) Olmuşla ölmüşe çare yok derler ya o misal oldu bizimkisi, napalım, bidaha arasla çalışmayıverriz, olur biter. Ama 40 bini görmeden değişmem gerkmez inşallah. Biraz kastırayım da kargoyu kurtarsın barim :) Bi dahakine ya elden gidip almak veya servis bakımında takıtmak lazım. Bizim iş biraz zararına oldu gibi kargoya 20 tl bayılınca.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hee doğru len ...65 di 70 e aldın dimi...:p ben pırellıden 80-90 olmasını umardım...algıdaki kalite fiyat çelişkisi yani...ne alakaysa...
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
arkadaşlar, yıbır aynası, cubuf aynasından ufak mıdır? renk açısından değiştiresim geliyor. ama arka görüş zaten kötü, daha da kötü yapmayalım. hem görüşü, hem görünüşü güzel bir ayna tavsiye edebilir misiniz?

jantlara siyah şerit çekilmiş fotoğraf bulamadım. elinde böyle foto olan varsa paylaşabilir mi?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
usta ben cbr 125 aynası önersem...bir kaç arkadaşta gördüm...arkayı rahat görebildiklerini söylüyorlar ama çok pahalıymış...
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
ybr aynasının bi tarafı ters diş unutma,aynaları alıpta elinde kalmasın,ama bi aparat ile halledebilirsin.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
birol bende göremiyom arkayı hacı naparız nederiz bi çözüm bulsana kankam...
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
bizim arkadaş çin malı ayna takalım dediydi bana ama ben kabul etmedim jinlundu sanırım biraz daha genişti açısı arkayı rahat görür düşüncesindeyim isterseniz bi araştırın.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
birol sağol önemli detaymış. cıbır aynası tam olur mu ki. bir de kaç paradır? bir de siyah jant şeridi nasıl olur fotoğrafı olan var mı?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:15 ----------

metehan abi sen de sağol
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
aynaları grenaja taktırmanın yolu olacak ne güzel olurdu değil mi? sağol abi bakayım siteye. zahmet olacak.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadaşlar nasılsınız, ulen hayırsız meto napıyosun naptık ne ettik sorduğunmu var neyse nası bilirdiniz cbf i..geçen yıl bu zamanlar enduro aracı olarak kullanıyordum arkadaşı dökülmedi ama söküldü :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşlar nasılsınız, ulen hayırsız meto napıyosun naptık ne ettik sorduğunmu var neyse nası bilirdiniz cbf i..geçen yıl bu zamanlar enduro aracı olarak kullanıyordum arkadaşı dökülmedi ama söküldü :p

oo aykoş nettin lan kekoro...:p Bodrumda guletin var oh mis...dünya tınında değil...kralsın...biz burda çukurlarla uğraşalım...sellerle boğuşalım sen kebap yap...:cherry:


sana motor veren zihniyeti ben...:queen:psikopatsın sen hacı...:p
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
arkadaşlar nasılsınız, ulen hayırsız meto napıyosun naptık ne ettik sorduğunmu var neyse nası bilirdiniz cbf i..geçen yıl bu zamanlar enduro aracı olarak kullanıyordum arkadaşı dökülmedi ama söküldü :p

evet cbf e biraz dişli lastik taktımı gitmeyeceği yol yok gibime geliyo bu haliyle bile gidiyo
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
oo aykoş nettin lan kekoro...:p Bodrumda guletin var oh mis...dünya tınında değil...kralsın...biz burda çukurlarla uğraşalım...sellerle boğuşalım sen kebap yap...:cherry:


sana motor veren zihniyeti ben...:queen:psikopatsın sen hacı...:p

ooo meto valla ben böle ...oktan sezon görmedim kanki iş miş yapamadık valla işler bitti valla enduro mevsimi açılıyor dur ben bi cbf alıp parçalıyım bu sene gene burdakiler pek bilmez beni kanka:wiinkk:nası bi anomali oldugumu en azından yeniler bilmez:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:15 ----------

evet cbf e biraz dişli lastik taktımı gitmeyeceği yol yok gibime geliyo bu haliyle bile gidiyo

80/90 duro önede arkayada aynı ebat ama dişli modeli ben bu lastiklerle enduro yapıyordum cbf le ...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ooo meto valla ben böle ...oktan sezon görmedim kanki iş miş yapamadık valla işler bitti valla enduro mevsimi açılıyor dur ben bi cbf alıp parçalıyım bu sene gene burdakiler pek bilmez beni kanka:wiinkk:nası bi anomali oldugumu en azından yeniler bilmez:)

hacı sen motoru dağa çıkarırsın ormana sokarsın...detay şu...bunları tek tekerde yaparsın..sonra servise gidersin ufo gören masum köylü rolünde ağğbii "motorun bişiyi var ama ne" dersin...:p

ben Honda fabrikası olmaz...hani maçlardaki fanatiklere cezalar var stada sokmama...sana motor satmam birdaha veya servise kabul etmem...ulan Honda Bodrum sana çalıştı o motör sendeyken hötoro...:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst