[Mt İstanbul] 18 Eylül İftar ve Bayramlaşma fotoları

Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
483


bu kadar yenmezki kardeşim :mrgreen:


=) yapın yapın suçu başkasına atın ne güzeL =P

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:40 PM ----------

yok yahu geldik, arkamdan kulak bilem yapılmış:D

uzak duran biz 2 kişiydik CBR1000RR [ nurulLLah ] ve ben ama bız motorları kaskları ve biLimum korumaLarınızı çaLmasınLar diye bekLedik bi göevimiz vardı =)=)=)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
yok yahu geldik, arkamdan kulak bilem yapılmış:D

aaa hangi serseri yapmış o kulagı sana cık cık cık ne ayıp şeyler bunlar :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:54 PM ----------

=) yapın yapın suçu başkasına atın ne güzeL =P

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:40 PM ----------



uzak duran biz 2 kişiydik CBR1000RR [ nurulLLah ] ve ben ama bız motorları kaskları ve biLimum korumaLarınızı çaLmasınLar diye bekLedik bi göevimiz vardı =)=)=)

onlarında sizlerden farkları yoktu emin ol :p

görevinizi bilseydim bizim kasklarıda size teslim ederdim :p
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
483
tesLim etmene gerek yokki herkesin kaskLarını gözetim aLtında tutyoduk zaten =P
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
483
sorun gene sende desene =P olmassa elıne yaz bıraktıgın yerı yada ip bağla ip en ıyısı hangı yone bıraktıysan o eline ip bağLaki otarafta ara işin koLayLaşır =P
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
=) yapın yapın suçu başkasına atın ne güzeL =P

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:40 PM ----------



uzak duran biz 2 kişiydik CBR1000RR [ nurulLLah ] ve ben ama bız motorları kaskları ve biLimum korumaLarınızı çaLmasınLar diye bekLedik bi göevimiz vardı =)=)=)


heee tamam ozaman karışıklık olmuşşş...

neden resimlere çıkmamak için okadar çaba sarfeddiniz...:queen::queen::queen:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
483
heee tamam ozaman karışıklık olmuşşş...

neden resimlere çıkmamak için okadar çaba sarfeddiniz...:queen::queen::queen:


geneLde göz önünde oLmayı sevmeyiz ondan sanırım =) motorcunun tek dostu rüzgardır =P
+ gerçekten geride kaLıp izLemek daha güzeL bence =)
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
483
tek dostu rüzgardır diyosun ama siz2 kişiydiniz o nasıl olacak şimdi...:):p:mrgreen::cherry:

dost değiLiz kardeşiz =) şaka bi yana o bakımdan söyLemedim biz tahmininden çok daha kaLabaLığız normaLde hani yanLızLığı severLer baabında söyLedim =) + 2 kişiydik ama dikkat ettiysen fazLa konuşmadık kendi aramızda

aaaaa bırakın yakamızı kardeşim bizimi gözetLiyosunuz =P :D:D:D
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Bu adamlar neden gözlerini kapadılar :mrgreen:
Yanlızkurt=Salih de renk değiştiren gözlükten dolayı gözlerini kapamadı:mrgreen:

iftarbayrambulumas067.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya arkadaşlar güzel çıkmamışım forumu silin lütfen ..:mrgreen:
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
güzel bi akşamdı, teşekkürler herkeze..
soğuk çayları bana itelediği için garson kardeşime, tavşanlara ve , ışıklarda bana yol veren 2 çıtıra teşekkür ediyorum, diğer herkez yeterince teşekkür almış zaten :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst