- Katılım
- 30 Eki 2008
- Mesajlar
- 472
güzel bi akşamdı, teşekkürler herkeze..
soğuk çayları bana itelediği için garson kardeşime, tavşanlara ve , ışıklarda bana yol veren 2 çıtıra teşekkür ediyorum, diğer herkez yeterince teşekkür almış zaten![]()
Evet çok güzel bi akşamdı. Herkese teşekkürler
ışıklarda beni görmeyip kuzuma yol veren ve böylece banada kemik kırma şerefini vermiş olan 2 çıtıra ayrıca teşekkürler



















































