Yahu Özer bunlar benim fikirlerim...ister katılırsın ister katılmazsın...üslubum tarzım bu...işine gelmezse okumazsın yasaklı listesine alırsın...ha okuyup memnun kalmazsanda moderatöre bildir butonunda limitsiz şikayet edersin...2005 ten beri ben çin çon malı alanları yerden yere vurdum eleştirdim...eleştirmeyede devam...diğer varlıklar komik...bence komik...sana komik olmayabilir...
Zengin,fakir,genç,yaşlı,tahsilli,cahil,iyi motorcu,kötü motorcu olabiliriz ama bizler bunların hepsini bir kenara bırakıp Tekirdağ MT olarak burada başlayan sağlam dostluklar kurduk.
O yüzden MT olmasa bile kendi aramızdaki arkadaşlıklarımız,dostluklarımız kalıcıdır;
Dostluğumuz komplekslerimizi,eksikliklerimizi,hatalarımızı motor denen metal yığınının nitelikleri arkasına gizlemeyecek kadar sağlamdır.
Hepimiz motorsuz kalsak da dostuz,çünkü motor hayatımızda amaç değil,araçtır.Keyif aracıdır,ulaşım aracıdır ucuz da olsa kalitesiz de olsa
bir maddi değerdir.
Motor hayatımızdan çıktığında dahi hayatımızın geri kalan değerleri çok ama çok anlamlıdır.
İşte bu yüzden aramıza katılmak kolay ama kalabilmek zordur.
Tekirdağ MT dostluğa verdiğiniz değer için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum
iyi abi ne olsun kurtulmak ıcın burdan gun sayıyorum sonra ver elını ankara![]()
Emrah naber?cafedesin galiba.
Ne güzel askerlik bu böyle?![]()
Şuan güzel abi
tugay içi denetlemede birinci olduk o yüzden bize çift çarşı izni verdiler
Birde şuradan kurtulupta ankaraya gitsem daha bi güzelleşecek sanırım
Gerçi burdada komutan postası olacagımız için haftanın 4 günü nezaket dersi görüyoruz yani yatıyoruz ama işte....
Bu nezaket dersi fikrine en çok kim sevinmiş olabilir sence
Kırmızı gül nasıl alınır,şiir nasıl okunur filan da var mı?.
Askerlik sonrası komutan için![]()
Bu nezaket dersi fikrine en çok kim sevinmiş olabilir sence
Kırmızı gül nasıl alınır,şiir nasıl okunur filan da var mı?.
Askerlik sonrası komutan için![]()
O kadarı yok ama onlarıda artık kendimiz öğrenmeliyiz abi![]()