- Katılım
- 17 Şub 2008
- Mesajlar
- 2,907
az kirli çıkı değilmiş o zaman bu çiko:queen:
kıyameti kopardı yemeyin ben onları eve götürecem çoluk çocuk aç diye ama tınlamadık
az kirli çıkı değilmiş o zaman bu çiko:queen:
kıyameti kopardı yemeyin ben onları eve götürecem çoluk çocuk aç diye ama tınlamadık![]()
Darkeagle;
eline saglik hocam.:cat:
Fotograflar daha bir anlam kazandi...:thumleft:
senın dondurma var cadıcım...:queen::queen:
beni gördünmü resimlerde![]()
ALLAH.cc tutuğunuz oruçları kabul eylesin ...
seni görmemek mümkünmü ilkay Allah boyvermiş. gerisini boşvermiş![]()
dün gece herşey çok güzeldi ama bi tek şeyi unuttuk.. bayramlaşmak..
herkese hayırlı bayramlar diliyorum.. herşey gönlünüzce olsun..
soldaki arkadaşı çıkaramadım,
Akileos =temel
Aparat=Cem
ilkay ve Burçin
Parlıyan kafanın sahibi BABAM VE OGLUM= Gürkan
![]()
Dün beni hatırlamayan yada farketmeyen çoğunlukta olabilir ama ben şuydum
Koray
![]()
En havalı fotom
![]()
150 zat (yeşil motorun üzerine düştüğü)