[Mt İstanbul] 18 Eylül İftar ve Bayramlaşma fotoları

Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472
güzel bi akşamdı, teşekkürler herkeze..
soğuk çayları bana itelediği için garson kardeşime, tavşanlara ve , ışıklarda bana yol veren 2 çıtıra teşekkür ediyorum, diğer herkez yeterince teşekkür almış zaten :p

Evet çok güzel bi akşamdı. Herkese teşekkürler :)

ışıklarda beni görmeyip kuzuma yol veren ve böylece banada kemik kırma şerefini vermiş olan 2 çıtıra ayrıca teşekkürler :p :cherry: :cherry:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
evet 2 çıtıra darp tan gecenin 2 saatini bana karakolda geçirttiği için ninjet ede teşekkürler :p
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
kadir buluşma için teşekkürler,börekler için aygül sana da teşekkürler ilk etapta açlıgımızı yatıştırdı.muhammet abi tekrar Allah kabul etsin teşekkürler,korkut yengenin ellerine sağlık sarmalar güzeldi.çikilota için aral a teşekkürler.bayram çikolatası ymış.aman unutmadan askon kardeşime sinan yengenin ellerine sağlık tatlılar için çok teşekkürler.aman çağlayı unutmayalım garibim en son yemeği hep o yiyor bi gün yemek kalmicak görecek gününü.katılan tüm arkadaşlara teşekkürler güzel buluşmaydı.devamını bekleriz :p bu arada herkese hayırlı bayramlar.
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
asıl ben sizlere teşekkür ederim kırmadınız geldiniz.. buluşmalar dostlarla güzelleşir..
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
5
merhaba,
öncelikler bu buluşmayı sağlayan darkeagle a çok teşekkür ediyorum. Bu gruba ile iletişim kurduğuma çok memnunum.
İftardan sonra gittiğimiz kafede nickim soruldu. Aslına bakarsanız ben bile unutmuştum o nicki. Ağva da gürkan abi listeye yazarken maykhammer yazmıştım ki sonradan siteden yeniden şifremi talep ettiğimde nickimin machiavelli olduğunu gördüm. Maykhammer ikiteker.org taki nickimmiş.
Ben sizleri forum ile tanımadım alpher81 nickli Alper Hersekli sayesinde bu gruptan heberim oldu onun heber vermesi ile de etkinliklere katılmaya başladım. Aslına bakarsanız siteye 04/2006 yılında üye olmuşum ama bu yazıya kadar ne bir mesajım ne de başlık açmışlığım var. Bundan sonra birşeyler yazacağım herkese çok teşekkür ediyorum bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım.
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
merhaba,
öncelikler bu buluşmayı sağlayan darkeagle a çok teşekkür ediyorum. Bu gruba ile iletişim kurduğuma çok memnunum.
İftardan sonra gittiğimiz kafede nickim soruldu. Aslına bakarsanız ben bile unutmuştum o nicki. Ağva da gürkan abi listeye yazarken maykhammer yazmıştım ki sonradan siteden yeniden şifremi talep ettiğimde nickimin machiavelli olduğunu gördüm. Maykhammer ikiteker.org taki nickimmiş.
Ben sizleri forum ile tanımadım alpher81 nickli Alper Hersekli sayesinde bu gruptan heberim oldu onun heber vermesi ile de etkinliklere katılmaya başladım. Aslına bakarsanız siteye 04/2006 yılında üye olmuşum ama bu yazıya kadar ne bir mesajım ne de başlık açmışlığım var. Bundan sonra birşeyler yazacağım herkese çok teşekkür ediyorum bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım.



hayırlısı olsun kardeş

artık herzaman bekleriz....:rendeer:
 
Katılım
15 Haz 2009
Mesajlar
799
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zihnimi okuyup yazmışlar.. hepsini yedi. ben kedilerle takıldım sonrasında zaten.. :mrgreen:

bidahaki sefere ben senın zihnini okuycam yazcam merak etme...:bounce:::gazete::::ressam::
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
bayramlaşmaya devam ortaköy meydanı gece saat 3 :p




---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:46 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:46 AM ----------




---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:48 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:46 AM ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:57 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:48 AM ----------













---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:01 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:57 AM ----------







---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:01 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:01 AM ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:03 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:01 AM ----------




 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836

















---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:23 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:13 AM ----------





 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
ya sizleri eve almıyorlar galiba :queen: ben 3 ten önce eve girmeliyim yoksa kapılar otomatik olarak kitleniyor :p
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836




---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:28 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:26 AM ----------

ya sizleri eve almıyorlar galiba :queen: ben 3 ten önce eve girmeliyim yoksa kapılar otomatik olarak kitleniyor :p

usta akşam malum yerdeydik gece 12 den sonra hadi kalkın gidiyoruz :mrgreen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bi adam bu kadarmı çirkin olabilir :p

bayramlamayadevam029.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst