[Tekirdağ - MT]

Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Yalnız bişey Söyliyeceğim şu "Çan Çin Çon " Topiciğini Hİç Yakıştıramadım senin gibi Adama..

birde Diğer Varlıklar TAbirin Oradaki Bİ Abi Vardı McT 250 SAhibi, EMinm Onunda Canını Sıkmıştır. Aynı Benim Sıkıldığım gibi.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yahu Özer bunlar benim fikirlerim...ister katılırsın ister katılmazsın...üslubum tarzım bu...işine gelmezse okumazsın yasaklı listesine alırsın...ha okuyup memnun kalmazsanda moderatöre bildir butonunda limitsiz şikayet edersin...2005 ten beri ben çin çon malı alanları yerden yere vurdum eleştirdim...eleştirmeyede devam...diğer varlıklar komik...bence komik...sana komik olmayabilir...
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Yahu Özer bunlar benim fikirlerim...ister katılırsın ister katılmazsın...üslubum tarzım bu...işine gelmezse okumazsın yasaklı listesine alırsın...ha okuyup memnun kalmazsanda moderatöre bildir butonunda limitsiz şikayet edersin...2005 ten beri ben çin çon malı alanları yerden yere vurdum eleştirdim...eleştirmeyede devam...diğer varlıklar komik...bence komik...sana komik olmayabilir...

"diğer varlıklar" konusu bence komik değil ; Kaale ALınacak Bir tabir.

Ayrıca bu kadarda kızma seni eleştiriyorum ben sadece, ELeştirmek;ELeştirilmek İyidir. Aynı sen nasıl diğer Çİn malı motor sahiplerini eleştiriyorsan;Bende Seni Eleştiriyorum.
Şimdi Senin Eleştirin İyide, Bizimkisi Kötü mü?

Adamın parası ona yetiyormuş öyle almış.GÖrünüşüne AŞık olmuş Duruşu Hoşuna gitmiş almış. Bu Durumda Sana Veya bir başka kişilere ne düşebilir ki?

Ben 2007 den beridir bu siteye üyeyim.Şuana kadarda kimseyi şikayet etmedim.Hoş , Açtığı topiclerdede onu küçümsemedim yada bagırıp tepki göstermedim.

Farkındaysan burası TEkirdağ MT Topici Ve Ben bile suanda buraya yazarak sana bunları iletiyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zengin,fakir,genç,yaşlı,tahsilli,cahil,iyi motorcu,kötü motorcu olabiliriz ama bizler bunların hepsini bir kenara bırakıp Tekirdağ MT olarak burada başlayan sağlam dostluklar kurduk.
O yüzden MT olmasa bile kendi aramızdaki arkadaşlıklarımız,dostluklarımız kalıcıdır;
Dostluğumuz komplekslerimizi,eksikliklerimizi,hatalarımızı motor denen metal yığınının nitelikleri arkasına gizlemeyecek kadar sağlamdır.
Hepimiz motorsuz kalsak da dostuz,çünkü motor hayatımızda amaç değil,araçtır.Keyif aracıdır,ulaşım aracıdır ucuz da olsa kalitesiz de olsa
bir maddi değerdir.
Motor hayatımızdan çıktığında dahi hayatımızın geri kalan değerleri çok ama çok anlamlıdır.
İşte bu yüzden aramıza katılmak kolay ama kalabilmek zordur.

Tekirdağ MT dostluğa verdiğiniz değer için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Zengin,fakir,genç,yaşlı,tahsilli,cahil,iyi motorcu,kötü motorcu olabiliriz ama bizler bunların hepsini bir kenara bırakıp Tekirdağ MT olarak burada başlayan sağlam dostluklar kurduk.
O yüzden MT olmasa bile kendi aramızdaki arkadaşlıklarımız,dostluklarımız kalıcıdır;
Dostluğumuz komplekslerimizi,eksikliklerimizi,hatalarımızı motor denen metal yığınının nitelikleri arkasına gizlemeyecek kadar sağlamdır.
Hepimiz motorsuz kalsak da dostuz,çünkü motor hayatımızda amaç değil,araçtır.Keyif aracıdır,ulaşım aracıdır ucuz da olsa kalitesiz de olsa
bir maddi değerdir.
Motor hayatımızdan çıktığında dahi hayatımızın geri kalan değerleri çok ama çok anlamlıdır.
İşte bu yüzden aramıza katılmak kolay ama kalabilmek zordur.

Tekirdağ MT dostluğa verdiğiniz değer için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum


Abi Çok TEşekkür Ederim.. 2 Senelik Gerçekten hEr geçen gün güzelleşen bir arkadaşlığımız var.İlk Zamanlardada Bİr Kış ayında gelipte Bizim Yazıhaneye gelişini ve Ben SAvaş KAyan DEdiğin günü Hiç unutamam.
Bizim Dostluğumuz MEzara KAdardır Tüm Dostlarımızla. Motorları bir Köşeye Atana kadar değil.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Mete bırak artık şu çin motorlarını kötülemeyi. Bu motorları kullanan adamlar şikayet etmiyorlar. Demekki memnun insanlar. Sen daha kullanmadan, sahibi olmadan boyna şikayet ediyorsun.

Tamam çin motorunu sevmiyorsan bırak kardeşim konularına girmeyi cevap yazmayı. Git japon motorlarının konularında dolaş onlara cevap ver. Bu çinlilerle alıp veremediğin nedir çözebilmiş değilim doğrusu. Tavuğuna kış mı dedi yoksa bir çin motorcusu.

Ben çin motoru kullanıyorum ve memnunum kardeşim sen nekadar boka batırıp çıkarsan da benim memnun olmam bana yeter.

Sen eleştirmişsin tabiki eleştiri yapabilirsin. Bunlar senin görüşlerin ama Özer de seni eleştirmiş o da onun görüşü bende seni eleştiriyorum. Nasıl ki senin eleştirilerine biz saygılı oluyorsak sende aynı şekilde olmalısın.

Şu diğer varlıklarda nedir anlayamadım doğrusu. Japon, İngiliz, Alman ve Amerikan malı olan motorlar motorsiklet diğerleri diğer varlıklarmıdır ? Bu diğer varlıkları kullananlarmı yoksa diğer varlıklar ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Günaydın Tekirdağ Mt.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
iyi abi ne olsun kurtulmak ıcın burdan gun sayıyorum sonra ver elını ankara :p
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Sinirler gerilmiş burada.. Gerek var mı ki bu gerginliğe?

Emrah'ım hoşgeldin, iyisindir umarım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Süleyman Sen bugün Balığa gitmeyecek miydin?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:42 PM ----------

iyi abi ne olsun kurtulmak ıcın burdan gun sayıyorum sonra ver elını ankara :p

Emrah naber?cafedesin galiba.
Ne güzel askerlik bu böyle? :)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Emrah naber?cafedesin galiba.
Ne güzel askerlik bu böyle? :)

Şuan güzel abi
tugay içi denetlemede birinci olduk o yüzden bize çift çarşı izni verdiler :p
Birde şuradan kurtulupta ankaraya gitsem daha bi güzelleşecek sanırım :p
Gerçi burdada komutan postası olacagımız için haftanın 4 günü nezaket dersi görüyoruz yani yatıyoruz ama işte....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şuan güzel abi
tugay içi denetlemede birinci olduk o yüzden bize çift çarşı izni verdiler :p
Birde şuradan kurtulupta ankaraya gitsem daha bi güzelleşecek sanırım :p
Gerçi burdada komutan postası olacagımız için haftanın 4 günü nezaket dersi görüyoruz yani yatıyoruz ama işte....

Bu nezaket dersi fikrine en çok kim sevinmiş olabilir sence
Kırmızı gül nasıl alınır,şiir nasıl okunur filan da var mı?.
Askerlik sonrası komutan için:)
 
Katılım
6 May 2009
Mesajlar
164
Bu nezaket dersi fikrine en çok kim sevinmiş olabilir sence
Kırmızı gül nasıl alınır,şiir nasıl okunur filan da var mı?.
Askerlik sonrası komutan için:)

Nasıl sevindim bilemezsin abi ama işe yarayacağını hiç zannetmiyorum :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:11 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:09 PM ----------

O kadarı yok ama onlarıda artık kendimiz öğrenmeliyiz abi :p

Keşke nezaketi iyi öğrenemeyenlere falan ceza verseler :p
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
arkadaşlar akşam şevki öztürk abim ve ben (hani şu haysung 250 si olan)marmara ereğlisine gittik gürcan kardeşim yanına o güzel rıhtım kahvesinde çay içtik sizlere çok selamı var
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
450
S.a bende çorludan ama ufak kardeşlerinizdenim yani ehliyete daha 1 sene var :p bende sizlerim muabetlerine katılmak isterim. tabi kabul ederseniz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst