[Mt İstanbul] 18 Eylül İftar ve Bayramlaşma fotoları

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Darkeagle;
eline saglik hocam.:cat:
Fotograflar daha bir anlam kazandi...:thumleft:
 
Katılım
15 Haz 2009
Mesajlar
799
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi cümleten hayırlı iftarlar son iftar bitti ramazan...:rendeer:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
Muhammet abicim çok teşekkür ederim
Allah kabul etsin :rendeer:

korkut abicim dolmalar için tşekkürler, sinan abim tatlılar için teşekkürler ve bana börekler için :mrgreen:

çok güzel bi akşamdı katılıp bu akşamı eşsiz kılan herkese teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
seni görmemek mümkünmü ilkay Allah boyvermiş. gerisini boşvermiş :p

cadıııı :bounce:


devam edicek olursak
DSCN6448.jpg

soldan sağa caner taytıs şerif (siteye girmez bizim profesyonel patlak motorcumuzdur xx'i bi daha yatırırsa pembeye boyatıcaz) diğer arkadaşı tanımıyorum şu ayaktaki arkadaşta asubayah selçuk abi
DSCN6449.jpg

soldan sağa arka kısımdan şu yarısı olup yarısı olmayan aygül sonra esra (sitedeyok) cem(aparat) ilkerburçin ve burçin ilker şu ayaktaki çiko gürkan ayakta resim çeken arkadaş aargh tamer ve hanedan12 ismail
DSCN6454.jpg

soldan sağa edi erdem ardaki GKN gökhan ninjet derya özdeş ferhat (sitede yok sanırım) aygül kuyucadısı çağla ayfer sonda kalanı çıkartamadım
DSCN6464.jpg

asubayah selçuk ben hell24 cem yt_servan dilaver (baya hararetli bi konuşma olmuş be)

daha bir sürü kişi varda arkadaşlar devam etsinler :mrgreen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İğrenç çıkmışım...:mrgreen:
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
504
dün gece herşey çok güzeldi ama bi tek şeyi unuttuk.. bayramlaşmak.. :)
herkese hayırlı bayramlar diliyorum.. herşey gönlünüzce olsun..
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
dün gece herşey çok güzeldi ama bi tek şeyi unuttuk.. bayramlaşmak.. :)
herkese hayırlı bayramlar diliyorum.. herşey gönlünüzce olsun..

walla biz akşam en son dağılırken herkes herkesle bayramlaştık :cat: ama bi ara karşıya 1453e geçiyoruz diye erken ayrılanlar oldu kendileri bildiler sonraki o güzel sohbetide kaçırdılar bilgi alışverişinide çok güzeldi dün akşam :cat: gidenler için kaçırdıkları çok şey var diyebilirim
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
soldaki arkadaşı çıkaramadım,
Akileos =temel
Aparat=Cem
ilkay ve Burçin
Parlıyan kafanın sahibi BABAM VE OGLUM= Gürkan

DSCN6468.jpg
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Dün beni hatırlamayan yada farketmeyen çoğunlukta olabilir ama ben şuydum:)
Koray

n774638427_938359_2251.jpg


En havalı fotom:D

adszyy.jpg


150 zat (yeşil motorun üzerine düştüğü:))
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2009
Mesajlar
363


soldakiler;

NAYSS, Sultans, Ergün1968 ve Akileos.

sağda (yeni tanıştık yanlışlık olmasın) İlkay.

resimleri normal boyutta atmayı beceremiyorum:) ilk denemelerim:mrgreen: işi bilenlere bırakıyorum:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
345
Çok güzel bir akşam oldu emeği geçen herkeze teşekkür ederim.Ramazan bayramınız kutlu olsun.
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
Dün beni hatırlamayan yada farketmeyen çoğunlukta olabilir ama ben şuydum:)
Koray

n774638427_938359_2251.jpg


En havalı fotom:D

adszyy.jpg


150 zat (yeşil motorun üzerine düştüğü:))


evet iki kişi takılıyodunuz..

hatta sizi okadar çağırmama rağmen toplu resime gelmediniz...
neden uzak durdunuz orada...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst